Søgning på: afsætning b eksamen. Resultater: 19001 til 19020 af 114307
  • Angående powerpoint til fremlæggelsen

    Forumindlæg
    Hejsa folkens. Jeg skal om få dage op til teknologi B eksamen. Jeg ville spørge om nogle derude har et powerpoint liggende, som jeg kan bruge til inspiration, da jeg ikke har nogle ideer om, hvad sådan en powerpoint skal indeholde. Hvis nu du har en, vil du så ikke uploade den?? Tak på forhånd.
  • rette Fysik opgaver..

    Forumindlæg
    Er igang med at øve til Fysik A Skr. eksamen, og ville spørge om disse er rigtigt løst?.. Jeg var lidt i tvivl med opgave V2 b).. nogen som kunne hjælpe med at løse den ? Vedhæfter Opgave 1
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til eksamenB niveau, om ikke så længde. Så sidder og kigger mine spørgsmål igennem. I det ene spørgsmål står der: Gør rede for løsning af optimeringsproblemer ved hjælp af differentialregning, gerne med udgangspunkt i et konkret eksempel. Er der nogle der nogle der vil hjælpe mi...
  • Integralregning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med at skrive dispositioner til min mundtlig eksamen i mat B. Jeg sidder fast i én af opgaverne, og specielt fremgangsmåden til beviset. Jeg har vedhæftet filen. Håber i kan hjælpe.
  • Phenoler

    Forumindlæg
    hi er der nogen her som kan hjælpe mig med at skriver lidt om phenoler. jeg skal op til kemi B eksamen imorgen, og har et spørgsmål om hyroxoforbindelser som phenoler. hvad er fysik og kemiske egenskaber, isomeriforhold for phenoler? på forhond tak
  • Catcher in the Rye??

    Forumindlæg
    Skal til eksamen i engelsk mdt. B niveau på torsdag og sidder og læser op. Jeg er nået til temaet growing up og romanen Catcher in the Rye. Er der nogle der ligger inde med nogle eksamensnoter, et kort summary og noget om temaer:)?? på forhånd tak!!
  • Analysemoddeller!! Haster!!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg skal op i engelsk B mundtlig eksam i overmorgen, så er der ikke en venlig sjæl der har nogen gode analysemoddeller til engelske short stories og digte?? synes dem jeg har brugt ikke er så gode... På forhånd tusind tak for hjælpen!!
  • Egenskaber ved andengradspolynomier og parabler.

    Forumindlæg
    Hej! Jeg står og skal til matematik B mundtlig eksamen imorgen, og jeg kan simpelthen ikke finde svar på denne del af mit ene eksamensspørgsmål: Gør rede for egenskaber ved andengradspolynomier og parabler. Jeg håber virkelig, at det er en, der kan hjælpe mig. På forhånd tak!
  • Dumpet!

    Forumindlæg
    Hej alle jeg er dumpet i min samfundsfag B-Niveau eksamen med 00, men har fået 4 i min årskarakter. Så ville høre om jeg så samlet set er dumpet? eller om min årskarakter tæller med? og i så fald hvordan??
  • Funktioner - Eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej, jeg har problemer med opgave 3 b. i følgende eksamentssæt: http://www.uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/130905%20htx132%20MAT%20A%2029082013.ashx
  • Definitation af cos,sin og tan til en vinkel i en enhedscirkel

    Forumindlæg
    Er der nogen som kan forklare mig hvordan man kan definiere cosinus, sinus og tangens til en vinkel i en enhedscirkel? Jeg har kigget i et par youtube videoer, hvor de enten er for langt eller de viser helt noget andet. Det skal anvendes til Mat B mdt eksamen Tak på forhånd
  • Notater?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, jeg skal til matematik skriftlig eksamenb niveau imorgen. Vil høre om nogle af jer, har nogle gode notater liggende, som jeg må låne, eller om i kan nogle steder hvor man kan finde relevante notater. Mange tak på forhånd. :)
  • Medialiseringen og fald i medlemmer

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til eksamen i morgen i samf B, og et af mine bilag viser en graf over et fald i medlemmer af de forskellige partier. Jeg ved dog bare ikke hvad dette har at gøre med medialiseringen. Er der nogen der kan hjælpe mig??
  • Energiforhold ved temperatur - og faseændringer

    Forumindlæg
    Hej SP Jeg skal til Fysik B eksamen, men tænker på, hvad der kunne være mest relevant at komme ind på, hvis man får et spørgsmål, som relaterer sig til energiforhold ved temperatur - og faseændringer? Er der nogen, der lige kan give nogle hints? Mvh.
  • Indekstal

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål i forbindelse med eksamen omkring indekstal- hvordan kan indekstal bruges til at beregne procentstigtigninger Jeg mener det er denne formel jeg skal bruge: F= S: B Er der en som vil komme med et konkret eksempel på hvordan man regne procentstigning ud fra indekstal? ...
  • Figur

    Forumindlæg
    Hej SP Er der nogen, der kan hjælpe mig med, at finde en figur, der beskriver sammenhængen mellem kost og indlæring - kan virkelig ikke finde noget - skal bruge det til eksamen :((( AT: eng + bio Hilsen Sarah B.
  • Standpunktskarakterer

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg går i 2g. Ligesom mange af jer, får jeg snart standpunktskarakterer. Men jeg tænkte på om de betyder noget? For vi skal jo op til eksamen i slutningen af 2g, eller op til årsprøve for B-niveau . Er det så ikke de karakter der gælder når vi afslutter gymnasiet? Tak på forhånd :-)
  • Redoxreaktioner og Spændingsrækken

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at lave dispositoner til kemi B eksamen. Dette spørgsmål handler om redoxreaktioner. I spørgsmålet står der nogle stikord, der er vigtige at have med i fremlæggelsen. Et af stikordene er: Oxidationsmiddel/reduktionsmiddel. Er der nogen der ved noget om dette? :-) På forhånd tak...
  • Metode for tangent til en cirkel

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med at forberede mig til mundtlig Matematik B eksamen, og har lidt svært ved nogle opgaver. Nedenfor er et af dem. Nogle der kan hjælpe? Har sat flere op på min side hvis man er en haj til Matematik! :)
  • Bevis for ortogonale rette linjer

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med at forberede mig til mundtlig Matematik B eksamen, og har lidt svært ved nogle opgaver. Nedenfor er et af dem. Nogle der kan hjælpe? Har sat flere op på min side hvis man er en haj til Matematik! :)