Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 19041 til 19060 af 77388
-
dikat
ForumindlægHej. Jeg går i 9. klasse, og har et lille problem, synes jeg selv vedr. diktater. Jeg klare mig bedst i den del, min lære læser op, men de sider som individuelt, det er der, hvor jeg har mine fejl, hvad kan jeg gøre ved dem? -
Lektiehjælp
ForumindlægHej. Jeg skal være lektiehjælp i engelsk for en elev i 8. klasse (Går selv i 9.) Jeg ville spørge om i kunne give nogen råd til, om hvad man kan gøre og hvordan man skal håndtere det? Er heller ikke specielt TOTAL god til engelsk, såå. Hehe :D ! -
Hjælp til projektopgave
ForumindlægHej jeg er en 9. klasses elev, som der er i en projektgruppe, som der har om emnet planlagt forældelse. Vores problem er, at vi ikke kan finde en kontakt person udefra, og vi kunne godt bruge nogle forslag til, hvem man kunne kontakte som ved noget om emnet. Er der nogen der kunne have en ide? -
Skriftlige prøver tips?
ForumindlægHej! Nogle der har nogle gode råd og tips til hvordan jeg får bedst mulige karakterer til de skriftlige prøver til 9. klasse afgangsprøven? Altså indtil videre dansk (læsning+retskrivning+skriftlig fremstilling) og matematik (færdighedsregning+problemregning). -
Stoffer i Afrikas søer
ForumindlægHej, vi skriver vedr. naturfagsprøven i 9. klasse. Vi undersøger drikkevandsforsynger og er derfor interesseret i verdens forskellige vandforhold. Hvilke stoffer befinder sig i de afrikanske søer og kilder? - Line og Sofie -
kristendomsprøve - produkt
ForumindlægHej vi er to piger, der skal op i mundtlig kristendom til afgangsprøven i 9. klasse. Vores emne er forskelle og ligheder mellem østens religioner og kristendommen. Vi ved ikke hvad vores produkt skal være. Kan i komme med et par ideer? -
Hjælp!!
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål fra min FSA problemregning, 9 klasse ;) Frede løb 42,2 km på 4 timer 35min og 46 sek. - beregn den tid frede i gennemsnit bruger pr kilometer, han løber? Taak på forhånd ;D -
Nordiske forfattere?
ForumindlægHej, jeg kunne godt tænke mig hvis der var nogen som havde læst nogle gode romaner med nordiske forfattere, om hvilke som ville være gode at læse, nu hvor jeg går i 9. klasse skal de helst være let at forstå. :) Knus Pernille. -
Konklusion i mundtlig historie
ForumindlægVille i lave en konklusion til sidst i jeres besvarelse i den mundtlige historie prøve i 9. klasse? Er ret i tvivl, har om kvinder stemmeret, og om jeg så skal slutte af med, hvilken påvirkning den har haft. eller BEHØVER man ikke at have en konklusion med? -
Projekt! Heelp mee :(
ForumindlægHej jeg skal i gang med mit projekt i 9 klasse, og er der nogen som ved hvordan man evt. kunne starte sit oplæg? Og hvordan kan oplæggets indledning starte sådan så at min lærer bliver interesseret i det? jeg har valgt emnet Klimaet i jordens atmosfære. -
Oversættelse af tysk spørgsmål
ForumindlægKan nogle oversætte disse sætninger for mig? :-) På forhånd tak! Hvad vil du efter 9. Klasse? Gik de forældre der? Hvad er dit drømmejob? Har dine forældre et lignende arbejde? Synes du selv at du er kvalificeret til gymnasiet? Er du nervøs for at starte et n... -
Metallers egenskaber
ForumindlægHej. Når man som 9. klasses-elev har en rapport for, og man bl.a. skal skrive om metallers egenskaber, er det så bare de tre fælles egenskaber for metaller: at de er varmeledende, strømledende og har metalglans?- eller er der mere man skal komme ind på? Det virker som meget lidt at skrive;) Håber... -
Projektopgave. Et underemne til "Da Verden Blev en Anden"
ForumindlægHJÆÆÆÆÆLP!Jeg skal lave min afsluttende projektopgave i 9. klasse. Vores overemne er "Da Verden Blev en Anden". Er der nogen, der har nogle gode ideer til underemner? Jeg har bl.a. tænkt på terror og mediernes udbredelse. Men er der ikke nogen der har lidt flere ideer? :) -
Emne til projektopgave?
ForumindlægHej. Vi skal have projektopgave snart her i 9. klasse. Vores overemne er "Verden i forandring", men vi er lidt blanke. Altså det er jo et stort emne og rummer en del. Så det vil være dejligt, hvis nogle kunne komme med et par forslag. Mange tak på forhånd! :) -
Matematik emneopgave
ForumindlægHej. Er der nogen der ved hvor man finder Matematik emneopgave(r) henne? Gerne beregnet til 9. eller 10. klasse. Det kan være alt fra gamle opgaver til noget nyt, eventuelt noget på nettet? Tak på forhånd! -
produkt
ForumindlægHej alle :) Vi er to piger, der går i 9. klasse og vi er i gang med vores projektopgave. Vores overemne er Aarhus fremad - framad Aarhus og vores underemne er udviklingen af transportmidler og grøn energi. Er der nogen herinde, som har en ide til et godt produkt? :) håber I vil hjælpe. -
Ligestilling - Produkt
ForumindlægHej, vi er to piger fra 9. klasse. Vi er i dag gået igang med vores projekt, det overordnede emne er fortid og nutid og vores delemne er ligestilling. Vi ved ikke hvad vi skal lave af produkter, er der nogen der har nogle der har nogle idéer? -
hvordan er htx ????
ForumindlægHeeej jeg går i 9. klasse, og skal overveje hvilken gymnasiale uddannelse, jeg skal tage jeg vil spørge alle HTX-elever, hvordan det er at gå der? hvordan var jeres karakter i folkeskolen, og er den steget eller faldet i gymnasiet? evt. nogle gymnasier der kan anbefales ??? :)))) -
Projektopgaven 9.klasse
ForumindlægHej. Jeg går i 9. klasse, og skal sammen med en anden, snart have projektopagve om Jehovas vidner. Er der nogle, der har nogle gode ideer til et produkt, eller noget godt man kan lave til fremlæggelsen? Gerne noget krativt. På forhånd tak! :D -
nogen som vil rette min stil via mail?:)
ForumindlægHey drenge&piger! vil høre om der er nogen der har tid i aften til at rette en stil? det er fra et fsa 9 klasse og jeg har skrevet om Dronning Margrethe. Den fylder omkring de 3 sider, det ville være dejligt hvis jeg kunne få den hurtig retur.
