Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 18861 til 18880 af 60879
-
13-taller?
ForumindlægHvor mange 13-taller har du fået gennem dit skoleforløb?Var det folkeskole eller gym/htx/hhx?Bare nysgerrig :) -
Hvor mange mundtlige højniveauekssamener?
ForumindlægHejJeg bliver student her til sommer, og har forstået det sådan, at man skal op til 4 mundtlige eksamener.Men hvordan kan fagene risikere at fordele sig mht. højniveau- og mellem niveaueksamener, og er der noget, der er mere sandsynligt end andet?Endvidere vil jeg også gerne høre, om der er nogle... -
Almen dannelse
ForumindlægEr det kun i gymnasiet, man "lærer" almen dannelse, eller er det også meningen at htx, hhx og hf (dvs. de gymnasiale uddannelser) skal indeholde nogle elementer af almen dannelse? God påskeferie! -
Er jeg bestået i matematik A ?
ForumindlægHej, jeg har længe været i tvivl om jeg egentlig er bestået eller dumpet samlet set i matematik A. på mit eksamensbevis fra 2007 har jeg fået følgende karakterer: Valgfag på Højt niveau (A): Matematik, skriftligt: Årskarakter: 7 Eksamenskarakter: 8 Matematik,, mundtligt: Årskarakter: 6 ... -
Er terminsprøver vigtige?
ForumindlægHej Da jeg er kommet ud i en lidt indviklet situation, og kan mulighvis ikke møde op til min matematik terminsprøve, ville jeg høre om det har et stor indflydelse på mine år på STX, eller kun indtil jeg skal op til matematik eksamen? Jeg går i 2.g forresten :) -
Justering af eksamensgennemsnit
ForumindlægEt rygte siger at man ikke kan gange sit eksamensgennemsnit med 1,08 hvis man har taget sin studentereksamen på HF-enkeltfag. Kan det være rigtigt? Et spørgsmål om udregning af snit: Når jeg udregner mit snit, tæller de fag så ikke med som er på et lavere niveau, selvom jeg skal bruge det for at... -
f'(x) - eksamen uden hjælpemidler + ln regneregler
ForumindlægSidder med vejledende eksamensopgaver på mat B niveau i delen uden hjælpemidler. Heraf mit spørgsmål, der er generelt og ikke specifikt til en opgave: Hvis en figur viser en grad for en differentiabel funktion f. hvordan bestemmes der så f.eks. f '(2) eller f '(0) Jeg mener at f '... -
Ammoniak som grønt brændstof - stx kemi A eksamen 16. august 2013
ForumindlægHej SP Jeg søger et klogt hovede der kan hjælpe mig igang med denne opgave. Jeg forstår egentlig godt opgaven, men kan ikke lige finde ud af, hvordan jeg skal komme i gang med den.. Opgaven lyder: Noget af ammoniakken i forbrændingskammeret forbrændes ikke, men opløses i det vand, som dannes v... -
evolution - livets oprindelse 24 timers forberedelse til biologi (B) eksamen.
ForumindlægHej er der en der vil hjælpe mig med at redegøre kort for symbiose-teorien og forklare betydningen af henholdsvis mitokondrier og grønkorn for livet på jorden? .. Jeg har læst omkring symbiose på nettet men kan virkelig ikke forstå det, er der ikke en der kort vil forklare mig det med deres e... -
HJÆLPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
ForumindlægJeg skal til eksammen i Mat Onsdag. MEN jeg kan ikk bevise annuitets formlen Plezzzzzzzzzzzzzz Helppppppppp -
Rettelse, Tak på forhånd. Engelsk stil. Jeg er rimelig dårlig til at rette mit egen. Hvis en bare vil læse det igennem så ville det være fint
ForumindlægThere are talent shows all over the world; some might be bigger than others. Many of us have may heard of American Idol, X Factor or Britain’s Got Talent. All these shows have different titles, but in the end, it’s all about the same thing, that is to find the greatest performer or th... -
Noter SØges!
ForumindlægHey..Jeg søger følgende noter til mi eksam om 3 dage:- Nightshift - Wild cat fallingJeg tager meget gerne imod alt..! på forhånd tak..NB: Har prøvet at søge selv, men fandt intet -
Sunhedsteknologi eller radiograf? ..og kan man have børn og gå på UNI?
ForumindlægHej Jeg står her og skal vælge uddannelse her inden den 5. juli, og først havde jeg egentlig planlagt at læse til radiograf i Aalborg, men det tænker jeg lidt er en dårlig idé, efter at jeg har fået en snak med studievejlederen på radiografudd., bl.a. fordi at udsigten til at få job er meget rin... -
bestået??
Forumindlæghvis man har fået 7 i både skriftlig og mundtlig matematik og 02 og 00 til eksamen ?? er det noget med at man skal tage gennemsnittet af disse og hvis den er over 02 har man bestået? -
Spørgsmål vedrørende at dumpe
ForumindlægHej. Jeg bliver student her om 5 dage. Jeg fik 10 i kemi A mundtlig årskarakter. 10 i kemi A skriftlig årskarakter. Men har lige fået den uheldige nyhed at jeg fik 00 i skriftlig kemi. Og jeg skal op i mundtlig kemi eksamen imorgen. Vil det så sige at jeg ikke kan bruge kemi til noget pga 00 elle... -
C
ForumindlægHej. Har lige været op til skriftlig matematik c. Fik lige lyst til at se hvor mange point jeg har fået rigtigt. Er der nogle som ved hvor mange point man får for hver rigtigt svar. -
Hejsa
ForumindlægHejsa..Jeg ved godt det er lidt tidligt, men hvilket fag skrev I større skr. opg i? Og hvad om? Eller hvilket har i tænkt jer at skrive i? Var bare lidt nysgerrig, for at vide det.. -
Lektiehjælp søges!!!!
ForumindlægJeg er en pige på 19 år som virkelig har brug for en lektiehjælp i engelsk på a-niveau. Jeg leder efter en som kan hjælpe mig helst mandag eftermiddag i 1-2 timer. Jeg går i 3.g og skal til med garanti til skriftlig eksamen til sommer i engelsk og har derfor rigtig meget brug for hjælp med gramm... -
Eksamen Samf. B-mdt. Dansk økonomi i et globalt perspektiv
Forumindlæg- Redegørelse for den økonomiske situation i Danmark -
Analysemodel
ForumindlægHej :) Jeg har forgæves ledt efter en oversigt over tekst analyse på engelsk. Altså med de forskellige termer oversat til engelsk. Jeg skal til skriftlig eksamen og ville gerne have sådan en med, håber der er nogle der kan hjælpe mig eller ved hvor man kan finde en henne. På forhånd tak:)
