Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 19201 til 19220 af 27879
-
HJÆLP
Forumindlæghej. jeg sidder lidt i et problem, vi har projekt uge, ogover emnet er spil. Min makker og jeg har valgt psykiske spil, og vi manlger hjælp med moget viden. vi kan ikke rigtig finde noget på nettet, så jeg tænkte at jeg kunne spørge her inde på forhånd tak hilsen Lasse -
Novelle om identitet og internet
ForumindlægHej alle! Jeg skal skrive SRP om virtuelle fællesskaber og søger derfor en tekst, gerne en novelle. Tesktens indhold skal have relevans i forhold til et (gerne flere) af følgende emner: Identitet Internet Ensomhed blandt unge Paralelverden(second life, World of Warcraft osv) ... -
Matematikhjælp i Vektor! HJÆLP!!
ForumindlægHej. Jeg har lavet spørgsmål a i den vedhæftede fil, så jeg mangler kun b,c og d. Kan nogen hjælpe? det ville være fantastisk! For jeg har prøve i vektorer i rummet på torsdag, og jeg er mildest talt ikke så god til det, for jeg har været meget fraværende i emnet pga. en rejse til USA i starten... -
Femtidsvision
ForumindlægEr der nogen derkan hjælpe mig d at forstå hvordan mit emne helt præcist er en vision/forudsigelse. Jeg skriver om Darwin og hans evolutionsteori og natural selection. Jeg har fået a vide at det kan jeg godt men jeg har svært ved at findeud af HVAD min forudsigelse helt præcist går ud på... hjælp.. -
Flere kvinder på topposter i DK
ForumindlægHej... Jeg skriver i samfundsfag og historie. Jeg mangler stof til mit emne og jeg mangler at finde en vision. Mit spørgsmål lyder så som følgende: Hvem har fremlagt en vision om at der skal flere kvinder på topposterne i DK? (<-- skal helst være en veldokumenteret vision) Og hvad mht. materi... -
Agent orange synopsis.
ForumindlægHej alle. Jeg er ligenu igang med at skrive en synopsis omkring Agent Orange. Jeg skriver i kemi og historie. Jeg har lidt problemer med at få inddraget kemi i det. Jeg ved Agent orange er en blanding af 2,4,5-triklorfenoxy-butylester og 2,5-deklorfnoxy-butylester. Men hvordan laver jeg et rea... -
DIO - Det International Område
ForumindlægHej.. Jeg skal snart til at skrive DIO opgave.. Jeg har valgt fagende Dansk/Historie og hovedeemnet er globalieringens konsekvenser. Jeg har tænkt på at skrive om Carlsberg i den sammenhæng. Jeg vil dertil hører om der er nogen der har nogle forslag til hvad jeg kan inddrage, eller om i ove... -
IT - WORD Hjææælp ! :S
ForumindlægHej!.. Har kigget under mange forskellige indlæg vedr. indholdfortegnelse -> indeks osv. (Har Word 2007) - Har trykket på indekt og markeret et emne som jeg gerne vil have til min indholdsfortegnelse men i stedet det, er der kommet alle muligt * (prikker og pile imellem hver ord) Det skal afl... -
differentialkvotient
ForumindlægHeej allesammen! Jeg sidder og laver matematikaflevering med emnet differentialkvotient, og jeg er nu gået i stå med en opgave som jeg håber I kan hjælpe mig lidt på vej med (: Opgaven lyder: Undersøg, om linjen med ligningen y = -x - 2 er tangent til grafen for funktionen f(x) = 1/x . Angiv i gi... -
Løsning at halverings ligning !
ForumindlægJeg har ikke lært at regne med log, og kan ikke finde nogen steder hvor jeg kan finde noget om emnet, ligningen er som følger T1/2=(log(1/2))/(log(a)) og har fået følgende ligning: 8=(log(1/2))/(log(a)), hvordan løser jeg den ? jeg synes lige meget hvad jeg gør får jeg ikke det rigtige. Mvh Kenneth -
Synopsis HJÆLP
ForumindlægHej derude :) I AT skal jeg lave en synopsis om visioner og i forbindelse med det Martin Luther Kings "i have a dream". Skal afleverer synopsisen fredag, og har været så dum ikke at læse baggrundsstof nok til emnet. Jeg vil derfor spørge om der er nogle af jer derude, der har nogle god... -
Haster
ForumindlægI AT skal jeg lave en synopsis om visioner og i forbindelse med det Forstillinger om fremtidsens-energikilder (bølge og sol energi). Jeg har ikke nået at læse baggrundsstof nok til emnet. Jeg vil derfor spørge om der er nogle af jer derude, der har nogle gode ideer til nogle gode uddybende proble... -
fysik eksamen....
Forumindlæghejsa, jeg skal lave eksamens rapport, og skal til at vælge et emne jeg vil arbejde med. er der nogen der har nogle gode ideer? vi må godt tage udgangs punkt i en genstand, fx en kaffemaskine, eller friktionen mellem bildæk og vej. noget af det vi har haft om: kinematik lyd og bølger termodynam... -
metode - samfundsvidenskab
ForumindlægJeg er som så mange andre 3.g'ere i gang at skrive synopsis. Skriver om Martin Luther Kings I have a dream-tale og racisme i USA i fagene engelsk (humaniore) og historie (samfundsvidenskab). Jeg har nogenlunde styr på metoderne til at dække engelsk, men er ikke helt med på, hvilke metoder jeg... -
metode
ForumindlægHej derude. Jeg er i gang med en AT-årsprøve.. Jeg har så valgt at lave mit emne inde for fagene samfundsfag og tysk. Mit spørgsmål er bare hvad samfundsfaglige metoder er? Og humanistiske for den sags skyld? Nogen, der kan give mig et link eller forklare de forskellige metoder? på forhånd tak ... -
Sne..
ForumindlægSeriøst jeg mangler hjælp... Min "dejlige" geografi lærer har fået en fantastisk idé... Alle i klassen skal undvise resten af klassen i en hel time.. og det skal lige siges jeg er fuldstændig blank når det handler om geografi.. mit emne er sne og jeg aner ikke noget som hel... -
differentialligning
ForumindlægHar den her opg: En funktion f er løsning til differentialligningen y`=2x+5-y og linjen med ligningen y=1 er tangent til grafen for f a) bestem en forskrift for f jeg tænkte først på at differentier y`, men emnet ligger langt tilbage så kan ik huske hvordan man griber det an. -
SRP statistik om det smerikanske valg 2012
ForumindlægHej! Jeg er ved at skrive SRP om det amerikanske valg 2012, og jeg har brug for noget statistik om emnet. Fx hvor mange kvinder der stemte på Obama, og hvor mange mænd der stemte på Romney. Jeg kan dog ikke finde noget, og det er meget vigtigt for min opgave. Så jeg tænkte på om der var n... -
Nv-eksamen: Sten og grupperede data.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er midt i min NV-eksamen, jeg har trukket sten og grupperede data, men hvad helvede skal man enlig skrive om? Sten er et stort begreb, og skal man bare snakke overordenet om det. Nogen gode råd? Nogen der har en opgave liggende, om samme emne og hvor lang skal ens opg... -
Modernisme - Mega vigtigt!!
ForumindlægJeg har søgt over det hele men kan simpelthen ikke finde noget, selv min lærer indrømmer at mit emne er det sværeste i klassen! Så vidt jeg ved strækker tidsperioden sig, set fra faglitteraturens side, fra 1957 - 1970 (eller til 2008?) - Hvad var den dominerende genre? HAr nogle teksteksempler?
