Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 18981 til 19000 af 48240
  • Studiehjælp!

    Forumindlæg
    Hej!\n\nEr der nogen der ved hvordan jeg kan søge privat studiehjælp i kemi højniveau? Hvor kan jeg finde en lærer? Eller en der har stor indsigt i kemi, til at hjælpe mig med en række spørgsmål der hører til kemi på højniveau?
  • kan man flytte klasse i gymnasium på første dag?

    Forumindlæg
    kan man flytte klasse, hvis man nu har valgt fysik på A, og at man gerne ville have kemi på A. fordi hvis man ville have kemi A skal man jo flytte over i en anden klasse. så kan man flytte pga. at man ville have kemi A?
  • kan man flytte klasse i gymnasium på første dag?

    Forumindlæg
    kan man flytte klasse, hvis man nu har valgt fysik på A, og at man gerne ville have kemi på A. fordi hvis man ville have kemi A skal man jo flytte over i en anden klasse. så kan man flytte pga. at man ville have kemi A?
  • Hjælp tilbydes i : Mat A, Fys A og Kem A

    Forumindlæg
    Mit navn er Peter. Jeg er en 35-årig kemistuderende fra Lunds Universitet (ved siden af studiet arbejder jeg som gymnasielærer i kemi.) Hjælp til Matematik, fysik og kemi (op til gymnasialt A-niveau i de to første og på universitetsniveau i kemi) tilbydes. De venligste hilsener Peter
  • Bioteknologi A

    Forumindlæg
    HVilke kapitler i kemi A1 og kemi A2 er relevante hvis at man har bioteknologi? Jeg har allerede læst kemi c, men kan ikke nå at læse begge inden examen. Jeg har vedhæftet et examens sæt.
  • Oktet reglen og dublet reglen

    Forumindlæg
    Jeg går i niende klasse og er stået lidt af med hensyn til fysik og kemi. Da jeg gik i ottende klasse, husker jeg tydeligt, hvordan jeg lærte om oktetreglen, hvor forskellige atomer forsøgte at gå sammen og ligne dem i den ottende hovedgruppe. Altså et stof fra 5 og 3 gik sammen, 2-6 osv.Der var...
  • Snyd

    Forumindlæg
    Hej hvis man har set på nettet hvordan man fx løser en opgave vil det blive betragtet som snyd hvis man bruger den samme fremgangsmåde hvor man indsætter bare andre tal? Til eksamen fx jeg bruger den samme fremgangsmåde fra nettet til at løse fx en ligningsystem vil det blive betragtet som snyd?
  • Samf som selvstudie. tager man hensyn?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal i næste uge op til samfundsfag C niveau. Tager man højde for at man er selvstuderende til eksamen? Ved censor godt at man er selvstuderende? Jeg har virkelig læst meget. Alt pensum er læst. Men jeg er stadig nervøs :/ Nogen med erfaring?
  • Ny reform - Årskarakter --> Eksamenskarakter

    Forumindlæg
    Mit gymnasium har (fejlagtigt?) skrevet på hjemmesiden, at årskarakterer overføres til eksamenskarakter på den ny gymnasiereform, såfremt man ikke er indstillet til eksamen i det respektive fag. Er dette rigtigt? Såvidt jeg ved, skal årskarakteren ikke overføres til kolonnen med eksamenskarakter.
  • Må man det?

    Forumindlæg
    Hej, Må man godt til selve old. eksiminationen medbringe sin hjemmelavede/computerlavede notater med? Jeg kører den gamle reform. PS. hvor lang tid varer en old eksamen? Håber på respons På forhånd tak!
  • Hjælp miiig

    Forumindlæg
    Heeej SP. Jeg har denne opgave som jeg ikke kan finde ud af at løse. jeg håber der er nogle klogehoveder der kan hjælpe :)))) Tabellen viser det årlige udslip af CO2 for OECD-landene for en række år. År: 1990 1995 2000 2004 2005 2006 2007 Co2 mio. ton: 110...
  • Hjællpppp.. dumper stx

    Forumindlæg
    Hey alle Oh nej, jeg er i dilemma. Har nu et snit på 5,0 og har en eksam tilb.... Er der nogen der vide om jeg kan risikrer at dumpe stx?? Jeg sidder netop og overvejer at droppe den sidste eksam og starte 3.g om.. mvh Mino
  • optagelse!! haster... :(

    Forumindlæg
    heej.. jeg skal tage optagelse prøv, for at kom ind i htx. Jeg vil vide om optagelsen indholder, så jeg kan forbrede mig... please giv mig en svar?
  • Vigtigt at kunne til skriftlig matematik!

    Forumindlæg
    Jaa, nu ligger eksaminerne jo for døren, og jeg skal selv op til skriftlig matematik på højniveau! Jeg er sproglig så det er vel nærmere B-niveau! Men det er jo uden hjælpemidler, så jeg tænkte på om der var nogle der kunne komme med de helt essentielle ting, som er rigtig gode at have styr på! ...
  • Analysemodel?

    Forumindlæg
    Er der nogen der har en god analysemodel til religionstekster til eksamen!?
  • Mangler jeg et fag? -hjælp!

    Forumindlæg
    Hej Studi Håber I lige kan hjælpe, for er lidt i tvivl. Jeg har haft eller har følgende fag på STX: samf A, eng A, fransk A, historie A, dansk A, biologi B, drama C, religion C, idræt C, oldtidskundskab C, fysik C, matematik C, naturgeografi C, filosofi C. Som udgangspunkt havde jeg samf på b-ni...
  • Dispositioner i Matematik A

    Forumindlæg
    Hej derude Jeg ville høre om det betegnes som snyd, hvis jeg deler mine sidste års matematik STX A dispositioner med en ven, som skal op til matematik eksamen til vinter, og har ligende eksamensspørgsmål som min tidligere eksamen sidste år?
  • Hypoteser - aflevering

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har brug for hjælp til min aflevering. Jeg har prøvet selv at lave den, men den var ikke rigtig og vi skal nu aflevere den igen med rettelser. Håber nogen kan hjælpe. på forhånd tak. Opgaven lyder.. 1b. Opstil tre hypoteser, der kan forklare udviklingen ...
  • Hjææælp!

    Forumindlæg
    Hey! Jeg tror ikke jeg består min studentereksamen, da jeg har 1,5 i snit, og mangler historie eksamen, Denne vægter 2, så hvis jeg får 10, vil jeg lige akkurat kunne bestå det hele samlet. Hvad gør jeg hvis jeg ikke får mit 10 tal i historie, og dermed ikke består samlet?
  • Eksamener i 2.g?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Jeg er meget i tvivl ang. hvor mange eksamener man kan riskikere at komme op i her i 2.g I 1.g var jeg oppe i én eksamen, og i 2.g har vi tre afsluttende fag, hvor et af dem både er skriftligt og mundligt. Hvor mange eksamener kan jeg risikere at komme op i, og kan jeg ...

Søgninger relateret til kemi eksamen 2010