Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 18961 til 18980 af 60879
-
HJÆÆLP KARAKTER
Forumindlæghej jeg ville lige spørg.. Er det muligt at få -3 i karakter i skriftligt kemi? og hvor ringe skal man være for at få -3?= fåår ma ikke 00 bare ved at være der? -
Karakterer for 1.g
ForumindlægEr det kun på vores gymnasium, at 1.g'ere først får karakterer for første gang efter juleferien? -
Læse i udlandet - hvad kræves der af engelskkundskaber
ForumindlægHejTænker lidt på hvad kræves der hvis man gerne vil tage et semester af en naturvidenskabelig uddannelse på et engelsksproget universitet i udlandet?Det er klart at hvis man i forvejen beskæftiger sig med engelsklitteratur i undervisningen så burde det ikke gå helt galt, men kræver universiterne... -
Bachelor i Kemi og Teknologi - DTU
ForumindlægHejsa, Jeg har bare et par spørgsmål: 1) Er alle bøger i engelsk eller dansk? 2) Er eksam i engelsk eller dansk? 3) Hvor mange lektioner har de på en uge? Tak :) -
Tæller årsprøver og termin med i endelige gennemsnit?
ForumindlægJa, som spørgsmålet egentlig lyder: gør det det? For at være helt ærlig har jeg nemlig ikke selv regnet med det, så jeg har måske ikke været så "opmærksom", som jeg burde under prøverne - men tæller de med på det endelige snit/eksamensbevis? Hvor meget tæller egentlig overhovedet med? ... -
Mundtlig eksamens spørgsmål: Konkret eksempel på relativ vækst(opstil diff.ligning og giv fortolkning af dens løsning)
ForumindlægHej. Jeg har et mundtligt eksamens spørgsmål som lyder sådan: Det er under funktioner og vækst - Eksponentielle funktioner Git et konkret eksempel på relativ vækst dvs. opstil differentialligningen og giv en fortolkning af dens løsning. (har jeg vedhæftet hele spørgmålet. Det er nr. 10!, så ma... -
SSO mistænkt for snyd...
ForumindlægEn fra min klasse, mr. perfect, er mistænkt for snyd med SSO opgaven. Alle fra klassen ved, at ham her MR. X/Mr. perfect aldrig snyder, han ligger rigtig højt opppe på karakterskalaen i næsten alle fag. Han kunne ikke drømme om at snyde i SSO opgaven. Men alligevel, så findes der åbenbart en opg... -
Rettelse
ForumindlægEr der en som kan bedømme en spansk skriftlig eksamen? Tak -
?
Forumindlægnogle der ved om man skal op til en skriftlige kemi eksamen -
24-timers eksamen "Was machst du, wenn ich aus dem Haus gehe?"
ForumindlægHej, jeg håber der er nogen der hurtigt kan svare på mit spørgsmål da jeg er i gang med min 24-timers eksamen. Jeg har trukker "Was machst du, wenn ich aus dem haus gehe?" af Doris Dörrie. Jeg har brug for nogen der kender teksten da jeg ikke kan skaffe en online version og mit proble... -
Har du lyst?
ForumindlægNogen som har lyst el. evt. kender nogen som har lyst til at undervise mig privat i engelsk stx-B niveau self mod betaling her i sommerferien, kunne være rart.. Har vireklig brug for det. Bor i kbh området. -
Nogle der gider at kigge mit engelsk eventyr i gennem på små 666 ord?
ForumindlægHej Alle sammen. Jeg hedder Ali Iskandar, og jeg ville bare spørge om i tilfældigvis ikke kunne kigge min engelsk stil igennem for grammatiske fejl. Det er et eventyr. Det vil være en kæmpe hjælp! Her er den: Starten på dette eventyr er som sådan ikke en del af eventyret, men bare noget ekstra ... -
Uni
ForumindlægHej, Jeg har et meget lavt gennemsnit på ca. 3. Jeg vil gerne ind på universitet. Er der en mulighed for at komme ind på en uddannelse som har en adgangskvotient på 6.7 eller er det umuligt med mit lave snit. Jeg er villig til at tage mod en standby plads, da jeg også skal opgradere nogle fag. ... -
Hey delicious people out there... Please hjælp mig.. dansk eksamen i 10. imorgen.. & det haster pretty meget.. help!
ForumindlægHej dejlige mennesker.. Jeg skal til dansk eksamen i prøveform B imorgen.. Jeg har som fordybelsesområde trukket; identitet & som tekst har jeg valgt ; jomfruen af kim fupz aakeson.. Smukke mennesker jeg vil meget gerne have hjælp til at analysere teksen.. Jeg har følge... -
Er et gennemført Mat A forløb uden eksamen, nok til at opfylde evt. Mat A krav på UNI??
ForumindlægJa spørgsmålet afsløre det hele Jeg har været på gymnasie og haft Mat på A i 3 år men var ikke til eksamen i det fordi det var den sidste eksamen og jeg ikke ville lukke mit bevis. Men kræver Universitetsuddannelser med Mat A som adgangskrav at jeg Også har været til eksamen til Mat A, eller op... -
Neukölln: so fern so nah, Tysk B eksamen 24 timer
ForumindlægHej Jeg har netop trukket teksten "Neukölln: so fern, so nah". Jeg forstår det overordnede i teksten, men synes den er svær at forstå! Derfor håbede jeg, at der var nogen som har arbejdet med teksten og dermed kender til de vigtigste punkter i teksten. Er der desuden nogen der... -
Nogle som har lavet samfundsfags a eksamen 19 august 2010 ulighed i sundhedsvæsenets?
ForumindlægHej er der nogle som har lavet samfundsfags a eksamen 19 august 2010 risikosamfundet delopgave b : ulighed i sundhedsvæsenets som har løst til at sende den til mig? det ville være en kæmpe hjælp. på forhånd tak med venlig hilsen sofie :) -
Hjælp til Datalogi (C++) ifm. kommende eksamen (1.års cbs stud.)
ForumindlægHej Jeg leder efter en erfaren person, som kan afsætte nogle timer - hvis ikke nogle dage - til at hjælpe med en kommende datalogi eksamens opgave, selvfølgelig mod betaling. Programmet skal skrives i C++. Skriv gerne tilbage herinde, eller til [email protected] -
Tysk eksamen B niveau "Die zwölf Brüder"
ForumindlægHej, jeg har trukket eventyret "Die zwölf Brüder" til tysk eksamen. Det er en 24 timers forberedelse. Jeg ville spørge, om der er nogen der eventuelt har skrevet et resume af eventyret, da det ville hjælpe mig ENORMT meget!! -
9. klasse eksamen i fysik/kemi: Hvilke emner kunne være en god idé at skrive dispositioner til?
ForumindlægSom overskriften, siger meget godt, så skal jeg snart til eksamem i fysik/kemi i 9. klasse. Jeg er i gang med at skrive dispositioner til nogle af de emner jeg kan risikere at komme op i. De emner, jeg mener er gode at skrive dispositioner til er: Magnetisme/elektromagnetisme Syre og baser ...
