Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 19201 til 19220 af 60468
-
Karakter ?
ForumindlægHej alle !Jeg var til eksamen i skriftlig matematik idag på b-niveau, er der nogle der har nogen idag om, hvad man få af karakter, hvis man har mellem 20-30% rigtige ?MvhBent -
Need help! Ansøgning via "Den Koordinerede Tilmelding"
ForumindlægHej Jeg sidder og skal til at sende ansøgning via Den Koordinerede Tilmelding. Mit eksamensbevis fra min fulde HF i 2010 er til at finde i eksamensdatabasen. Og det er jo godt nok. 1. Men trods at jeg kan logge ind på Eksamensdatabasen's egen hjemmeside og se at min Matematik B eksa... -
Opgave
ForumindlægHej jeg har fået en opgave for som skal skrives på engelsk. Jeg er ikke særlig god til at skrive på engelsk, derfor har jeg fået hjælp med at skrive opgaven på engelsk. Jeg vil lige høre, er det snyd hvis man får hjælp med at skrive opgaven på engelsk selvom man løser opgaven selv, men får bare h... -
StudieOmråde HTX
ForumindlægHej. Jeg bliver student om en uge hvor min sidste eksamen er SO. Jeg har flere gange spurgt min lære om, hvad min fremlæggelse til eksamen skal handle om, men det er som om det ikke rigtigt er fesen ind. Er der nogen af jer, der selv har været HTX-studerende og har været oppe i SO (hed en gang SO... -
Udregning af gennemsnit
ForumindlægFørst vil jeg lige sige: Denne diskussion handler om den nye reform, dvs. alle 2g'ere og 1'gere! Jeg vil gerne udregne mit gennemsnit på den måde, hvor forskellige niveauer har forskellige vægte. Det har jeg så gjort for mine årskarakterer. Skal jeg så overføre de karakterer i de fag, j... -
Forsikringsmatematiker, Aktuar.
ForumindlægHej studieportalen! Så er tiden kommet til at søge ind på en videregårndeuddannelse. Jeg har haft matematik på A og fik her til eksamen et 7-tal. Mit spørgesmål er så om det er en god ide at læse til forsikringsmatematiker.? Snittet for at komme ind på KU er på de 8 stykker(i 2011), men jeg k... -
5 A-fag i den nye reform??
ForumindlægMed den gamle karakterskala kunne man gange sit snit med 1,03 hvis man havde haft fem A-fag. ER der nogen, der ved hvordan de vil gøre med den nye skala. Kan man stadig drage fordel af at have fem A-fag i den nye reform? -
Hvilke emner har været aktuel i skr. eng
ForumindlægHej - skal snart til årsprøve i engelsk og ville lige høre hvilke emner der har været de sidste par år.. -
TandlægeuddannelseN?
ForumindlægEr bøgerne på tandlægeuddannelsen på engelsk eller dansk eller begge dele? -
grundled og udsagnsled
Forumindlæghvordan finder man grunled og udsagnsled på engelsk -
Talemåde
ForumindlægHvordan siger man svigermors drøm på engelsk? -
Samfundsvidenskabelig basis uddannelse på RUC?
ForumindlægHej alle. Kom desværre ikke ind på Jura, som jeg ellers blev mere og mere sikker på er min drømmeuddannelse. Og nu virker næste år bare endnu mere umuligt, da jeg er student fra 2007. Så tror jeg må droppe Jura'en, og prøve at kigge andre veje. Desværre. Føler virkelig at jeg må igang i år, s... -
GeoGebra
ForumindlægEr der nogle der ved, hvordan man bruger FitLogistisk på GeoGebra? Når jeg skriver punkterne i "formlen", får jeg "f udefineret" som resultat. Skal man bruge årstal som 0 eller fx 2013? -
Nyeste office grammatik retter-dårlig?
ForumindlægHej har både den nyeste office pakke til mac, og har den nyeste office pakke til windows (365) begge er opdaterede, dog er grammatik/stavelse retteren dårlig i office, skyldes det at jeg mangler en extension? Eller er det microsofts skyld? Syntes det er mærkeligt at sådan en firma som microsoft i... -
Gennemsnit
ForumindlægHej. Jeg går nu i 2.g med et gennemsnit på 8,1 og går og drømmer om at blive læge. Jeg klare det godt i de naturvidenskabelige fag men kæmper en smule med dansk og samfundsfag. Er dog bange for at mit gennemsnit i 3.g ikke er højt nok til at jeg kan studere medicin på Aalborg Universitet. Mit ... -
novelle
ForumindlægHej jeg skal op i dansk eksame meget snart, jeg skal op i novelle fra perioden 1940-1990. men kan bare ikke finde en god novelle, kan i hjælpe. -
Hjælp til FS10 mundtlig dansk.
ForumindlægHej! Jeg har snart eksamen i mundtlig dansk FS10. Er der nogen der muligvis kan forklare hvordan det foregår og måske evt. give TIPS. -
ret el ej til 4 i karakter
Forumindlæghej ville lige høre har været til eksam i mediafag, men har ikke været med til at lave filmen anfet end 2 gange. den ene gang var jeg med til at trykke på kamara knappen og resten bare holde stativen, været i 2 scener, og microfon, og bare været med dem nogen gange. Men kom til at sige jeg hold... -
Pencillamin
ForumindlægHejsa. Jeg kan ikke rigtig finde noget om Pencillamin. Har det et andet navn? eller hvad hedder det på engelsk? -
hey
ForumindlægMin mor vil gerne forberede mig til eksamen jeg skal op til om halvandet år. Hun har købt et abonoment hos studienet.dk men det var kun svar på opgaver.. Ville høre om nogle af jer ved hvor man kan finde opgaver og ikke resultater ? KH mulle :D
