Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 19041 til 19060 af 33479
-
Fra radian til degree (excel)
ForumindlægHej, Er der nogle af jer der ved, hvordan jeg inde på excel laver radian om til degree? Jeg har prøvet at gange de værdier jeg får i radianer med 180 og efterfølgende divideret med PI, men det giver noget andet, hvis jeg taster det direkte ind på lommeregneren. Malfoy -
problemer med projektet
Forumindlægjeg er blevet ret forvirret mht. studieretningsopgaven, er der nogen dele af den der skal veje mere end andre? i min problemformulering har jeg fået stilt 3 kæmpe spørgsmål der ikke kan undgås at komme til at fylde godt op, da det første omhandler 3 store problematikker i årene efter 2. verdenskr... -
Potentiel energi?????
ForumindlægHej jeg er ret forvirret i øjeblikket. Er potentiel energi bindingsenergi eller belligenhedsenergi?? Nettet siger at potentiel energi også kaldes belligenhedsenergi, men min fysikbog siger at potentiel energi også kalde bindingsenergi? Nogen der kan sprede lidt lys over dette? Tak p... -
Amfetamins påvirkning på kroppen
ForumindlægHej (: Jeg sidder med en biologiopgave, hvor jeg skal gå i dybden med Amfetamins påvirkning af: Blodet, Hjertet, Lunger, Celler, Muskler og Nervesystemet (hjernen) Jeg har prøvet at sidde og søge efter noget på nettet, men har indtil videre kun fundet noget overfladisk. Er der nogle, som har nogl... -
Hvordan kan Word 07 tælle bogstaver?
ForumindlægJeg vil gerne have mit word til at tælle antallet af bogstaver i min opgave. Det eneste den giver mig er ord, tegn uden mellemrum (men med punktum, komma osv. ) og tegn med mellemrum (anslag). Men det er altså antallet af bogstaver jeg skal bruge for at finde ud af hvor mange normalsider jeg har... -
Tyskland, 1936
ForumindlægHey... nogen der har noget viden om OL i Tyskland? eks. som hvorfor det blev holdt der osv. syntes selv det er meget svært at finde noget på internettet ... -
Fejlsætninger
ForumindlægJeg har disse fejlsætninger. Jeg tror jeg har fundet fejlne, men kan ikke forklare hvorfor. Kan i hjælpe? 1. After the quarrel with their neighbours they avoided to talk to them. Rettet: After the quarrel with their neighbours avoided talking to them. Hvorfor: ??? 2. There was widespread d... -
westminster abbey - stavefejl
Forumindlæger der nogen som vil kigge dette igennem for grammatik og stavefejl? Westminster abbey is a famous church visited by 1000 of turist every day. Westminister is named after a minster located in Westside London. When you step into Westminster abbey the first thing you will notice is the regal ceil... -
Spansk hjælp!
ForumindlægOla! Vi har fået at vide at skrive en opgave: Fortæl om din familie! Brug nærfremtid og nutid i din besvarelse, og følgende gloser skal være inkluderet: Ahí/alli= der, Aquí= her, tampoco= heller ikke, tener que + infinitiv= at være nødt til /at skulle, además= desud... -
Arbejde i USA???
ForumindlægHej Jeg bliver student til sommer, og har tænkt på at arbejde lidt i udlandet, når vi når hen mod august/september. Vil helst til USA, men er selvfølgelig åben for andre forslag, ved bare ikke hvor jeg skal lede. Er der nogle der har kendskab til noget, evt. hvor man kan læse, eller få ideer t... -
Betinget sandsynlighed
ForumindlægHej alle. Jeg er totalt uopfindsom, så ville blive meget glad hvis nogen kunne hjælpe mig med at hitte på et godt eksempel på betinget sandsynlighed fra hverdagen? Altså Hvad er sandsynligheden for ....... Hvis ....... På forhånd mange gange tak :D -
Hvad er en "ramming stone" på dansk?
ForumindlægHvad er en "ramming stone" på dansk? -
Heej
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er en lidt forvirrede tøs, jeg vil gerne være Journalist, og har tænkte på at tag min uddannelse i England, men jeg har svært ved at beslutte mig, kunne nogen give mig gode råd? på forhånd tak -
Nometetiske og ideografiske?
ForumindlægNometetiske og ideografiske betyder??? -
Slægtskab og relevante betegnelser?
ForumindlægHvad er jeg til min fætters datter og omvendt? Er der en betegnelse for det? :-S -
Hvad skal man have i snit for at komme ind på hhx?
ForumindlægHej, jeg er en pige på 16 år. Jeg vil gerne på Niels Brock næste år, mit snit ligger på 6.0 og jeg er lidt bange for at det ikke er højt nok ?? - ( jeg er blevet vurderet uddannelsesparat ) PS. Jeg vidste ikke hvilken kategori jeg skulle sætte dette i, håber det er okay. Venlig hilsen -
Eksamens forberedelse
ForumindlægHvor mange dage i forvejen begynder I på forberedelse til eksamen? Hvad gør I? Læser I bare pensum og skriver notater til det løbende, eller hvad gør I egentlig? -
Kort sætning
ForumindlægOversæt: Hun hørte en plasken i vandet --> She heard a splash in the water? Eller skal det være "splashing" eller noget helt tredje? -
Word 2007
ForumindlægDet funger jo med de svar herinde. Men hva nu med dette: Jeg har et projekt bestående af en forside med billed, der ikke skal have sidetal. Dernæst kommer der tre sider der skal numereres i, ii og iii. Først da kommer selve projektet med side 1, 2, 3 osv. Ved nogen, hvordan man gør? -
Eksamensperspektivering til "Jenseit der stille" - haster
ForumindlægHej, jeg har en 24-timers forberedelse til imorgen, hvor jeg skal perspektivere til Jenseit der stille.. har dog ikke læst den desværre... Nogle der kan komme med nogle guldkorn? Mit emne er ungdomsliv.
