Søgning på: dansk reportage. Resultater: 19081 til 19100 af 41162
-
Jura
ForumindlægHej alle, Hvilke andre steder end KU kan man læse Jura? og hvad er adgangskravet? mvh Mia -
"Få"?
ForumindlægHvordan siger man "få"? Jeg tror ikke det er bekommen, da det ikke giver mening: Jeg får det dårligt, når jeg tænker på (...) Nogen der kunne hjælpe med sætningen... -
Opgave om iran
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en opgave om Iran. Opgaven skal bl.a. indeholde: Kort historisk afsnit,. Beskrivelse af naturområder, som bl.a. Bjerge, ørken,skov, hav og vulkanisme. Evt. selvstændighed fra kolonimagt. Beskrivelse af hvordan klimaet er? Hvilken klimazone ligger landet/regionen i? Erhvervsfo... -
Designer babies
ForumindlægJeg skriver om designer babies i Engelsk & biologi i AT. Jeg vil gerne lave en retorisk analyse aaf noget engelsk materiale omkring de religiøse samfunds syn på designer babies, men kan ikke rigtigt finde nogle artikler, taler etc. håber der er nogle der måske har en idé om hvor jeg kan finde... -
HELP pls
ForumindlægNogle der kan hjælpe med at spotte fejl i denne sætning. Kan slet ikke finde nogle In die DDR gab es viele Spitzel, weil die DDR-Bürger wurden überwacht von die Regierung.Jeder konntest einen Spitzel. -
Immigrationens bidrag til DK's økonomi i 1960'erne/1970'erne
ForumindlægJeg skal analysere hvad immigrationen har bidraget til danmarks økonomi i 1960’erne/1970’erne, sammenlignet med i dag. -
Salte
ForumindlægHej! Jeg skal beskriv hvad: Umættet Mættet Overmættet Betyder, i forhold til salte. Er der nogle der ville hjælpe mig med denne opgave? - Mange tak:) -
Fodnotepolitikken - hjæææælp!
ForumindlægEr der en der kan foreklare mig i korte træk hvad fodnotepolitikken er? Jeg har læst mig frem til at forudsætningen for det var NATOs dobbeltbeslutning. Men jeg er ikke helt sikker på hvad fodnotepolitikken gik ud på. Er der en der vil hjælpe? -
AT - Politikernes selviscenesættelse i bestræbelserne på at forsvare Danmarks engagement i Afghanistan.
ForumindlægNogen som har ideer til information såvel som litteratur og artikler til belysning af emnet? -
Integral
ForumindlægHåber i kan hjælpe. Opgaven lyder (se vedhæftet fil) Første integrale M1 = -62/15 Andet integrale -62/15+1312/15+62/15 = 1312/15 Er dette rigtigt? -
nemme og hurtige spørgsmål- please ik ignorre
Forumindlæghvis et vandkraft er ligeså effektivt som et kulkraftværk, hvor mange procent af vandets energi bliver så til strøm eller varme ? hvad kan vi gøre for at generatoren giver en stærkere strøm ? -
Reservatbekendtgørelsen
ForumindlægHej med jer:) Er der en der kan forklare hvad en reservatbekendtgørelse er? -
Dækningsbidrag
ForumindlægHej. Jeg har denne opgave, hvordan løser jeg sidste opgave? Jeg har fundet punkterne, men ved ikke hvilken funktion, jeg skal bruge, for at indsætte x og y? Og det sidste spørgsmål lyder: Hvor mange par af de to skityper skal han sælge for for at opmå det størst mulige samlede dækningsbidrag... -
DNA som syre?
ForumindlægHej jeg har om DNA i skolen for tiden og jeg har to spørgsmål som jeg ikke kan finde ud af. Er der muligvis nogen der ved hvor jeg kan læse om det eller er der nogen der kan forklare mig det? Hvorfor kan DNA karakteriseres som syre? Sæt opbygningen af et gen i relation til DNA’s struktur. -
Hvor vigtig er bachlor?
ForumindlægHej. Jeg læser Ha.almen i øjeblikket, begyndte her i sommers og syns allerede meget af det man undervises i er meget virklighedsfjernt. De eneste to fag som man syns er virklighedsnært er regnskabsforståelse og omkostnings/invest. teori. Det fik mig til at tænkte: Hvor meget af det man lærer på ... -
hjælp til metoder i psykologi
Forumindlæghejsa. jeg har virkelig brug for jeres hjælp. jeg har skrevet om narcissismensudbreddelse på Facebook, og jeg har snakket om Freuds narcissisme teori, og brugt den til at forklarer fænomenet om narcissisme på Facebook. derudover har jeg også fundet kritik af teorien samt snakket om en viderudvikl... -
Matematik
ForumindlægHej jeg har problemer med hvad svaret kan være På hjemturen rejser Sofie fra Washington kl. 17:15, og den samlede transporttid er 8 timer. - Hvornår er Sofie hjemme, hvis hun kigger på et ur i henholdsvis Washington og i Danmark? -
statistik
ForumindlægJeg har vedhæftet et spørgsmål, som jeg er lidt i tvivl om: 1.Udsagn: Det ironisk, fordi at 5% svarer til 0.05 hvilket ikke er nok til at trække 2 fra. Det går dermed ikke op. Det er derfor skrevet på en forvirrende måde. Man kan også komme til at misforstå det og forstå det som 40% (altså hvor ... -
diskussion ekspansiv finanspolitik/global handel
ForumindlægHej Jeg har en opgave om corona hvor jeg skal diskutere to forskellige bilag det ene bilag handler om at venstre vil sende penge ud til samfundet altså borgerne så produktionen kan stige og arbejdsløsheden falde, hvorimod det andet bilag handler om at økonomiprofesseren frygter at sende penge ... -
Optagelses prøve snart. Skal, skal ikke?
ForumindlægHej alle sammen. :-) Jeg skal til optagelses prøve snart på et gymnasie (UPV prøven), og jeg er meget nervøs. Jeg kender et par stykker som også har været til samme prøve, men de har ikke været lige gode til at forklare mig hvad jeg skal gøre/sige. Jeg ved udmærket godt at det er meget forskel...
