Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 18941 til 18960 af 44202
-
Hjælp til denne opgave
ForumindlægHej, jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe 2b og 2c an. Nogen der kan forklare? -
Andengradsligning.
ForumindlægHejsa. Jeg faldt lige over noget.. Kan man godt løse en andengradsligning (uden brug af lommeregner), hvis ligningen hedder 4x^2-3x^2+2=11? Fo jeg får nemlig ikke hele tal.. Kan man kun løse andengradsligninger, hvis ligningen er lig 0, altså: 4x^2-3x^2+2=0 <<< kan løses i hovedet. 4x^2-... -
2 cirklers skæring
Forumindlæghej derude:) kan jeg plzz få hjælp til hvordan man beregner skæringpunkterne mellem forholdsvis de to cirkler. på forhånd tak -
Planeternes rotation
Forumindlæghvor lang tid tager det for hver planet at dreje en gang rundt om solen? -
Vævsdød
ForumindlægHej mennesker :) Jeg sidder og roder med noget AT om kuldes påvirkning på menneskekroppen. Jeg har søgt og søgt men ingen steder kan jeg finde noget om metoder hvorpå man kan undersøge om en persons knogler viser tegn på vævsdød i forbindelse med koldbrand. Er der nogen der kan hjælpe ? :) Derud... -
SU hvis ikke bestået
ForumindlægHvis jeg ikke består eksamen i Matematik c-niveau, vil jeg så kunne tage matematik på c-niveau igen næste år og stadig være su-berettiget. Altså 5 lektioner matematik sammen med 18 lektioner med andre fag = 23 i alt. Mvh Brian Nielsen -
Dansk-Historie Opgave
ForumindlægHej, jeg er i gang med Dansk-Historie Opgaven og er nået til 2. taksonomiske niveau hvor jeg skal lave kildekritik. Er der nogen som ved hvad der menes med "Hvad er kildens synsvinkel eller tendens"? -
tjenesteydelser/service ydelser
ForumindlægNogen der kan komme med nogle eksempler på tjeneste ydelser, og hvorfor dette nogen gange kan være et problem mht. budget etc. -
Hvornår en eksponentiel funktion er aftagende og voksende
ForumindlægHej! Jeg sidder og forbereder mig til den mundtlige matematik, og skal gøre rede for hvornår en eksponentiel funktion er henholdsvis voksende og aftagende. Er der nogle som kan hjælpe? -
Please hjælp!
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp med de her to opgaver. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Håber nogen derude vil hjælpe -
HJÆLP! tekst til generationskløften
ForumindlægJeg har i dag trukket emnet Generationskløften, og jeg skal finde en tekst der passer til det. Jeg har svært ved selv at finde noget. Hvis i har nogen gode råd så vil jeg rigtig gerne høre dem! Tak på forhånd. -
kvadratkilometer
Forumindlægheeij. jeg har brug for hjælp til 1 opg. Jeg forstår den ikke helt? -
hjælp hjælp!! stamfunktion og intergral
Forumindlægjeg skal formulere og bevise sætninger om stamfunktion samt vise hvorledes intergralregning kan anvendes i bestemmelse af arealer??? hvordan kan man gøre det ? -
chi i anden, lidt svær
ForumindlægHej SP. Kan I forklare mig, hvordan denne opgave løses? -
Billedkunst eksamen - Info søges
ForumindlægJeg skal op i billedkunst her inden så længe, og jeg er meget i tvivl om, hvordan det foregår. Altså, hvad skal man helt præcist? De emner vi har været igennem er disse: Farver Analyse "Komposition" Rum Portræt Skulptur og Installation Romanik og Gotik Kronologi. Hvordan kan mit spørg... -
skalarprodukt
ForumindlægVis, at (2a vektor) *(3b vektor) = 6a vektor * b vektor -
Perspektivering af idealgasligningen
ForumindlægGodmorgen lektiehjælpere. Har i et godt bud på hvor man bruger idealgasligningen (lade det være indenfor teknologi, hverdag eller sundhed etc etc)? Er helt blank og min bog siger intet ): -
Opvarmning af en swimmingpool
ForumindlægHej :) Jeg vil høre om der ikke er nogle der kan hjælpe mig. Er det muligligt at lave en forskrift om opvarming en af swimmingpool. Altså hvor man starter på en tempertur og stiger, et antal grader pr. time. Hvis det er muligt vil i så ikke komme med nogle eksempler, det er nemlig til min eksam... -
Fremlægge !?
ForumindlægHeeeej .. Jeg skal i morgen fremlægge . Jeg skal fremlægge om overspisning i ca. 10-15 min. Er der nogle gode råd til, hvordan man kan fremlægge godt for at få en god karakter ? På forhånd tak :) -
parameterfremstilling - bevis
ForumindlægHej .. jeg er i gang med at lave et bevis for parameterfremstilling. Jeg forstår bare ikke hvorfor man skal bruge indskudssætningen .. ? er der nogen der evt. kender til et link, hvor beviset er forklaret grundigt ? på frhånd taaaaak.
