Søgning på: dansk reportage. Resultater: 19181 til 19200 af 41162
-
oversæt til engelsk
Forumindlægheeej kan nogen var super søde og oversætte denne lille afsnit til engelsk det vil være en kæmpe hjælp: Forskellige stoffers toksikodynamik omhandler sammenhængen mellem eksponeringsvej, dosis og toksicitet i såkaldte målorganer. Eksponeringer kan være kortvarige (akutte) eller langvarig... -
Kender i den her: Bryllup med Eliza, hvis i kan hjælp..
ForumindlægHej I novellen skal jeg finde andre genrer, og det kan jeg ikke? ? på forhånd tak -
Emner på HTX
ForumindlægJeg skal snart starte på gymnasium, og jeg har valgt HTX naturvidenskab. Jeg har prøvet på at undersøge hvad jeg egentlig skal forvente at have på gymnasium, derfor vil jeg gerne spørge om, at er der egentlig nogen som ved hvad for nogle emner jeg kommer til at have på gym? -
Ingen idræt i 9. klasse, problemer i gymnasiet?
ForumindlægHej Studieportalen Jeg går i folkeskole 9. klasse og har idræt ligesom alle andre skoleelver, men jeg tænkte på om hvis jeg vælge idræt fra i folkeskolen, kommer det til at være et problem når jeg skal på gymnasiet. I tysk hvis du ikke har det i 8 og 9 klasse så har du jo et problem, så v... -
Lav et informerende oplæg
ForumindlægHar virkeligt søgt rundt på nettet om hvad et oplæg er? Og et informerende oplæg er? Men har intet fundet :/ Er der nogle der kan hjælpe mig om det? Og hvad det skal indeholde osv? Mange tak på forhånd (: -
Gærceller
ForumindlægJeg har fået til opgave, at skrive en diskussion i min NVNB - rapport og har svært ved gærcellerne :-) - Jeg kan ikke finde nok om det, og har derfor svært ved at skrive om det. Har i nogle gode links, jeg kan bruge? Evt. nogen der kan give en forklaring for når der står: En gærcelle har ... -
(Kritisk) Hjælp med valg af samfundsfagligt emne inden for SRP
ForumindlægHej, har valgt at skrive i Matematik/Samfundsfag om kunstig intelligens. Matematik-delen har jeg som sådan styr på, men slet ikke i samfundsfag. Min vejleder siger det skal være meget konkret og hvor man rent faktisk har noget at skrive om. Nogen der har nogle ideer, er åben for alt ?? Mvh. -
Bedømming/Karakterer til denne stil!
ForumindlægHej ST'ER Jeg har lavet en aflevering, i form af et brev! Jeg ville bare lige høre jeres meninger, om hvad i tror jeg får i karakterer for afleveringen? -
Valget 2011 Opgave, hjælp
ForumindlægHej :-) Jeg skal lave en samfundsfags opgave om valget 2011, hvori svaret på nogle stillede spørgsmål skal indgå. Et spørgsmål hedder: "Gør på grundlag af figur 1 rede for resultatet af Folketingsvalget 2011 på landsplan". Der står at Social demokraterne står til færre procent... -
Hjælp til folkeeventyr!
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp til et folkeeventyr. Bare en start eller en slutning eller en god idé! Det skal bare indeholde de helt standard ting som prinser og prinsesser, men det skal også indeholde symboler og have et fortolkningsplan. Hilsen Anna -
SPØRGSMÅL
ForumindlægHej har lige et par sætninger hvor jeg er i tvivl om hvordan man skriver det på tysk: - Kærligheden ændre sig... - han er let at manipulere med - Det betyder at, han var meget kedlig - han er kedelig for eleverne - han er kedelig for mange mennesker Håber der er nogen der vil hjælpe... -
Noveller omhandlende død eller sorg
ForumindlægHejsa Er der nogen der kender en, eller flere noveller, historier, digte, filme, videoklip - hvad som helst kan bruges -omhandlende død? Eller sorg? Eller dem begge? Jeg vil meget gerne have én, I syntes var god. Min klasse skal bruge dem som fordybelsesområder til afgangsprøven (og så vi... -
relativesætninger??
ForumindlægHej.. Jeg er igang med en tysk aflevering, som skal bestå af relative sætninger - jeg vil derfor lige være sikker på, at jeg ikke er helt galt på den med hensyn til relative sætninger. ( uret som jeg høre tikke ).. Er dette en relativsætning? :). -
hjælp til opgave.
Forumindlæg' nogen der kan hjælpe? - skal vurdere hvor det bedst kan betale sig at veksle penge? danmark eller USA? - og hvis man har penge i overskud hvor det bedst kan betale sig at veksle tilbage igen? - og så sammenlign købs kursen og salgskursen på $ procenter og diagrammer? -
Formel
ForumindlægJeg har en matematik opgave for til på mandag, og kan ikke helt finde ud af spørgsmål c og d. Forstår ikke helt hvad tallene betyder og hvad der menes med ‘vindue’? Har vedhæftet et billede af opgaven.. -
Arbejdsløshed
ForumindlægHej alle. Skal op til terminsprøve i morgen, og der er et spørgsmål, som jeg ikke helt føler jeg har nok til.. Spørgsmåle lyder; Hvad kan regeringen gøre for at afhjælpe arbejdsløsheden? Håber i kan hjælpe.. Tak :) -
Grammatikopslagsbog, hvad er det?
ForumindlægHej :-) Jeg skal til engelsk terminsprøve(skriftlig) i morgen, der står på papiret, at vi må bruge grammatikopslagsbog efter lyttedelen, men hvad er en grammatikopslagsbog? Kan man printe sådan en? Hvordan ved man om man må bruge den, hvis man... -
Ferie i Istanbul
ForumindlægHej vil i gerne læse mit nyhedsbrev igennem? Det kunne være fedt, hvis i ville rette den! På forhånd tak. A memorable trip to Istanbul Dear readers welcome to my newsletter. I would like to share, my holyday experience with you. I want to tell you about my holyday in Istanbul because, it&rsq... -
Hej nogle der kan rette spansk
ForumindlægHej er der nogle der kan rette en kort spansk aflevering? Smid gerne en besked eller skriv din mail herunder mange tak Nabil -
PLease hjælp-- spørgsmål om tidsperioder
Forumindlæg5) Periodisering af historiske perioder i Danmark (og til dels i Vesten) ser nogenlunde sådan her ud: Jægerstenalder Bondestenalder Bronzealder Jernalder (romersk og germansk) Vikingetid Middelalder Adelsvælde / Renæssance Ældre enevælde Oplyst enevælde Demokrati (osv.) Hvilke p...
