Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 19041 til 19060 af 135334
-
Spørgsmål vedr. dumpet eksamen i tværfaglig eksamen
ForumindlægHejsa! Jeg har tidligere gået på en 2-årig fuld HF, og der bestod jeg den tværfaglige eksamen i kemi, geografi og biologi med en karakter på 02. Jeg dumpede biologi med 00. Nu er jeg rykket over til HF enkeltfag på en anden skole. Studievejlederen siger, at jeg skal tage hele NF / de 3 fag om. ... -
RETTE IGENNEM?? - 24. timers eksame !! :S.
ForumindlægHej allee :).. er igang med 24 timers eksamen.. Teksten: Sie Glotzen Mich An wie eine Ausserirdische ! NOGEN SOM HAR MOD PÅ AT RETTE MIN TEXT IGENNEM? .. Så lægger jeg den ind .. Må gerne være nogen som har styr på grammatikken osv. Da jeg har lidt travlt :) -
Bestem en regneforskrift af formen f(x) = ax + b
ForumindlægMit spørgsmål lyder: Et andengradspolynomium f er bestemt ved f(x) = ax^2 + bx + c Det oplyses, at f har nulpunkterne – 2 og 4, samt at f(1)= 4,5. a) Bestem tallene a, b og c. - Jeg har søgt herinde på det, og jeg ved at der er mange debatter med det selv samme spørgsmål, men... -
dansk til engelsk oversættelse...rettes igennem
Forumindlæghvis der er nogle der har tid, så må de da gerne rette denne lille tekst igennem... på forhånd mange 1000 tak Sort magi Flere og flere mennesker slutter sig til grupper, der dyrker sort magi. Lederen af The British Occult Society er overbevist om, at det skyldes, at mange mennesker savner spændi... -
plz ret min engelsk læserbrev...
ForumindlægBenetton læser brev Hello I am a 15 years old boy that lives in Denmark. I have always questioned the Benetton marketing that has stores all over the whole world. The reason that I am questioning the Benetton marketing, is that they some time use, the poor people or countries as a symbol on the... -
Hjælp til 9 klasse eksame
ForumindlægHej, jeg er en 9 klasse elev som skal op til eksamen her på tirsdag. Jeg er kommet sent i gang og mega forvirret i hvad jeg skal skrive om, da min lærer har hjulpet med problemstillinger og jeg intet forstår af dem (de kan ikke ændres nu) Min problem stilling er - hvilken betydning har grundlove... -
hvordan foregår samfunds eksamen (fællesfag)
Forumindlæghej det vil glæde mig hvis nogen her inde kunne fortælle hvordan en samfunds eksamen (fællesfag) foregår -
dansk eksamen 2009
ForumindlægHvordan kan jeg øve mig til skr. dansk eksamen hvordan bliver man god til at skrive en stil? -
Eksamens opgave december 2008
ForumindlægNogen der har facitliste til STX matematik A eksamen fra december 2008 -
Dansk IT-eksamen 2006
ForumindlægHej derude i landet!Nogle, som allerede har været til IT dansk eksamen i år? -
Historie Eksamen Fremgangsmåde
ForumindlægHej alle sidder her med historie eksamen, men er virkelig i tvivl om hvordan man skal gribe det an, er der ikke nogle der kan hjælpe -
Energistrømme i skoven - eksamen i morgen
ForumindlægHejsa.. Hvad er energistrømme i skoven?? Håber på hurtig hjælp pga. eksamen i morgen....! -
TIL DEM DER HAR VÆRET TIL EKSAMEN I SAMFUNDSFAG!
ForumindlægHej alle, Jeg ville lige høre om, hvordan jeres eksamen har gået? Hvad er det læreren og censoren særlig ligger mærke til? -
Idræt eksamen - noter
ForumindlægHej Er der nogle, som har begreber/teoretikere-noter til idræt? Skal til mundtlig idræt-eksamen i morgen, så det ville hjælpe! Tak -
Kemi-eksamen A-niveau
ForumindlægHey! Hvor meget skal man gå i dybden med at beskrive udførelsen af det forsøg man kommer op i til eksamen? på forhånd tak! -
TYSK EKSAMEN PÅ FREDAG - HJÆLP
ForumindlægHej, Jeg skal op til tysk mundtligt eksamen i folkeskolensafgangsprøve i 9. klasse, på fredag. Jeg er mega nervøs for hvad de vil komme til at spørge om til eksamen. - Hvad er de typiske spørgsmål man kan blive spurgt i? - Hvad blev I spurgt i til eksamen? - Ekstra noter til eksamen eller an... -
Hjælp til Eksamen Socialrådgiver modul 1
ForumindlægHej jeg søger en der kan hjælpe mig med forberedelse til socialrådgiver Modul 1 eksamen -
mundtlig dansk eksamen spørgsmål
ForumindlægHej, for man dårligere karakter hvis man fx kun snakker i 8 min i dansk mundtlig eksamen i 9klasse -
Fysik mundtlig eksamen A STX
ForumindlægHej Jeg skal til fysik eksamen på A niveau imorgen. Vi skal først op og lave forsøg i 2 timer og derefter har vi en halv time forbedrelse til at forberede en fremlægge som vi skal fremlægge på 20 min. Er der nogen som har været oppe i fysik A på STX på samme måde som mig, der evt. har nogle gode... -
Eksamen imorgen, hurtigst som muligt svar
ForumindlægSkal til eksamen i mundtlig matematik imorgen og skal forbedrede nogle spørgsmål bl.a. omkring trekantsberegning Har været inde og kigge på Studieportalens formelsamling omkring trigonometri: https://www.studieportalen.dk/kompendier/matematik/formelsamling/trigonometri/pythagoras Men forstår...
