Søgning på: matematik noter 1.g. Resultater: 19121 til 19140 af 47497
-
sykofanter
ForumindlægHvad er sykofanter?? -
Hurtigt opklaringsspørgsmål
ForumindlægEr fønikkerne grækere? -
tvivl omk. eksamen
ForumindlægHej.Står og skal snart til eksame i samfundsfag på b-niveau og er blevet lidt i tvivl om hvordan det foregår.Trækker man bare en artikel og gennemgår de spørgsmåle der er til den?Derudover.. udover alt teorien om de forskellige ting har vi også læst div. artikler. Nogle af disse er opgivet i mit ... -
Oversigt over perioder
ForumindlægJeg har virkelig brug for jeres hjælp:(Jeg søger efter en oversigt over perioderne med det specielle forfatter for hver periodePLS ,, i need it :( -
Bevis= forvirreet
ForumindlægLigninger og uligheder: Bevis formlen for løsning af andengradsligninger.ax2+bx+c=0 ↔ 4a2x2+4abx+4ac=0 ↔ = ganger med 44a2x2+2∙2ax∙b-b2=-(b2-4ac) ↔ = Træk b2-4ac fra eller til????? forstår det ikke?(2ax)2+2∙2ax∙b-b2=d ↔(2ax+b)2=d *1 ↔2ax+b=... -
Animal farm
ForumindlægHej`sajeg har læst bogen Animal farm og skal nu kæde den sammen med den russisk revolution. Er der noglen der har lavet en opgave om den?? -
perspektivering LOTF
ForumindlægHELLO!!!Er der nogen der ligger inde med nogle geniale perspktiveringer af William Goldings novelle: Lord of the Flies ville jeg blive suuuuuper glad hvis i ville dele!!! MUCHAS MUCHAS GRACIAS!!! -
r^2
ForumindlægHej, Ved I, hvordan man forklarer, hvad r2 er mht. regression? :) -
SSO LANGTDIGT AG YAHYA HASSAN!
ForumindlægHej! Jeg skal i gang med at skrive SSO, og har valgt at ligge mit fokus på Yahya Hassans "LANGDIGT" med fokus på sproglig analyse og den bevidste sporglige incompentence som han gør brug af. Er der nogle som kan hjælpe?? Mvh Camilla R.O -
Har The Amish ret til at leve som de lever?
ForumindlægJeg har om Amish people i engelsk og ville høre om i havde nogle gode råd som jeg kunne skrive om? -
Samf C eksamen
ForumindlægHej jeg står i en latterlig situation.. har lige noget jeg skal ha svar på.. men kan ikk selv svare på dem, så det ku være der var nogle dygtige folk herinde. Integrationsformer?? Rollemodeller?? Norm?? Social Værdi?? Rollokonflikter???håber der er nogle der vil hjælpe.. tark -
Help me
ForumindlægHej Alle sammen, jeg har en stor opgave jeg skal have lavet, og jeg skal oversætte tre sætninger til engelsk fra dansk. 1. Gordon Browns stil er meget anderledes end Tony Blairs, men det er alligevel lykkedes den nye premierminister at vinde mange vælgers tillid. 2. Han betalte med glæde mange ... -
Gys
ForumindlægNogen der har nogle gode analysemodeller til gys? Altså litteratur... -
hej
Forumindlæghej min lærer sagde her i morges at det er sværet at komme ind på en eud og hun fik det til at lyde at jeg ikke kun klare det fordi jeg skal være murer og jeg er ikke ret god i skolen hvad skal jeg gøre -
kilde kritik
ForumindlægHej folkens har lige et hurtigt spørgsmål vedr. SSO Jeg er igang med min SSO opgave og skriver i historie, jeg har et spørgsmål om en kilde som jeg er i tvivl om det er en 1.håndskilde eller om det er en 2.håndskilde. Jeg håber virkelig at nogen kan hjælpe mig. ?Hvordan ved man om det er en først... -
Stilperiode info ?
ForumindlægJeg skal skrive en stil om stilperioderne,Oldtiden, middelalder, Renæssancen, Barok, Oplysningstiden, Romantikken og det moderne gennembrudEr der nogen der ved hvor jeg kan finde noget information og notater om disse perioder.jeg har allerede kigget på opgaverne men kunne ikke finde noget der pas... -
Samfundsfag
ForumindlægEn der er god til Samfundsfag ??? -
(5) Definitionsmængde, Værdimængde og Asymptoterne
ForumindlægHej,Denne opgave er lidt kringlet, jeg kan ikek helt finde ud af hvordan jeg skal gribe denne opgave an, håber derfor jeg kan få et par tips til det...Der er givet en funktion:y = (4)/(3x+1)a) Angiv definitionsmængden.c) Angiv ligninger for asymptoterne.d) Angiv værdimængden.Håber jeg får noget h... -
Opgave med procent
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af denne her opgave, det ville være en stort hjælp hvis en kunne skrive mellemregningerne og svaret ned tak! a) Et beløb på 7500kr. blev på et tidspunkt indsat på en opsparingskonto med 4% årlige rente. Der står nu 13507 kr. på kontoen. Hvor lang tid er der gået? Tak! -
usa
ForumindlægWhat is the name of the American "parliament"? Congress ?? What are the two major parties in the USA? Conservetism and Liberalism?? Who is president of the USA at the moment. What party does he belong to. Give your opinion of him as leader. How many times can he be elected?? Geroge...
