Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 18981 til 19000 af 34487
-
le chatelier
Forumindlægskal til eksamen på mandag, og mangler en klar definition af le chateliers princip. kan huske jeg havde en i 2.g, men kan ikke finde den. det er noget med forskydning af ligevægte. nogen der kan hjælpe? -
hvordan skal man analyse antikkens arkitektur?
ForumindlægHej jeg er meget forvirret, mht. det monument man kan trække til eksamen, hvad skal man gøre??? + det perspektiverende, vi har kun haft om arkitektur. Hvad menes der med datering? skal man selv "gætte" hvornår det er fra? -
opløsning af to vektorer
ForumindlægHejsaJeg skal her på mandag til mundlig mat eksamen, sidder med et spørgsmål der hedder:"redegør for opløsning af to vektorer efter to retninger" kan simpelhen ikke forstå hvordan det nu er.? på forhånd takmvh kim -
HJÆLP!
ForumindlægNogen der lynhurtigt kan give mig en forklaring på hvorfor sukker ikke kan opløses i fedt? Har søgt overalt på nettet men kan bare ikke finde det.. Please hjælp.. det til min eksamen mandag.. Hilsen Isabelle.. -
Zen-buddhisme?
ForumindlægHvad er godt at vide om zen-buddhismen før man går til eksamen, er der nogle vitige ''emner'' og punkter som man skal huske, i såfald hvilke? -
Eud tømrer
ForumindlægHej folkens jeg ville bare spørger jer om at jeg gerne vil have en eud men er bange for at jeg ikke kan få 02 i dansk og matematik men tror jeg kan det i eksamen -
Hjælp analysemodel
ForumindlægHej allesammen .. Sidder og skal snart til eksamen i billedkunst og mangler nogle analysemodeller. det drejer sig om: stilleben landskab så hvis i har nogle gode analysemodeller må i meget gerne smide en besked.. -
Differentialligninger
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig med et delspørgsmål, skal nemlig op til skriftlig eksamen i næste uge. Det drejer sig om delspørgsmål 5 fra opgave 1 (se vedhæftede billede), Mange tak på forhånd! -
Debatindlæg genretræk
ForumindlægHej! :) Jeg har en eksamen her i morgen og har trukket et debatindlæg. Jeg kan dog ikke huske så mange af genretrækkene, og kan heller ikke rigtig finde nogen her på nettet. Er der nogen der kan hjælpe? På forhånd tak. -
Hjælp ang. velfærdsstaten
ForumindlægHej, jeg sidder til eksamen og har fået en tekst omkring velfærdstaten. et af spørgsmålene er: Diskuter hvorvidt den danske velfærdsstatsmodel har ændret sig under den siddende regering Kan i hjælpe lidt? -
problemstillinger? national identitet
ForumindlægJeg skal til historie eksamen i morgen, men har virkelig svært ved at finde problemstillinger inden for mit emne som lyder "National identitet". Nogen der kan hjælpe? -
Vind
ForumindlægHej! Jeg sidder til 24 timers eksamen og vil gerne vide, hvorfor det blæser mere om vinteren? Hvis der lige er en, som kan give en hurtigt (nem/overskuelig) forklaring. På forhånd tak! -
Eksamensspørgsmål: Forskel på median og middelværdi? Hjælp :)
ForumindlægHejsa. Jeg skal til eksamen imorgen og har kun ét problem. Der er et spørgsmål der lyder sådan: Hvad er forskellen på median og middelværdi? (Statistik) Den kan jeg sgu ikke rigtigt gennemskue :( ? -
Kulturmøder - Islam og Vesten
ForumindlægHar trukket kulturmøder, islam og vesten i min 24 timers forberedelses historie eksamen. Nogle med nogle kreative inputs til eventuelle problemstillinger, jeg er helt blank -
Fransk
ForumindlægEr der nogen, der har forslag til, hvordan selv kan lære fransk, altså køre en slags selvstudium, dog uden eksamen mv., men bare for at lære sig fransk på basalt niveau? -
Frygtelig lykkelig
ForumindlægHej alle.Er der nogen der ligger inde med noget info om Romanen frygtelig lykkelig. Den blev ugivet som eksamens stil i sommers. nogen som kan hjælpe, skriv venligst.Hilsen Niko -
diff.ligning
Forumindlægeksamens spørgsmålet lyder sådan her Differentialligninger : 5) Redegør for løsning af differentialligninger af formen . dy/dx +f(x)*y=g(x) nogen der kan hjælpe?????? -
integral regning og areale bestemmelse
Forumindlægnogen der kan hjælpe, har fået følgende eksamens spørgsmål. og ved ikke va jeg skal have med . nogen ideer?? 3) Redegør for bestemmelse af arealer af punktmængder ved hjælp af integration. -
overgangsformel
ForumindlægHej allesammen.. jeg skal til eksamen i matematik A imorgen og sidder lige og læser.. kan nogen fortælle mig hvad overgangsformel er? jeg forstår den simpelthen ikke :S på forhånd tak -
hjælp til dansk synopse
Forumindlæghej¨jeg er igang med at lave en synopse til dansk eksamen. jeg har trukket om sagprosa. kan i hjælpe mig med at finde en artikel som man kan perpekterivere til artikeln armadillo
