Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 18961 til 18980 af 41309
  • Kvote 1 eller kvote 2? hvis jeg mangler fag.

    Forumindlæg
    jeg har gennemsnittet en given uddannelse kræver og jeg har en fuld HF... men jeg mangler nogle af de ekstra fag uddannelsen kræver som jeg er ved at tage, dem bliver jeg færdige med omtrænt på samme tid som deadline for kvote 1. spørgsmålet er så, skal jeg søge på kvote 2 "selvom det nu n...
  • Større ordforråd

    Forumindlæg
    Jeg kunne vildt godt tænke mig at have et større ordforråd i Tysk. Men jeg ved ikke, hvad man kan gøre, for at forbedre det. Har tænkt på tyske film, men hvor kan man se gode tyske film henne?
  • Bioanalytiker

    Forumindlæg
    Hej Det kan godt være at det er det forkerte sted og stille spørgsmålet her. Men jeg prøver alligevel :) Er der nogen som har oplevet og færdige gør gymnasiet med et dårligt eller sagt på en anden fået et snit under 6 men blev optaget på bioanalytiker uddannelsen på bagrund af noget erhvervs er...
  • Simpelt spørgsmål: illustration i dansk kronik

    Forumindlæg
    Hej, Som min overskrift siger; hører dette hjemme i en dansk kronik? Eller bør jeg forklare det i ord? På forhånd tak :)
  • Kortfilm - valgaften

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal aflevere min synopse i mundtlig dansk i morgen, jeg har trukket kortfilm, og har valg filmen valgaften. Men jeg kan ikke rigtigt finde ud af, hvilken del af filmen jeg vil bruge som angivelse af oplæsningsafsnit, nogen som har en ide?? håber i kan hjælpe.
  • Hjælp!!!!

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvad for nogen stile emner kommer i den her år???? plzzz hvis i ved det så skrive det
  • Matematik vektor hjælp

    Forumindlæg
    Hjælp kræves Der står at jeg har vektoren a som er (2,-1,8) Jeg skal bestemme en plan som har vektor a som normalvektor. Hvad vil det sige?
  • Udtrykkelse af x ved y på CAS

    Forumindlæg
    Hej, kan man lave en optimeringsopgave på CAS. Altså, når man skal udtrykke x ved y? Jeg har problemer med det i hånd, så hvis man kunne med CAS-lommeregneren ville det være perfekt.
  • Gælder vægtningen?

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg står i den uheldige situation at jeg er kommet op i mundtlig matematik... Det er bestemt ikke lige det som jeg ville op i hvis jeg selv kunne bestemme, men sådan er livet nu engang. Mit spørgsmål er så om hvad for en karakter som jeg minimum skal have for at bestå selve fag...
  • Hjælp med anvendelse af formel

    Forumindlæg
    Figuren viser en modeltegning af en drage. To drenge befinder sig 60m fra hinanden i punkterne A og B på jorden. Den ene dreng holder dragen i en snor, der går fra punktet A til punktet C på dragen. Det oplyses, at Vinkel A = 38 grader og Vinkel B = 57 grader a) Bestem Vinkel C og længden a...
  • Søger tutor/privat hjælper i STATISTIK og EKSTERN REGNSKAB i kbh

    Forumindlæg
    Jeg søger i marts, april og maj 2020 en tutor (eller to forskellige) i fagene statistik og ekstern regnskab på universitetsniveau. Jeg ønsker at mødes med 4-6 timer om ugen i København imod aftalt betaling. Se vedlagte lektionsplaner for at få et overblik over hvad jeg skal lære. Jeg vil selvfø...
  • Talepapir - fornuftigt?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg tænker på at udforme mit talepapir således: Præsentation af emnet: Læse sagen op og forklare hvorfor den er relevant og hovedemnet "Kampen for det gode liv" Starte med hovedkonklusionen: Hvad fandt jeg ud af. Dernæst delkonklusioner: Hvilke metoder brugte jeg for...
  • Binominalfordeling

    Forumindlæg
    For en binominalfordelt stokastisk variabel X er sandsynligheden for X=5 givet ved P(X=5)=K(12,5)*0,85 *0,27 - Angiv sandsynlighedsparameteren og antalsparateren for X
  • Engelsk?

    Forumindlæg
    Hejsa jeg skal op i mundtlig engelsk her den 21 juni. Må man gerne medbringe sine notater, til selve prøven? :) Håber i kan hjælpe :)
  • Engelsk årsprøve

    Forumindlæg
    Jeg skal d. 8 juni til engelsk skriftlig årsprøve på 5 timer. Men jge vil spørger om de 5 timer, bruges de til kun at skrive stilen, eller skal man også noget andet???
  • nogen som pleaseee ved hvordan jeg beregner det her? - vektorer!!!

    Forumindlæg
    I et koordinatsystem er givet to punkter A(20,5)og B (5,10) samt en vektor a ?=(-1over2) Bestem arealet af parallelogrammet udspændt af (AB) ? og a ? Bestem koordinatsættet til projektionen af (AB) ? på a ?
  • Matematik på medicinstudiet?

    Forumindlæg
    Får man brug for en TI-89 på medicinstudiet?
  • Engelsk (rette)

    Forumindlæg
    Er der en, der har mulighed for at rette min engelsk essay i tidsrummet mellem 12.30-13 i morgen? Personen skal kunne nå at have rettet den inden klokken 14 :). Skriv til mig, hvis du er villig til at hjælpe
  • Begreber i old.

    Forumindlæg
    Hej derude :) Er der nogen der kan fortælle mig hvad begreberne Polis, Genos, Nomos og Themis dækker over så ville jeg blive rigtig glad :)
  • reduktion

    Forumindlæg
    hvordan løser man dette reduktionsstykke 4(3a-5b)-5(2a+2b)