Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 19001 til 19020 af 33479
-
SSO - Inertimoment m.m.
ForumindlægHej, Jeg skal i ugen op til juleferien skrive SSO i fysik. Emnet er "Inertimoment - Stive legemers bevægelse". Derfor vil jeg gerne høre, om der er nogle der kan anbefale nogle gode bøger eller andet materiale inden for dette område. Indtil videre har jeg følgende bøger: "Stive ... -
forslag til et brev
ForumindlægHi alle sammen, jeg skal skrive et brev om stress til en skole og det skal selvfølegelig være på engelsk.altså jeg vil ikke hvordan jeg skal starte mit brev. Peals hjælp lidt hvis I har nogne forslag. -
Mandelbrotmængden
ForumindlægNogen der kan fortælle mig hvorfor Figentræet og mandelbrotmængden har visse ligheder? Jeg har godt læst ligehederne, men forsåtr ikke hvorfor -
Vietnamkrigen - Kemisk krigsførelse
ForumindlægHej. Jeg skal op til AT på mandag, og jeg sidder med et lille problem. Jeg skriver i biologi og historie, og har om stoffet dioxin. Jeg har siddet og kigget op nogle teorier i AT-håndbogen i biologi. Jeg kan ikke koble nogle af de teorier sammen med mit emne? Er der nogen der har nogle ideer? J... -
ORGANISKE STOFFER.! HURTIGT?
ForumindlægEr der nogen der kan nævne tre organiske stoffer med indhold af N ( Kvælstof)??????????????????????????????? -
La aventura de Said
ForumindlægNogen der har haft om denne bog? eller bare kender til den :)? -
Stige på vandret underlag med friktion.
ForumindlægHej, En 10 m lang stige, hvis tyngde 300N angriber midt på stigen, danner en vinkel på 60 grader med vandret. Friktionskoefficienten mellem stige og gulv er 0,3. Der ses bort fra friktion mod væg. Hvor langt kan en person med massen 75kg bevæge sig opad stigen før den skrider? Nogen der kan vær... -
FYSIK OG BEVÆGELSE
ForumindlægHjælp hjælp hjælp! Skal beskrive disse grafer: (t,a) (t,s) (t,v) Forstår det slet ikke hvad kan jeg udlede af dem? -
En der kan hjælpe mig med at lave nogle korte grammatik opgaver?
ForumindlægHåber der er en der kan hjælpe med at lave den. Det haster lidt. -
Non fiction vs fiction
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogle der ved hvad forskellen er på non fiction og fiction? Må meget gerne skrive en kort beskrivelse Venlig hilsen John. -
Hvad er et oscilloskop? + induktion
ForumindlægEn der kan forklare mig hvad et oscilloscop er? og hvad det bruges til? Lige en ting til. Hvordan eller hvad kan man perspektivere Induktion til? MvH AnniSOS -
Den amerikanske revolution
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med, at svar kort og grundt hvad den amerikanske revolution gik ud på dengang? Tak på forhånd :) -
Statistik
ForumindlægDer er i min bog en regel for matrixregning med stokastiske vektorer: Variansen(Ay+b)=A*Variansen(y)*A^T. Er der en der kan hjælpe mig lidt på vej til at forstå det? -
Gennemsnitsberegning
ForumindlægJeg håber, at I vil gøre det klart for en sproglig en gang for alle :) Det handler om at regne gennemsnittet ud. For os på den nye reform har de forskellige niveauer nemlig fået forskellige vægte, således at A vægter 2, B vægter 1,5 og C vægter en. Hvis jeg nu har et karakterblad, der hedder (ek... -
Har rettet dette men vil gerne have en anden til og rette også...
ForumindlægApple In 1976, when Jobs were 21 and Wozniak 26, they established Apple Computer in Jobs garage. Their first product was the”personal” computer: Apple I. In 1977 introduced Apple the successor, Apple II, that becomes a huge success and makes Apple to a very influential company in the increasing c... -
Tysk oversættelse, haster lidt vil gerne have lidt
ForumindlægHar lavet resten af oversættelse. Men sidder fast med de sidst stykker. Omskrivning ved navneform eller bisætning. Ulrich, sørg for, at hunden får noget at æde! Tolken bad mig om at tale langsommere. Jeg har undret mig over, hvorfor Jan ikke har fortalt mig det. Han har åbenbart slet ikke... -
Biord
ForumindlægJeg har bare et lille spørgsmål mht. biords placering i en sætning. It was worth seeing.. hvis jeg så skal skrive bestemt værd at se, skal certainly så placeres først, til sidst eller midt i sætning. Kan nogen forklare en regel om dette? -
Maskinmester uddannelsen
ForumindlægHey her, jeg skal begynde på maskinmester skole til kommende januar, er det nogen som har nogen idé hvordan en skal forberede sig til det ?.. jeg har ikki gået i skole siden jeg var udlært som radiomekaniker og det er 10 år siden. Så man er lidt rusten til skolegang .. -
At gå hele vejen
ForumindlægHvad betyder det "At gå hele vejen" -
find fejlen
Forumindlæg1. The furniture in his flat were old and shabby. skal finde en fejl i sætningen og ved ikke hvad den er
