Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 18941 til 18960 af 321608
-
Afstemning af reaktioner
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe mig med at afstemme disse reaktioner? Og finde ud af - hvilke reaktionstyper der er tale om? -
.HC Andersens evntyr....
Forumindlæg"de røde sko"? Er der nogen der har stiftet bekendskab med denne? Jeg kan ikke finde ud af budskabet... nogen der kan hjælpe? -
Haster 24 eksamen, hjælp
ForumindlægNogen kan hjælpes på vej. Redgøre for hvordan man kan undersøge DNA`s opbygning. Inddrag hvordan man laver en sekvensanalyse. Tak -
Få spørgsmål om tungmetaller
ForumindlægJeg har nogle få spørgsmål, jeg meget gerne ville have svar på, så jeg kan få en bredere forståelse af tungmetaller. :-) Hvordan ville et tungmetal's-kredsløb se ud? Hvor kommer kviksølv fra? eller hvordan opstår den? Hvordan påvirker tungmetaller mennesket enzymer? Hvis der er nogen der vi... -
2.g historie/dansk opgave!!
ForumindlægHejsa.Jeg skal skrive 2.g opgave i år, og vil være lidt mere forberedt. Jeg ønsker selv, at skrive en historie opgave, men ved ikke hvad jeg kan skrive om?Er der nogle mennesker der har nogle ideer, der lyder spændende? -
10.klasses synopse :(h
Forumindlæghelp me! hvordan skal forsiden se ud til synopsen? er på dybt vand, den skal afleveres i overmorgen!!! :( håber der er nogle søde mennesker derude der kan hjælpe Det er i dansk, jeg har kortfilm og kortfilmen jeg har valgt hedder "udflugt" Merci<3 Bene -
Kants moralfolisofi
ForumindlægJeg har prøvet at google begrebet uden held! Er der nogen, der kan forklare begrebet for mig? Jeg skal op mandag i emnet "kortlægning af den menneskelige hjerne", og jeg vil derfor inddrage en metode til den etiske del. -
Mælk - Simon Fruelund
ForumindlægJeg har fået denne opgave at skulle analysere og fortolke denne tekst "mælk" af Simon Fruelund. Er der nogle der kan hjælpe mig? jeg skal bl.a. fokusere på hans forhold til andre mennesker. -
Rette kort tekst
ForumindlægHeey alle friske og glade mennesker :D Jeg har lige skrevet en spændende engelsk stil. Jeg ville bare lige høre om der var én der var så flink, at ville rette den for små fejl. Jeg skal have sendt den senest lørdag, så håber i kan hjælpe hurtigst muligt. Mange tak på forhånd :) -
Lille oversættelse
ForumindlægHej, er der nogen der muligvis kan oversætte denne lille del: "man organiserer et meget stort religiøst møde i Mulhouse, Alsace; der er masser af mennesker, de danser og holder hånd. Efter mødet er epidemien overalt. Den spredes til hele Frankrig og til mange lande i verden." -
Metode ? huhu
ForumindlægHej, jeg skriver en opgave i idræt og fransk. Ved nogen af jer kloge mennesker herinde, hvilke metode man kan anvende når man fx. skal redegøre for en big brother samfundet? Og det er en fransk tekst? -
Spansk -hjælp.
ForumindlægNogen søde rare spansk mennesker som har lyst til at kigge min stil igennem og evt. hjælpe med at rette nogle sætninger? Mange tusind tak på forhånd (: Skriv email så jeg kan sende den :D -
Sydafrika
ForumindlægHejsa dejlige mennesker! Jeg tænkte på om i ikke kunne pege mig i retningen af nogle hjemmesider, hvor jeg kan finde noget information om Sydafrika, helst omkring årstallet 1986? og gerne også noget om aparheid... -
Sydafrika
ForumindlægHejsa dejlige mennesker! Jeg tænkte på om i ikke kunne pege mig i retningen af nogle hjemmesider, hvor jeg kan finde noget information om Sydafrika, helst omkring årstallet 1986? og gerne også noget om aparheid... -
en lille ligning
Forumindlæg"Hvis 5/6 af et tal er 60 hvad er så 3/4 af tallet?" (opstil ligning, Løs ligningen) please hjælp... på fohånd tak! -
parameterfremstilling
ForumindlægHej! Linien l har parameterfremstillingen: l: (xy)=(2,5)+t(-3,1) hvor t er alle reele tal et punkt Q har koordinatsættet (8,9) Bestem hvert af de punkter P på l hvor trekant 0PQ er retvinklet. Håber i kan hjælpe mig, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.. -
Spørgsmål til potensfunktion
ForumindlægPotensfunktionen y=b*x^a opfylder, at grafen for f går gennem punkterne P(2,1) og Q(6,27) . Bestem tallene b og a (uden hjælpemidler). Jeg kan godt løse ved hjælp af logaritmeregneregler, men så skal man også benytte lommeregneren. Er lidt i problemer. -
Stereoisomeri
ForumindlægHej alle Jeg har i gang med at besvare nogle kemi-opgaver, men kan ikke komme videre. Er der en venlig sjæl som kan hjælpe mig at besvare dette spørgsmål: Ved fedtsyrer taler man om mættede og umættede. Hvad menes der hermed? Ved de umættede fedtsyrer taler man om trans-fedtsyrer, f. eks. tr... -
Sandsynlighed!!! NEED HELP!!!
ForumindlægHej Jeg sidder med en opgave her, jeg ikke kan forstå. Opgaven lyder: Udover vindertallene trækkes der også 3 tillægstal. Hvad er sandsynligheden for at: A) første vindertal bliver 1? B) første tillægstal bliver 2? C) 3 bliver et vindertal? D) 4 bliver et tillægstal? PS: der er 36 tal og det gæld... -
Vektorer, parallelle
Forumindlæga-> = (5,1)b-> = (t+2,2t-3)Jeg skal bestemme t, så de to vektorer er parallelle.Hvordan gør jeg det? Jeg kan ikke finde nogen information i min bog..
