Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 18901 til 18920 af 36437
-
pH???
ForumindlægNogen der kan forklare mig 1 d??http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/2002-10-2.pdfForstår det overhovedet ikke... -
Vm(f)
ForumindlægHjælp til at finde et nemt eks. til mundtlig eksamen til hvordan man finder Vm(f) i et lukket og et åbent interval (funktionsundersøgelse)Nogle forlag?? -
Skriftlig dansk!
ForumindlægHvilke emner var der oppe i skriftlig eksamen for HF 2006. Skriv dem venligst herinde. Det vil være dejligt.På forhånd tak! -
Brug af computer i forberedelsen til mdt. dansk???
Forumindlæger det tilladt at bruge computer i forberedelse til mdt. dansk eksamen, så man kan bruge div. elektroniske leksika/ordbøger? -
hjælp?
ForumindlægÅrsprøve? har tæn og tænkt kommer ingen vejne?http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/UD0581.pdfopg.a hvordan løser man sådan en?? -
10 klasse
ForumindlægNogen der kender et sted her på nettet hvor man kan finde en læse tekst, alla den man får til mundlig engelsk eksame i 10? -
mentor til grammatik BA niveau
ForumindlægEr der nogle, der kender til en mentor, der vil hjælpe mig med især syntaks (perioder og sætningsskema)? Skal til mundtlig eksamen medio juni og har ikke helt styr på dette emne. -
Karakter ?
ForumindlægHej alle !Jeg var til eksamen i skriftlig matematik idag på b-niveau, er der nogle der har nogen idag om, hvad man få af karakter, hvis man har mellem 20-30% rigtige ?MvhBent -
Halogen
ForumindlægJeg skal op til naturvidenskabs eksamen nu her og mangler lige og få det sidste på plads. Derfor ville jeg lige høre om der måske var nogen der kunne forklare hvordan det med Organiske halogenforbindelser virker? -
Mat og hvadså?
ForumindlægHej.Nogen der ved hvilke emner man uden tvivl kommer op i til eksamen?Hvad gi'r god karakter? -
hjælp
ForumindlægJeg skal op til fransk eksamen i morgen og jeg ville spørger om der nogen der havde nogle gode råd -
kilde kritik (??)
Forumindlæghejsa..ville lige høre om der noegen der har en oversigt over kilde kritik i historieske kilder.. ville hjælpe meget da jeg skal til eksamen tirsdag..mvh lotte -
Sammenhæng mellem potens- og eksponentielvækst
ForumindlægJeg ville høre om der er nogle, der kan fortælle mig hvad der er tilfælles mellem eksponentielvækst og potens...Har fået stillet et eksame spg. med det, men ved sku ikke lige... -
Hjælp til konvergens.
ForumindlægJeg skal snart til eksamen, og vil gerne finde ud af svaret på opgave 2.4) og 2.5). Kan ikke finde ud af dem. Har løst de første i opgaven :-) -
Gode notater
ForumindlægHej :D er der nogen herinde der har gode notater om fx komma´er eller gode ting at huske til en dansk skriftlig eksamen? Anna -
historie, med inddragelse af old
Forumindlæghey, ville høre om d ville være samrt at kunne inddrage old til historie eksamen, hvis d r muligt..vil det trække op eller ned? -
Fay Weldon - weekend
ForumindlægJeg skal op til mundtlig eksamen nu her...Og jeg står og mangler lidt noter til novellen "Weekend" af Fay Weldon.Er der nogle, som kan hjælpe? -
At bestå et fag
ForumindlægHejsa. Har man bestået et fag, hvis man får 00 i årskarakter og 4 til eksamen, altså bare over 2 i gennemsnit for faget? -
Le matelot d'Amsterdam
ForumindlægEr der nogen, der har læst den, og har noget godt man kan sige under en eksamen om den. Jeg kan jo risikere at trække den på fredag! :)På forhånd tak -
Fabel
ForumindlægHvis man trækker en fabel til eksamen? hvordan skal man så gribe det an udover et resume, budskab, personkarakteristik og måske lidt baggrund omkring en fabel?
