Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19041 til 19060 af 60879
-
Cellulær respiration
ForumindlægHeej! Jeg sidder med en opgave og har ekstremt brug for hjælp. Det er en slags mundtlig eksamen som vi skal op til, og en af de ting, som jeg skal snakke om, er, hvor i cellen respiration foregår og hvordan. Jeg har fundet ud af, at respiration hvis nok foregår i noget kaldet mitrokond... -
Medicin kvote 2 i Århus
ForumindlægHej, Jeg har suppleret de 5 adgangsgivende fag til medicin: Dansk A, fysik B, matematik A, engelsk B & kemi B. Miine karakterer er (gennemsnittet af den skriftlige + mundtlige eksamen) : Dansk: 12 Kemi: 12 Engelsk: 12 Fysik: 9 MatematiK: 10 Gennemsnit: 11,0 Lad os s... -
Dumpe matematik A?
ForumindlægHej, Er i tvivl om hvorledes man regner den endelige karakter i matematik A ud. Jeg skal både op i skriftlig og mundtlig og har i forvejen fået 4 skriftlig og 7 mundtlig. Spørgsmålet er så, indgår disse karaktere i udredningen eller er det kun eksamener der er gældende eller skal alle fire karakt... -
Hjælp til forberedelse!!
ForumindlægHej!Nogen der har et svar på min spørgsmål...Hvordan forbereder man sig bedst til en engelsk eksame i 10. klasse?Hvad skal man gøre til eksamen for at få gode karaktere?*Nørd* -
En tanke.
ForumindlægI 2.g vil jeg kun få 2 eksamener, fordi jeg vælger 5 højniveausfag. Jeg har tænkt mig at afslutte tysk på b-niveau. Ville jeg på nogen måde kunne få lov til at få en ekstra eksamen? Her tænker jeg på at skrive skriftlig tysk med tredje g'erne. Jeg vil stadig blot afslutte tysk mundtlig på b-n... -
Hvad er SSO?
ForumindlægHelloJeg støder hyppigt på indlæg hvori SSO indgår. Hvad er SSO?På forhånd mange tak -
Hjælp
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal snart op til engelsk prøve. Mit ordforåd i engelsk har altid været godt men når jeg skal til eksamen og sidder deroppe så forsvinder det. Hvad kan jeg gøre? -
Gymnasial suppllering C til B
ForumindlægJeg vil gerne vide, at hvis man består den skriftlige eksamen på suppleringskurset med f.eks. karakteren 4, har man så bestået sammenlagt, hvis man går hen og dumper den mundtlige del? -
24 timers eksamen!!!! benyt begreberne effekt, nyttevirkning og varme i en fysisk process som en løbetur???????
ForumindlægHar en fysik C niveau eksamen i morgen, og har rigtig brug for hjælp. her er mit spørgsmål: Energi, effekt og nyttevirkning I det mundtlige oplæg skal du kort præsentere de fysiske begreber energi, effekt, nyttevirkning og varme så du kan bruge disse begreber, til at beskrive udførelsen af et ... -
Internetside
ForumindlægHey Skal til eksamen i dansk nu på onsdag og har fundet en side , som er kanon. Er det muligt jeg downloade den så jeg kan kigge på den mens jeg er offline? -
Er der nogen der ligger inde med denne opgave? Delprøve 1 Engelsk A Maj 2010 (STX) uden hjælpemidler
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med Delprøve 1 Engelsk A Maj 2010 (STX)? Den er uden hjælpemidler -
Er det mig?
ForumindlægHey Er det bare mig eller kan man bare ikke finde de tekster man kan komme op i engelsk her inde? Troede virkelig studieportalen skulle hjælpe mig i engelsk ligesom den gjorde i old, men næh nej. Ha' en god dag! -
his./samf./krist. MUNDTLIG!
ForumindlægHeeej alle! Som mange af jer nok ved, så skal vi til FSA op i historie, samfundsfag eller kristendom i år, og det bliver nok mundtligt, hvis vi ser bort fra skr. tysk, der bliver trukket med de nævnte fag. Vi har haft prøveeksamener i klassen, med nogle "prøveoplæg", hvor man får 3-4 ... -
Landsby tosser og by rotter
Forumindlæget analyserene oplæg til et HF-hold om sammenhængen mellem kultur og sprog? -
Tysk A
ForumindlægHej. Jeg står og skal til at vælge valgfag til 3.g (sidste frist for aflevering af valgfagsskemaer er d. 15. februar), og jeg overvejer at tage tysk på højt niveau. Er der nogen herinde som har det, og som evt. vil fortælle lidt om fordele/ulemper ved faget?På forhånd takVenlige Hilsner -
gennemsnit med ny skala
ForumindlægHejsa... Jeg ville høre om der er en, som kan hjælpe mig med at regne gennemsnit ud.. Jeg går i 2.g, og er derfor under den nye karakterskala. Har fået at vide hvordan man gør med årskarakterer, men er ikke helt sikker på hvordan jeg får eksamenskarakterer med ind i regnestykket... -
TERMINSPRØVE
ForumindlægHej derude. I morgen tidlig skal jeg til terminsprøve og dertil kunne jeg godt bruge nogle noter eller gode råd, da matematik ikke er min stærke side :) Jeg har det på 2. år og på B-niveu. kan nogen hjælpe? VH Niels :) -
ENG..PLEASE
ForumindlægHEj...!!!Har først lige fået min skriftlig karakter i engelsk at vide,da jeg var til sygeeksamen.Har fået 6 og det er jeg overhovedet ikke tilfreds med. Mit spørgsmål er så, kan jeg tage den om...??Dem jeg har snakket med, mener det ikke, da jeg jo er bestået, og at man kun kan når man ikke er. M... -
Thukydid?
ForumindlægHejsa.Jeg ville hører om der var nogle der var kloge på thukydid? Især hans skrifter omkring "Den største krig hellerne har oplevet"? Indtil videre har jeg kun har var historisker, grundlægger af kritiske historisk skrivning og højt stående officer, men blev smidt ud af Athene. HAr kun ... -
Valg af tekst til dansk eksamen under emnet: "Ældre Noveller"
ForumindlægHej Studieportal. Jeg har trukket emnet Ældre Noveller til eksamen, men har problemer med at vælge novelle. Det eneste krav der er for valg af tekst, er at teksten min. skal være 100 år gammel. Jeg skal kunne perspektivere til min. 1 af disse noveller: Den sidste balkjole Lønningsdag Havfruen...
