Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 19081 til 19100 af 48880
-
ENGELSK TRANSLATION
ForumindlægHej folkens, Endnu en gang har jeg brug for jeres hjælp til oversættelsen fra opgavesættet "Paradise".Flg. sætninger volder mig problemer:1)"USAs middelklasse flyttede i 50'erne og 60'erne ud af byerne for at opfylde drømmen om livet i forstæderne."- Det er ordet "... -
Plastic surgery
ForumindlægHej Jeg fik idag engelsk tilbage spændt dog lidt nervøs åbnede jeg opgaven og så at der stod 02, det er mit første 02 i den tid jeg har gået i skole/gymnasium. Hvis i har tid ville det være fedt hvis i lige gad læse den igennem og måske give et råd til hvordan jeg kan forbedre min karakter, og m... -
er det oftest mor eller far der drikker
Forumindlægsidder og laver projektopgave og kan ikke finde af om det er mor eller far der oftes drikker/misbrug i familien. er der nogle der ved det. -
SRP pest, fra infektion til død !!!
Forumindlæghej... jeg skriver om pest med hovedfaget biologi... jeg skal lave en beskrivelse af hvordan kroppen reagerer fra den bliver inficeret med Yersinia pestis til døden indtræffer.. tænkte om nogle evt. havde nogle gode link eller indskydninger de ville dele. ? mr. mortensen. -
mathcad
Forumindlæghej der er vel ikke nogen der kan fortælle mig hvordan man kan solve i mathcad 1 eller flere ubekendte f, eks kan jeg solve en ligning i ti89 ved at skrive solve(x+10=5,x) men det virker bare ikke på mathcad -
Opskrift på en god essay
ForumindlægHejsa er der nogen der kan hjælpe mig med en opskrift til en god essay.?? Nogen der ved om der findes en god brugelig defination?Håber i vil hjælpe mig - Alanna -
Bud på nogle "navne"
ForumindlægNok et mindre seriøst spørgsmål. Men en dreng fra min klasse funderede over, hvorfor at de to kateter i en trekant hedder modstående og hosliggende, dette medførte en lille diskussion omkring, hvad kateterne så skulle hedde? Som så igen medførte, at vores lærer har lavet en konkurrence om, hvem d... -
besættelsesromaner
ForumindlægHJÆLP!!!!Jeg er i den uheldige situation, at jeg på meget, meget kort tid skal skrive en opgave på 25 sider, for at kunne læse sidefag nu her til semesterstart. Jeg vil skrive om HC Branners 'Ingen kender natten' og Tage skou-hansens 'De nøgne træer'.Det skal være en sammenligning... -
Tjek kort tekst
ForumindlægHej jeg har skrevet en lille tekst som jeg ekstreeeemt gerne vil have tjekket da jegbl.a. har rodet mig ud i noget datid og andre ting som jeg stadig er helt ny i. Teksten er kort og den er vedhæftet i pdf. -
Eng. en linje! Til i morgen
ForumindlægI love the American nature when it is unspoilt by humans. Jeg elsker den amerikanske natur når den er uberørt af mennesker.Kan jeg bruge unspoilt, i denne sammenhæng, undisturbed, lyder ikke ligefrem godt.På forhånd tak.Mvh Amanda -
Hjælp!
ForumindlægHey! Hvordan studerer man inden eksammen jeg skal op i uge 48 i alle fag? Håber I kan hjælpe, og tak på forhånd! ;-) -
online ordbog
Forumindlæghejsa...det har godt nok været nævnt før, men jeg kan anbefalehttp://www.ordbogen.com/en, indtil videre, gratis dk-eng, eng.dk ordbog... -
Adjektiver
ForumindlægHvordan er det nu, man laver et verbum om til et adjektiv? -
lidt hjælp pleas
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe lidt med nogle notater eller ideer til karen blixens sorg-agre?så ville jeg blive rigtig glad...mvh. mads -
Påskekrisen 1920
ForumindlægEr der nogen der har kendskab til, om der findes analyseret kildemateriale vedr. Påskekrisen 1920. -
Italiensk: hvordan?
Forumindlæghej..Sidder og prøver på at lave en italiensk oversættelse, men falder pludselig over noget, jeg ikke mindes at have set før:"..han betragtes som....."hvordan oversætter man det? (at betragte hedder "considerare")på forhånd tak :) -
Sofies verden
ForumindlægHej!Jeg skal snart skrive opgave om "Sofies verden" af Jostein Gaarder og ville høre om nogle havde skrevet en opgave om det til inspiration. Min lærer siger at jeg skal begrænse mig meget i forhold til hvad jeg normalt skriver da det ellers vil være en uoverskuelig opgave. Hvilke aspek... -
Engelsk opgave
Forumindlæghey! Jeg kan ikke helt gennemskue, hvad der er galt i denne sætning: "we will always be remembered by the people which lives we affect." mit eneste bud er, at der mangler et komma før which, eller noget i den stil. -
afsætning
Forumindlæghejsa..jeg skal lav en projekt i afsætning. er der nogen der har forslag til hvilken land og et produkt som jeg kan analyse.. thousands of thanx.. -
oversætning
ForumindlægEr der en, som er god til fransk, der kan hjælp med at oversætte et lille afsnit?
