Søgning på: geografi c eksamen. Resultater: 19061 til 19080 af 89924
  • Hvad betyder tolkning

    Forumindlæg
    Sidderog forbereder mig til en dansk eksamen i morgen og kom pludselig i tvivl, hvad betyder og hvad er forskellen på en tolkning og en analyse? Sarah
  • råd

    Forumindlæg
    hej..er der nogen der kan give nogle gode råd til hvordan man kan forberede sig til rel. mndt eksame..
  • har brug for et svar :-)

    Forumindlæg
    Hej Ja sidder her og skal op til naturgeografi eksamen Fredag... og er lige noget til landskaber.. Er der nogen der kan fortælle mig forskellen mellem sediment og aflejring? med mindre det er det samme? Tak for på forhånd :-)
  • Karaktergivningsgrundlag

    Forumindlæg
    Kan det passe, at læreren skal give karakter på baggrund af det, som læreren tror, eleven ville få, hvis eleven skulle til eksamen ved karaktergivningen?
  • 9 klasse stilemner.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går i niende klasse, og vil virkelig gerne vide hvilke stilemner man har at vælge imellem til eksamen.
  • mundtlig matematik

    Forumindlæg
    hejsa Hvordan forbereder man sig bedst til mundtlig matematik B eksamen ? jeg er ikke vant til at gå til mundtlige eksamner, så har ikke rigtig noget erfaring der.
  • Linær regression?!

    Forumindlæg
    Hej (: Har et eksamens spørgsmål om Linær funktioner.. Her indgår spørgsmålet: Forklar begrebet Linær regression? Nogen som kort kan forklare mig hvad det går ud på? På forhånd tak.
  • Analyse af Tre slags Dorthe Nors

    Forumindlæg
    Hej, har valgt denne norvelle tre slags af Dorthe Nors til eksammen. Er der nogen der har analyset norvellen, synes den er svær? :)
  • Hjælpelære i fransk

    Forumindlæg
    Jeg ska til eksamen i fransk i 2.g ville høre om der er nogle som ville undervise mig i fransk selvfølgelig med betaling mvh Laura Kornerup
  • metoder?

    Forumindlæg
    Hvilke metoder bruger man i historie og idræt ? og hvad kan jeg fortælle om det til AT-eksamen Tak på forhånd
  • Energiforbrug

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til NG eksamen i morgen og ville høre hvad i ville svare til dette spørgsmål? Hvordan skal vi sikre vores energiforbrug? På forhånd tak :-)
  • Hjælp til spørgsmål (Elektromagnetisme)

    Forumindlæg
    Hej min veninde og jeg har brug for hjælp. Vi skal op til fysik eksamen i morgen, og har et spørgsmål vi skal have hjælp til. -Vis at en spole er en elektromagnet. Anne-Sofie
  • Engelsk - Historie - Mad mennesker - ER LOST

    Forumindlæg
    Hej! Da jeg skal op til kemi imorgen, er jeg kun fokuseret på det. Jeg skal desværre op til AT eksamen knap om 4 dage! dvs. D. 10... Jeg har kun 4 dage til at forberede mig! OG jeg er ikke engang gået i gang med min AT eksamen. Har dog synopsen selvfølgelig.. Hvad vil være klogest at starte med?...
  • Hjælp!!

    Forumindlæg
    Jeg har læst og læst og føler mig overhovedet ikke klar til at tage til eksamen i kristendom mundtlig.. Er der nogle der har lidt råd og noget godt at sige? :-/
  • Trækker det ned?

    Forumindlæg
    Hey!Jeg var oppe i skr. Fransk / A-niveau igår, og det gik smadder godt.Blev ret fanget af emnerne, så¨jeg bare skrev og skrev og skrev...- Men: Nu lyder spørgsmålet, om det trækker meget ned at man har skrevet mere end det i opgavehæftet anviste antal ord?Har i den første del, hvor besvarelsen s...
  • Karakterer for 1.g

    Forumindlæg
    Er det kun på vores gymnasium, at 1.g'ere først får karakterer for første gang efter juleferien?
  • Regnefejl, men hvad?

    Forumindlæg
    Hej math-ppl!Sidder og leger med færdighedsregning, og kan se at jeg laver fejl, men ikke direkte hvad fejlen er!Nogen der kan hjælpe??det er opgave 1.057 s. 19 i eks.opaveri matematik:En parabels skæring med akserne:I et koordinatsystem er en parabel P bestemt ved y=2x^2+5x-3Bestem koordinatsætt...
  • Ren matematik på uni.

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg har søgt på videregående uddannelser på ku, min 1. priotet var aktuar uddannelsen , 2.priotet matematik-økonomi og min 3. priotet var ren matematik, men er ikke sikker på mit gennemsnit bliver nok til at komme ind på aktuar uddannelsen chancen for at komme ind på matemati...
  • Bevis for formlem for rødderne i et 2.gradspolynomium

    Forumindlæg
    Hej..Ved I hvor jeg kan finde et bevis for formlen for rødderne i et 2.gradspolynomium?Tak.
  • Hvad betyder Tværsnitsareal?

    Forumindlæg
    Hvad betyder tværsnitsareal? Hvordan kan man regne ud tværsnitsarealet af et lukkede tunnel ud? gerne give eksempel noget I kender til. Tak i forhånd :)