Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19161 til 19180 af 42009
-
FALLING MAN
ForumindlægNogle som har lavet en analyse af romanen? -
Jesus' korsfæstelse?
ForumindlægHvordan forholder Jesus sig under korsfæstelsen, ifølge de forskellige evangelier? -
Polynomier
ForumindlægOpgaven lyder:Vis hvordan man ved hjælp af polynomiers division kan finde en faktoropløsning af p(x)=5x^4+(5/2)x^3-20x^2-(5/2)x+15.Jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal gribe tingene an. Så lidt hjælp til at komme igang ville være rart.På forhånd tak!Mvh Jens -
HASTER ...hvad symb. titlen???
ForumindlægHej er der nogen som har læst "the web", på eng el andre sprog??? for jeg sidder nemlig med den, og skal skrive om titlen og hvad den er symbol for. Hvad mener I??? -
Menneskesyn
ForumindlægHej,Nogle der kan fortælle hvilket menneskesyn der er i novellen Ørneflugt?Freud -
Slaveri
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en engelsk opgave om slaveri. Jeg ved ikke så meget om det. Jeg skal skrive om min holdning til slaveri og hvordan man kan stoppe slaveri. Måske i kunne hjælpe mig? :-) -
formulere hvad retrospektiv teknik er!
ForumindlægHej..Sidder her med et problem skal holde et oplæg imorgen og formulere hvad retrospektiv teknik er!? nogen som ka hjælp -
berlin - generelle spørgsmål
ForumindlægSkal skrive opgave om Berlin, og ville lige se om jeg kunne få lidt inspiration til en lille del af opgaven, fra andre der ved noget om følgende:Hvordan er forskellen mellem Berlins midte (city) og forstæderne, dvs langt væk fra midtberlin? - og forskellen mellem midtberlin og østberlin? arkitekt... -
Tørdokken - Litterær artikel
ForumindlægJeg er igang med at skrive en litterær artiel, om Tørdokken. Mit største problem, er tallet 3222 som er nummeret på galejslaven. Betyder dette tal noget, og i såfald hvad? Jeg har prøvet at søge på nettet, både sammensat, adskilt osv. Jeg tænker bare, at siden Stefan Andres har valgt neto... -
hjælp mig med at jeg kan forberede mig til 9 klasse til terminsprøven
Forumindlæghej jeg ville enomt meget godt lære mere matematik for jeg har ikke rigtigt lært i 8 klasse noget rigtigt og er bange for at jeg får dårligt karakter så ville få hjælp i matematik så jeg kan blive bedre -
Multiplikatorvirkningen
ForumindlægEr der en der kan forklare hvad multiplikatorvirkningen går ud på i en kort og præcis sætning? I store træk forstå jeg det godt, men jeg synes det er meget svært at forklare det uden alle mulige eksempler. Så er der mon en der kan hjælpe med det? -
Rettelse af engelsk artikel
ForumindlægEr der nogen af jer, der har tid til at rette min engelske artikel? Det skal være rettelse af grammatiske fejl, sproglige formuleringer osv. På forhånd tak. -
En betydningsfuld person
ForumindlægHejza..Jeg er igang med at få styr på mine samfundsfagnoter, men under punktet udvalgsbehandling (i forbindelse med at en ny lov bliver skabt)mangler jeg et praktisk eksempel på hvem en betydningfuld person kunne være?Lovforslaget jeg har taget udgangspunkt i er: venstrekørsel 1. behandling (prin... -
bøsse ægteskaber .
ForumindlægHej. Jeg skal skrive om bøsseægteskaber i min disposition, men jeg ved ikke hvordan jeg skal skrive om det ? Er der nogle der har nogle forslag.´? -
omdrejningslegeme
Forumindlægheyer kørt fast i en opgaveBeregn vha stamfunktioner rumfanget af det omdrejningslegeme der fremkommer når M drejes 360 grader omk. førsteaksen..(Punktmængden er fra 0 til 4) er der nogen som vil hjælpe? -
venus kostume
Forumindlæghvad betydervenus kostume?ex. hun kom klædt i venus kostume?betyder det hun v ar nøgen eller? -
Old eksamen
ForumindlægHaiiEr igang med at lave noter til old eksamen.. Vores pensum består af Ødipus, Theogonien (Hesiod. vers 104-210), Odysseen (9, 16 og 24 sang), Symposion og Kong kroisos (vers 7-27)..1)Er der nogen der har forslag til hvordan man bedst forbereder sig til eksamen?2)Hvad kan man kan perspektivere d... -
Engelsk FSA
Forumindlæghej. Nogen der ved hvordan man kan forberede sig til engelsk skriftlig bedst? -
arbejde med en tekst?
Forumindlægsidder og læser historie op og jeg hader historie som bare pesten... men hvordan forbereder mansig bedst i historie.. jeg læser ten tekst og skriver dermed et referat ned til hvert telst..(og selvfølgelig andre relevante notater) men hvad mere skal man gøre... -
sætning
ForumindlægHvordan ville du sige:fordi jeg er jo ung, og de fleste unge mennesker har et idol eller en legende, som de beundre og ser op til. Men jeg synes at både kan være i god og dårlig sammenhæng. Dårligt fx når unge pige ønsker at se ud som modeller, men det kan de så ikke, og så bliver de syge pga. an...
