Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 19181 til 19200 af 60468
-
Vurdering af skrift B :Insignificant Gestures?
ForumindlægHeey. Nogen som har lyst til at læse min stil fra engelsk eksamen idag og vurdere hvor karakteren ligger. Det er opgave B fra skrift eng B. -
Underlig opgave
ForumindlægJeg sidder og øver mig på gamle eksamenssæt for matematik B-niveau, da jeg skal op til skriftlig eksamen i morgen. Jeg støder på vedhæftede opgave, og jeg forstår ganske enkelt ikke, hvad spørgsmålet er, da jeg jo synes at opgaven besvarer sig selv. Mit bedste bud ville være 12 og 33, men det er ... -
Specifikke adgangskrav????
ForumindlægDer står på det fleste videregående uddannelser følgende: - Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B og matematik A samt enten fysik B og kemi B eller fysik B og bioteknologi A. Alle fag skal være bestået. Mener de at årskarakteren og eksamenskarakteren i det pågældende fag skal være min. 2,0... -
Er igang med at skrive opgave, nogle opgaver jeg kan bruge som inspiration?
ForumindlægHey jeg er i gang med at skrive SSO(HF opgaven) med Engelsk B. Så jeg ville høre om der er nogle derude med en opgave eller kender et sted hvor jeg kan finde nogen, for at have lidt inspiration til hvordan jeg kan tage det hele an? Kunne være super fedt hvis det var en SSO, men det er fint hvis d... -
SRP Emne
ForumindlægHej Jeg skal begynde og tænker over SRP-fag + emne Jeg skal skrive i enten Samfundsfag eller Engelsk og vil klart helst samfundsfag Jeg vil helst skrive Samfundsfag, Psykologi og har fået fortalt, at det er en god ide at fokuserer på politik i samfundsfagsdelen og ikke sociologi, fordi psykol... -
Skr. fysik A
ForumindlægEr jeres hold også blevet slagtet? Jeg har lige talt med nogle fra min hold og jeg fandt ud af at jeg fik den højeste karakter (10) og at 5 ud af 18 er dumpet. De fleste ligger på 4. Hvordan er situationen hos jer? -
opgave 5
Forumindlægjeg har et spørgsmål se vedhæft jeg har kun et spørgsmål til b -
Hvad vil du mene er vigtigst?
ForumindlægDenne tråd er ikke korrekt placeret i forhold til kategorien, det skyldes at jeg ikke ved helt, hvor jeg skal sætte den ind under... Jeg synes personligt at min standpunktskarakterer er dårlige, og er virkelige nervøs for at det kommer til at betyde noget for mit gennemsnit, når jeg skal ud af g... -
Uddannelsesparat
ForumindlægHej, Hvad kræver det, for at være uddannelsesparat? Og jeg vil gerne vælge STX, hvad skal man være god til? Håber i kan hjælpe mig:) -
Læseplan
ForumindlægHvis man vil studere på selvpensum (eller hvad det nu hedder), altså studere hjemme og så bare gå op til eksamen, hvor kan man så få fat i læseplaner? -
Skr. Fysikeksamen 2005
ForumindlægNogen der kender en side hvor der findes en gennemgang af opgaverne fra skriftlig fysik eksamen 2005(maj-juni)? -
Forberedelsestid?
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i samfundsfag A-niveau, men er simpelthen ikke i stand til at finde ud af, hvor lang forberedelsestiden er... Nogen der kan hjælpe? -
00 i fysik
ForumindlægJeg har fået 00 i fysik i min 9'ende klasses eksamen, kan gymnasiet smide mig ud. Jeg er rigtig nervøs for skal aflevere mit adgangsbevis her på mandag, håber i vil svare -
Karakter ??
ForumindlægHej allesammen. Jeg er lidt forvirret omkring karaktersystemet på gymnasiet. Jeg går i 1.g, og som alle 1.g'er har jeg fag som jeg skal afslutte i år. Hvilke karakter tæller når man skal sende dem til videregående uddannelser. De karakter man får i standpunkt eller eksamens karakter. Og er de... -
Hvad gør jeg nu???
Forumindlæghej..Jeg går i 3.g..Men j har et problem..j r usikker på om j bliver student til sommer..ved ik om j bare ska droppe ud nu eller prøve videre..Fra mine eksamenskarakter i 1g og 2g er mit gennemsnit ik over 6 fordi det gik meget dårligt har haft mange problemer...Jeg ved ik om j til sommer ka komm... -
Årsprøve
ForumindlægJeg går i 2. g Skal op til tre skriftlige årsprøve vil lige spørg om der er nogen for regel hvor mange årsprøve skal man i løbe af de to år (1.og 2. g) Kunne være rart få en svar med kilde på. Og ER det en krav at bestå årsprøven. -
kildekritik
Forumindlægen person har skrevet en bog men en anden person udgav bogen men udelod at tage nogle bestemte sætninger med. Er det så en primær eller sekundær kilde? -
Udsætte prøven
ForumindlægHeij Allesammen ., Sidder nemlig i et meget stort problem ., Jeg skal nemlig op i engelsk den 25 - 26 / juni ., det er en niende klasse eksam ., Og jeg havde planlagt min ferie fra denne uge ( ugen hvor prøverne kommer til at foregå) og nu tænkte jeg, kan man udsætte prøven ? ., eller har i m... -
Hvad er klokken?
ForumindlægHej! Hvordan beregner jeg klokken i de forskellige byer i verden, hvis klokken f.eks. er 12.00 i København? Håber i kan hjælpe, da jeg skal til geo eksamen i morgen og hvem ved måske dukker dette spørgsmål op (: På forhånd tak -
regression
ForumindlægJeg har en forskrift der lyder y=370.376*(1.07886)^x jeg skal finde ud af hvornår det årlige antal møder i 2010 og det starter fra 1963, skal jeg så bar opløfte i 47?
