Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 19141 til 19160 af 63056
-
Indvandrere
ForumindlægJeg er gået i gang med min projektuge. Og jeg har valgt at skrive om unge indvandrere i kulturel klemme i Danmark. Og jeg håber på at i vil svare på de følgende spørgsmål. Tak på forhånd! Tror du, at det er at være en del af to kulturer påvirker indvandres identitet? Ja hvordan/Nej hvorfor? ... -
..... isme
ForumindlægHva er det nu man kalder det, når alle bør have det ens, og alle have de samme vilkår...? - Og det er ikke ligestilling jeg tænker på... ;) -
hvilken dag?
ForumindlægHalløj piger. Nu spørger jeg nok dumt, men hvilken dag er det man har hvidt/rødt tøj på? Er det den dag man bliver student eller den dag man før overrakt eksamensbeviset? -
Espergærde Gymnasium
ForumindlægHej,Nogle her inde der går på EsperGærde Gymnasium? -
sso
Forumindlæger der grund til at være nervøs, hvis man har noget som også står i nogle opgaver herinde, men man har henvist til kilder i bøger, som forklare det man har skrevet. -
Hypotese
ForumindlægVi har en synops for, og vi forstår ikke hvad vi skal skrive i vores hypotese. Vores lærer er syg, og vikaren aner det ikke. -
BIOLOGI FSA
ForumindlægHvordan gik jeres biologiprøve? -
HLÆLP...!
ForumindlægHej allesammen. Har brug for lidt hjælp ang. karaktergennemsnit. Nu er det sådan at jeg ønsker at læse psykologi, hvis laveste gennemsnit man kan komme ind på i DK (Ålborg) lige pt ligger på 9,4. Jeg bliver student om en måned med et forventet gennemsnit på omkring 9,2-9,4, så har måske en chan... -
Kan man det?? Hjælp!
ForumindlægHejsa.. Jeg er lige startet i gymnasiet efter sommerferien. Det går egentlig helt fint, lige bortset fra at jeg har fortrudt min studieretning. I øjeblikket ser min studieretning sådan ud: Samfundsfag A, Engelsk A, Matematik B Jeg valgte den i sin tid, fordi jeg ikke anede hvad jeg ville ... -
3.g om
ForumindlægHej. Kan man få lov til at gå 3.g om, da jeg har meget fravær, og mine karakter ikke er så gode. -
Nye elever.
ForumindlægHej.. Jeg skal introducere måske kommende gymnasie elever imorgen og skal primært fokusere på de sociale aspekter på skolen. Jeg har fået afvide fra tidligere "vejledere", at de ofte ikke tør at stille spørgsmål. Er der nogen af jer, der har erfaring med dette? De skal selvfølgelig ik... -
Begrebsbog/ordbog til java
ForumindlægHej Nogen der har en slags bog eller opslag med de forskellige comands som f.eks. en boolean eller en arrayliste? Det skal være til jave og ikke java script. Helst med eksempler på det forskellige. Er en smule blank :) -
KRISTENDOM SPØRGSMÅL?
Forumindlægkunne ikke finde emnet 9;9;kristendom9;9;.. men er der nogle der ved hvilket emner man skal kunne til eksamen? - helst så mange som muligt.. tak på forhånd (: -
Er fransk nemt eller svært?
ForumindlægSe ovenover. -
Studenterhue eller ej?
ForumindlægHej, jeg overvejer at holde mit eksamensbevis åbent ved at ikke tage den sidste eksamen. Derefter vil jeg tage 3.g om igen på et studenterkursus. Mit spørgsmål er så: Jeg har allerede købt min studenterhue og jeg vil egentlig gerne tage vognturen sammen med minge klassekammerater. Virker det... -
pdf opgavesæt, a-niveau, matematik 2010-8-1
ForumindlægHejsa, jeg er kommet ud i en rimelig dum situation. Jeg har fået et opgavesæt i matematik for til på mandag, men jeg har ikke fået det. Har derfor ledt på nettet efter det, men kan ikke finde det. Er der derfor nogen der ligger inde med en .pdf version af dette opgavesæt? -
FSA GEOGRAFI!
ForumindlægEr der nogen af jer, der har været oppe i geografi i går eller i dag, ? hehe :D -
Det senmoderne samfund SRP
ForumindlægHej allesammen, Jeg er igang med min redegørende del af min SRP, og jeg er kommet i tvivl. Jeg skal redegøre for det senmoderne samfund, med udgangspunkt i individets rolle i samfundet. Jeg er nu blevet i tvivl, om hvordan jeg skal bære mig ad. Jeg har givet en kort introduktion til hvad det ... -
Søger skriftligt opgavehæfte
ForumindlægHej Studieportalen Jeg leder efter det skriftlige opgavehæfte: hf engelsk B maj 2014 del 1 Hvis nogen vil dele hæftet med mig, vil jeg blive meget taknemlig. På forhånd tak. -
Ændring af studieretning
ForumindlægHej Alle. Jeg skal starte i 1g efter sommerferien! Men jeg har lyster ikke min allerede valgte studieretning Kemi A, Biologi B og Matematik A. Hvor jeg hellere vil Biologi A, Idræt B og Matematik B (også ved hjælp af et eller andet, få den op i A). Kan dette lade sig gøre, selvom der kun er en ...
