Søgning på: fysik a 2012. Resultater: 19201 til 19220 af 153574
  • Betydende cifre?

    Forumindlæg
    Ja, hvad er det nu helt præcis man forstår ved betydende cifre? Jeg har aldrig helt fået styr på det, og nu vil jeg bare ikke dumme mig til skr. fysik imorgen. På forhånd tak:)
  • Syrer og baser

    Forumindlæg
    Heeeej! skal til fysik prøve imorgen og skal fortælle om molær, men fatter ikke hvad det er. Nogle der kan give mig en forklaring på hvad molær er??? På forhånd tak
  • Noter!!!!! pls..

    Forumindlæg
    Jeg skal til årsprøve i fysik, d.3/6. vis der er nogle der har nogle gode gym. 1.g noter.. ville jeg blive lykkelig.
  • Hydrogen eksamens forsøg

    Forumindlæg
    Nogle der har nogle forslag til 3 forsøg angående hydrogen? til en 9 klasses fysik kemi eksamen :)
  • HVORDAN KAN MAN VÆRE FORSKER I DTU

    Forumindlæg
    JA, HVORDAN KAN MAN VÆRE FORSKER JEG VILLE MÅSKE VÆRE FORSKER MEN HAR IKKE SÅ GODE KARAKTER MEN INDTERSER FOR FYSIK ALTSÅ NATURVIDENSKAB
  • Halveringstykkelsen ?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med en fysik rapport, men kan ikke huske, hvordan det er, at man finder halveringstykkelsen .. Nogle der kan hjælpe mig ???
  • Galvanisering/forzinkning

    Forumindlæg
    Sidder og laver min fremlæggelse til fysik/kemi, og jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg mangler reaktionsligningen til Galvanisering. Nogle der kender til den?
  • En go idé?

    Forumindlæg
    Nogen som har en idé til et emne, til AT under emnet Rejser, hvor man kan inddrage fysik og Dansk?
  • Lovemeter?

    Forumindlæg
    hejsa!!i morgen skriver vi i fysik en test, men ved ikk lige helt hvad en lovemeter er og hvad man bruger den til og hvordan man bruger. er der nogen der har forstand på det der kunne forklare det til mig??
  • Hvor stor en en del af Danmarks el-energi kommer fra biogasanlæg?

    Forumindlæg
    En rar sjæl som kan hjælpe med noget fysik? spørgsmålet lyder: Hvor stor en del af Danmarks el-energi kommer fra biogasanlæg?
  • hvad er resistans

    Forumindlæg
    kan nogen forklare mig let og begrundet hvad resistans er? helst uden brug af svære ''fysik'' sprog tak
  • det koniske pendul

    Forumindlæg
    Hey...når man i fysik arbejder med det koniske pendul og taler om frekvens, mener man så omgange pr/sek ?
  • Hjælp - Forsøg med ultralyd

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med mit fysik eksamensprojekt om lydbølger og ultralyd. Er der nogen der har nogle forslag til forsøg man kan lave med ultralyd?
  • eksamen

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen der ved hvordan jeg bedst forbereder mig til mundtlig fysik eksamen? Alle idéer er gode ideer.
  • ''censor''

    Forumindlæg
    Hejsa Nogen der kender Mikkel Rønne fra Brøndby Gymnasium ? Han er min censor til fysik :) .
  • AT eksamen 2009 - Hjælp

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen herinde, som har valgt (ligesom mig) at skrive om "Jules Verne - Rejsen til månen" i AT12 med fagene dansk og fysik?
  • hvad afhænger epot og ekin af

    Forumindlæg
    hej. jeg er i gang med at lave en fysik rapport. men jeg ved vireklig ikke hvad Epot og Ekin afhænger af? er der nogle som ved det?
  • varmelære

    Forumindlæg
    hej jeg skal til eksamen i fysik nu her snart. jeg skiftede linje fra sproglig til mat. jeg ville derfor hører om i ville skrive hvad man kunne komme ind på hvis man kom op i varmelære
  • hjælp med omregning

    Forumindlæg
    jeg sidder med noget fysik der ikke vil gå op .. er der nogen der ved hvor meget 1551,8kPa/ml er i Pa/m^3???? håber i kan hjælpe mig
  • HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej :) Nu nærmer fysik eksamen sig snart. Er der nogle, der har nogle gode råd om, hvordan man forbereder sig bedst til dette fag inden man skal op til eksamen? Tak på forhånd!