Søgning på: matematik b eksamen 2016 hhx. Resultater: 18901 til 18920 af 130414
-
Angående Matematik-opgave - HJÆLPP
ForumindlægHej Studieportalen Jeg sidder fast i denne her opgave, som står nedstående, da jeg ikke ved hvordan temperaturen måles i grader og hvilke informationer f´(3)=48 gives til temperaturudviklingen... Har vedhæftet selve opgaven!! Håber I vil hjælpe! )): -
Matematik Aflevering Hjælp hurtigt som muligt
ForumindlægHej jeg går i 7 klasse og jeg skal aflevere en aflevering (fsa 2017 dec. 9 klasse ). Men jeg har lidt problemer opgave 2.4. Spørgsmålet lyder sådan, Hvor mange flere gram fedt vil risengrøden til 4 personer komme til at indeholde, hvis Lasse bruger sødmælk i stedet for letmælk?. Og her er nogle t... -
Hmm . Rusten matematik til hjælp af barn
ForumindlægKan ikke se mønstret . -
HJÆLP - Teknisk matematik HTX
ForumindlægHej alle venlige sjæle Jeg håber i kan hjælpe med min opgave, dte drejer sig om opgave 5.23 s. 180 i bogen. Jeg ved ikke hvordan jeg skal bergene den og hvilken formler jeg skal bruge Se tegningen der er vedhæftet Tak på forhånd -
AKUT SRP-hjælp til matematik!
ForumindlægHej alle! Jeg har to ting her: 1. Vis at skæringsfladen mellem en kugle og en plan er en cirkel. 2. Redegør for at overfladen af en kugle er 2-dimensionel ved at indføre sfæriske koordinater. Skal jeg i 1'eren komme med eksempel, hvor jeg indfører nogle tal og værdier? Ellers er jeg h... -
Matematik "Gustavs klasselokale" (Haster)
ForumindlægHej derude! Er der nogle af jer, som har fået en hjemmeregning, som handler om "Gustavs klasselokale" osv. Den er fra december 2013. Håber der er nogen der kan hjælpe, da jeg er helt lost i den! - På forhånd tak. -
Matematik i tycho brahes tid
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med disse opgaver? -
MATEMATIK FSA DECEMBER 2012
ForumindlægHej, er der tilfældigvis nogen, som har lavet problemregningen ''Gustavs svømmetræning'' som kan sende mig svarene som et Exel eller Word dokument??? - DET HASTERRRR -
FSA MATEMATIK 2014
ForumindlægEr jeg den eneste der synes, at problemløsningen var sværere end normalt?? -
hvad er forskellen på bevis og kontrol i matematik?
Forumindlæger ikke 100% sikker -
Diskret matematik - tableau-metoden
ForumindlægHej, er der nogen herinde der kan hjælpe mig med at afgøre om nedenstående er gyldig (se vedhæftet) -
Indekstal - Matematik (C)
ForumindlægHej - Jeg sidder lige nu med denne opgave som jeg ikke ved hvordan skal besvares og beregne. Håber nogen er friske på at hjælpe. Tak på forhånd! (Opgaven er vedhæftet) -
Matematik - funktioner regning - 3
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe med at regne den her? tak på forhånd -
Matematik - Regressions opgave
ForumindlægHej vil nogle hjælpe mig med at lave den, da jeg ikke helt forstår den Tak på forhånd!!! -
fp9 matematik december 2017
Forumindlæghej sagen er den at jeg har en opgave for til imorgen i problemregning og jeg kan simpelhen ikke finde ud af den sidste opgave er der nogle der kan hjælpe mig dette er hvad der står "lasse påstår, at han kan beregne arealet af en dragefirkant ved at gange længden af den korteste side med ... -
Dumpe adgangsgivende eksamen
ForumindlægJeg har nu fundet mit drømmestudie, som kræver, at jeg har bestået mit 2. fremmedsprog (for mit vedkommende spansk A) Jeg ved endnu ikke, om jeg kommer til at bestå det hele (kommer an på årskarakter, skrift. eksamen og om jeg kommer op i mundtlig - ved godt, at det er det samlede gennemsnit for ... -
TYSK EKSAMENS NOTER
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skal op til tysk eksamen d. 4. juni. Jeg har en del noter, men mangler nogen. Håber i har noter til nogen af teksterne. DDR und die Wiedervereinigung - Der Volkaufstand vom 17. Juni 1953 - Die Schleife an Stalins Bart - Die Stasi hinter der Küchenspüle - Ein Ossi im Weste... -
Logistisk regression..... Eksamen i morgen!
ForumindlægHej, Jeg sidder her med en opgave og svaret til opgaven, men kan virkelig ikke forstå hvorfor det hænger sammen som det gør. Opgaven lyder: I en stor spørgeskemaundersøgelse blev der blandt andet spurgt, om personen nogensinde havde haft migræneanfald samt om en række livsstilsfaktorer. I en a... -
Dansk eksamen skrevet for meget
ForumindlægHej alle :) Jeg står i den situation, hvor jeg har kommet til at skrive 4,4 sider til den skriftlige eksamen i dansk, hvilket er 0,4 sider for meget. Jeg er derfor meget nervøs for, at det kommer til at trække mig meget ned i karakter. Ift. opgavekravene har jeg opfyldt alle kravene, og endda pe... -
Dumpet/bestået???
ForumindlægJeg har dumpet matematik A. Men bestod sidste år med fine karakter. Har jeg så bestået matematik A?
