Søgning på: dansk reportage. Resultater: 19161 til 19180 af 41162
-
Sætning
ForumindlægHvordan siger man "en is" i flertal. - Jeg ved godt det er: Une glace, la glace, men hvad kommer så? "Des glace" ? Tak på forhånd! -
Habermas
ForumindlægKlemmerne Forventningsklemmen:Borgerne er forvente, vi vil have det hele kontanthjælp, ældrepleje, gratis uddannelse osv. Finanseringsklemmen:flere ældre og færre unge til at forsørge Omkostningsklemmen:Man vil helst undgå at sætte skatten op, men de offentlige udgifter stiger og festen skal ... -
Herning gymnasium
ForumindlægHej. Jeg overvejer meget kraftigt at søge ind på Herning Gymnasium - nærmere bestemt STX. Men jeg gider ikke gå der, hvis det er noget værre noget. Derfor vil jeg gerne høre nogle vurderinger fra folk der enten går der, eller har gået det. På forhånd tak for al respons. /Snappi -
dollars til kroner
Forumindlæg36,44? 44,74? 16,75? det er hver for sig -
Farvesymbolik - Jesus
ForumindlægNogen der kan hjælp mig med et spørgsmål: hvorfor ser vi aldrig Jesus med rødt og sort tøj på? Det omhandler farvesymbolik. Jeg tænker, fordi rød og sort symboliserer noget "negativt", fx symboliserer farven sort: ondskab, jaulisi mm. og rød symboliserer vrede, fare mm. -
hvilken eller hvilken én?
Forumindlægsiger man hvilken eller hvilken én. Jeg synes begge dele lyder underlige i min sætning. tak på forhånd. -
Engelsk grammatik
ForumindlægHej! :) Jeg har nu lavet lavet en opgave i engelsk, men er i tvivl om grammatikken er korrekt. Er der nogen der vil hjælpe? :) Dear Tony Tweet Here are my answers for your question. If you need me to answer more of yours questions or take part of your survey, I will look forward to hear from y... -
Hjælp til essay
Forumindlægjeg skal skrive et essay om den perfekte ferie. men ligenu er jeg helt blank. nogle ideer? -
Hjælp til religion??
ForumindlægHej. er der nogen, der kan hjælp mig med de spørgsmål? 1 En list over de stadier, som Tylor mener at religion har udviklet sig igennem 2. Kommer med et bud på muligheder og begrænsninger på hans teori Håber meget nogen kan hjælp mig med det:) -
Hvad er forskellen på et billede, portræt og selvportræt?
ForumindlægHej, er der nogen, der kan forklare mig forskellen på et billede, portræt og selvportræt? Håber, jeg får et svar hurtigst muligt. På forhånd, tak. :) -
Måske fejl i test
ForumindlægThe fish tasted well/good Her skal man vælge den korrekte. Ifølge testen er det rigtige svar good ¨mener bare det er well.Da well ligger sig til udsagnsord. Eller er det bare mig ,der er galt på den -
Hjælp
Forumindlæghvad kommer normalt først i hovedsætninger udsagnsled eller grundled når hovedsætningerne står før bisætninger? hvad kommer normalt først i hovedsætninger udsagnled eller grundled når hovedsætningerne står efter bisætningerne? -
Tysk hjælp
ForumindlægHej, Er der nogen der ved hvad det personlige stedord er ved denne sætning?: Bald hatte sie____vergessen. -
Alkaner
Forumindlægjeg er ved at skrive en fysik/kemi rapport omkring destillering af alkohol. jeg er igang med at skrive noget teori ,hvori at jeg skal skrive om alkaner. jeg ved bare ikke så meget om alkaner og har svært ved at finde ud af hvad jeg skal skrive om, i en kort forklarings tekst. nogle der vil være s... -
hjæælp til tysk
Forumindlæger der ikke nogen søde kloge menneske der gider at kigge min stil i gennem. den er kun på 167 ord.. jeg har virklig brug for at den lige blive kigget igennem.. ville gerne vide om jeg har fejl i den.. på forhånd tak -
engliish. plzz help :(
ForumindlægSkriv en historie på ti linjer, hvoraf 5 er i datid og 5 i nutid. Vær opmærksom på at grundled og udsagnsled passer sammen. Sæt kryds under grundled og bolle under udsagnled. Jeg jeg ved ikke om det her nok til datid, og eller om der findes noget fejl i? hvis der fejl, kan i plezz ret det til... -
Hjælp til mundtlig eksamen
ForumindlægNogle der har nogle gode noveller indenfor området: Fiktionstekster om livets realiteter -
nødvendighed og gustar + verbum
ForumindlægHej. På spansk, hvis man ønsker at udtrykke en nødvendighed, kan det så passe at man bruger formen: tener + que + infinitiv f.eks: Tengo que andar eller skal que udelades? det samme gælder gustar + verbum, skal der que ind imellem? f.eks. gusta que bailar. eller? tak på ... -
resume
Forumindlæghej hvrodan starter man et resume påå fransk? -
Overlyshastighed, hvad tænker i?
Forumindlæghttp://videnskab.dk/miljo-naturvidenskab/sensation-partikler-overhaler-lyset Forskere ved CERN har med meget stor nøjagtighed målt neutrinoer til at rejse hurtigere end lyset. det drejer sig om ca. 60 nanosekunder over 732 km. Det hele står forklaret i artiklen. Jeg ved vi har nogle ret intel...
