Søgning på: dansk reportage. Resultater: 18921 til 18940 af 41162
-
Analyse/fortolkning
ForumindlægHej alle Håber der er en der kan give hurtigt svar, sidder med en litterær artikel, analyse og fortolkning, som jeg skal aflevere i morgen og vil bare høre om man godt kan fortolke på en tekst samtidig med man analysere? Mvh. Anders Carner -
Civilingeniør - Diplomingeniør ?
ForumindlægHej alle Jeg ville gerne lige stille 2 spørgsmål, da jeg jeg er lidt usikker. - Hvad er forskellen mellem Civilingeniør og diplomingeniør når det gælder bygning ? - Hvad er adgangskravene på vidergående uddannelse af civilingeniør ? Tak Tak på forhånd. -
Engelsk paper - opgaver?
ForumindlægHej Er der nogen af jer, der kan forklare mig, hvad forskellen er på strucuture og composition? Jeg tænker specielt på Engelsk B skriftlig, hvor man kan skrive paper`. -
Hjælp til ord
ForumindlægHej, Jeg kan virkelig ikke finde på et ord for hvor hurtig man forstår ting mine lærer siger at jeg skal bruge ordet intelligens men det er ikke, hvad jeg leder efter. Kan I hjælpe mig? Tak på forhånd. -
Stilstandsomkostninger??
ForumindlægHej.. Kan nogen foreklare mig hvad stilstandsomkostninger er for noget?? Jeg har en Erhversøkonomi opgave hvor jeg har fået at vide at de faste omkostninger er stilstandsomkostninger. witti -
Gode taler af Barack Obama og John McCain?
ForumindlægHey! Er der nogen der kender nogle rigtige gode taler af Obama og McCain, der er gode at analysere? Det maa ikke vaare konventionstalerne eller deres taler lige efter valget var overstaaet. Paa forhaand tak! -
Jobansøgning hjælp please?
ForumindlægJeg er igang med at udfylde en jobansøgning og det eneste jeg mangler at svare på er: Hvilke arbejdsområder er du specielt interesseret i? Jeg forstår ikke rigtigt hvad de mener med spørgsmålet, jeg er i tvivl om de mener hvilket område (frederikssund, roskilde osv.) jeg vil arbejde i, eller om... -
hvad hedder det
Forumindlægspilder sin kaffe udover sin skjorte eller spilder sin kaffe ud over sin skjorte -
Argumentationsform
ForumindlægHej Hvad kan man komme ind på, når man skal karakterisere argumentationsformen i en kronik? Ud over appelformerne? -
Rigssamlingen
ForumindlægHejsa . Er der nogen der forklare mig lidt om "rigssamlingen", har prøvet at google den, men der kommer nogle forskellige svar og eksempler på, hvad det er. På forhånd tak :) -
Hjælp til mat
ForumindlægHej. Jeg har lidt svært ved at gribe denne opgave an og ville derfor spørge om der er nogle der kunne forklare hvordan den kan løses¨¨ Tak på forhånd -
AP (Almen Sprogforståelse).
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i AP den 5. december, så tænkte på, om der er nogen, der har prøvet det før og evt. har eksempler på opgaver. Desuden kan jeg ikke gennemskue det med kasusser overhovedet.. Håber, der er nogen, der kan hjælpe.. Tak på forhånd. ;) -
Heeelp HaSTeR rettelse pls
ForumindlægI valencia bor han på et godt hotel, men bliver skuffet, fordi han ikke kun skal være sammen med Belen, men også med alle hendes venner og kolleger. Til sidst bliver han dog glad, da belen giver ham mange kys. En Valencia vive en un buen hotel, pero se decepciona, porque no sólo debe ser c... -
Emgelsk synopsis
ForumindlægHej jeg skal lave en synopsis, hvor jeg vil sammenligne købemotiverne for to produkter. Nu er spørgsmålet, hvordan laves en synopsis? -
Løse problemt (ny)
ForumindlægDear Mr Collins I saw your posting for part-time student employment on the job search boards at school last week, and am very interested in working as a weekday server in the school café. Currently, I am a sixth-form student with a half-time course load, consisting of morning lessons only. In my... -
Perspektiveringsopgave til historisk læsning, oldtiden
ForumindlægLav en sammenligning af oldnordiske og traditionelle mellemøstlige æresbegreber, sådan som de beskrives af Naser Khader - hvordan kunne man evt. starte og hvad skal den sådan indeholde? Der skal også specielt overvejes, om(og hvordan) det er muligt at realisere individuelle drømme om det gode liv... -
hjææææææææææælp
ForumindlægKære læser Jeg står i et dilemma, og det er studie valg. Jeg har sagt jobbet som SSA op, mistet hus, kun til fordel for højere uddannelse, da jeg har stor amibitioner. Min barndomsdrøm er Pilot eller flyveleder. Men ingen af delene er muligt for mig. Da jeg er 30. Jeg er ikke en haj til mat... -
Hvad er/betyder Polynesien?
ForumindlægTænkte på om der nogle af jer søde menneske der kunne forklare mig hvad Polynesien er/betyder? :-). -
Biologi - metode inden for genetik
ForumindlægInden for faget Biologi, hvordan arbejdes der rent metodemæssigt, når vi snakker genetik? Det er jo ikke den klassiske naturvidenskabelige metode, hvor man observerer en hændelse, samler empiri osv. Hvordan "forsker man" så at sige, når det handler om genetikken? Er der en konkret me... -
Fakta om Saturn
Forumindlæghej, vi har fået en opgave om planeten Saturn, og vi har lidt problemer med at finde noget information, så hvis der er nogle der kan hjælpe ville det være dejligt... :-D fortsæt god dag
