Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19061 til 19080 af 42009
-
Dansk"jeg er så træt af min krop"
ForumindlægHey.. Er der nogen der stifter bekendskab med Kirsten Hammans digt "Jeg er så træt af min krop"? -
Lyst til kigge (indledning) ?
ForumindlægHej, nu har eg rettet lidti min indledning til SRP så ville gerne hører om der noget som kan gøres bedre el anderledes. Indledning Indvandreres og flygtninges kultur og tilhørsforhold til Danmark er et stadigt tilbagevende emne i den offentlige debat, hvilket ses ud fra 24års-reglen. Jeg e... -
Hvordan...
ForumindlægHvordan kan man sige på engelsk: "Det handler om...." -
problemformulering
Forumindlægjeg skal lave 2.års opgave i samfundsfag på hhx , jeg har valgt det overordnede emne 'jødeforføgelse i Danmark under 2. verdenskrig' men mangler en nærmere problemformulering mhp hvad jeg egenglig vil skrive om feks noget om hvorfor blev jøderne også forfulgt i danmark forslag ellers??? -
Kernekraftværk!!!!
ForumindlægHjææææææææælp... er der nogen der har en opgave liggende om et kernkraftværk eller bare nogle noter på DANSK!!!!Meget vigtigt... hjæælp.. snøft -
Jeres mening til lidt inspiration.
Forumindlæg"....to demand that Hamas stop the rockets in order to make the violence stop, is like asking the 4 year old getting beat up by 10 grown ups to throw down his stick!" -
Personlige pronomen!
ForumindlægHeii!!Har brug for LIDT hjælp til rettelse af disse sætninger. Der skal indsættes det personlige pronomen i svaret! Jeg er i tvivl om placeringen af verbet!1. Elles disent la vérité? - Non, elles ne la disent pas. 2. Ils vont expliquer l’affaire? - Oui, ils vont la exliquer.3.La mère a parlé aux ... -
En sætning !
Forumindlæghvad betyder : Wen fassen Sie als Hauptperson auf? på forhånd tak ! -
Engelsk: lidt rettelse...
ForumindlægHey nogen der vil har tid til at rette mit engelsk? (teksten er taget ud af sammenhæng...)the son regularly dwells in a ramschackle building.(drengen opholde sig regelmæssigt i en forfalden bygning)den her sætning er meget kringlet, vil gerne ha hjælp til at gøre den mere forstående men smtidig i... -
Løsning af andengradspolynomium
ForumindlægHvis en opgave lyder: Løs andengradsligningen, hvilke formler bruger man så, og hvad skal man finde? -
HJÆLP :-/
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med følgende?? Afsætningsforhold: verdensmarkedsprisen på foderhvede er 750 kr pr ton. Omkostningsforhold: de faste omkostninger ved kornproduktion er 180000 kr pr år på de 40 hektar forventes der at være en kapacitet til at producere 400 tons korn pr å... -
.HC Andersens evntyr....
Forumindlæg"de røde sko"? Er der nogen der har stiftet bekendskab med denne? Jeg kan ikke finde ud af budskabet... nogen der kan hjælpe? -
Old - Platon 4.bog
ForumindlægJeg skal til old examen, og et af de emner vi kan komme op i er et uddrag af Platons "Staten" - 4.bog.Jeg har læst den og forstået den. Jeg er bare lidt i tvivl om, hvilke guldkorn jeg vil kunne fyre af om den tekst. Noget jeg selv har overvejet er at komme ind på de 4 kardinaldyder, me... -
Hvordan forbereder jeg mig bedst til eksamen???
ForumindlægHvordan forbereder jeg mig bedst til eksamen???? Nogen som har nogle gode råd til fysik/kemi eksamen og engelsk eksamen??? Og generelt bare nogle gode råd til hvad der virkelig trækker op til eksamen? -
det der x^2=2 .. igen
ForumindlægHej igenUndskyld jeg spørger om så meget, men skal til mundtlig prøve i morgen, og bliver ret nervøs, hvis jeg ikke er forberedt..Og ligenu mangler jeg kun en forklaring påhvorfor x^2=2 ikke har en rationel løsning (løsning der kan skrives som brøk).se her, hvis du vil se mit eget eks.:https://ww... -
Eksamensprojekt
ForumindlægHeej det er sådan at jeg og min gruppe er igang med et fysik-eksamensprojekt der omhandler svækkelse af gammastråling. Vi har ikke så mange beregninger og vores lærer mener at vi skal sammenligne vores fundende my med den teoretiske hvilket vi ikke kan finde. Så jeg ville høre om i lige ville væ... -
god hjemmeside
Forumindlæghttp://skrivbrev.skolemedia.dk/teksttyper.asp?teksttypeID=3 -
Afvigelse (kort spørgsmål)
ForumindlægHej allesammen hedder formlen til afvigelse: Måltværdi - tabelværdi / tabelværdi * 100 p.s: Ud fra vores beregninger, findes der 1,49 g (1,49 %) salt i 100 g rugbrød, mens på varedeklarationen har man skrevet at indholdet af salt er 1,3 g (1,3 %) pr. 100 g rugbrød. Kan det passe at det gi... -
Imod EU-kommissionen?!
ForumindlægJeg sidder lidt fast i min samf. opg. og vil gerne have hjælp, hvis der er nogen der vil...Er der ikke nogen der kunne give mig nogen eksempler på forslag omkring "Imod EU-kommissionen" -
optagelseskrav - lægestudiet
ForumindlægHej! Jeg er cand.merc. fra Handelshøjskolen i Kbh og har en udenlandsk gymnasieeksamen. Kan jeg blive optaget på lægestudiet? er det kvote 1 eller kvote 2 der gælder for mig? MVH Katrine
