Søgning på: fysik a stx. Resultater: 19201 til 19220 af 154719
-
hjælp det haster virkeligt meget
Forumindlægdet er et ord som jeg ikke helt forstår. hvad betyder ordet "tendenslinje" indenfor i fysik. -
Deduktiv-hypotetisk metode
ForumindlægEr der nogen der kan komme med et eksempel på hvordan fysik bruger den deduktiv-hypotetiske metode? -
Er så nervøs?
ForumindlægVi skal op til fysik/kemi nationaltest,,, og er virkelig nervøs..? Hvordan kan jeg forberede mig -
Internet-adresser
ForumindlægHej Er der nogen herinde som kender nogle hjemmesider hvor man kan teste sig selv i fysik c-niveau ? -
O2's masse??Fysikrapport til i morgen..:(
ForumindlægHvem ved hvad O2's masse er? Har fysik rapport for til i morgen.. -
struktur af eksamen
Forumindlæghej alle:) jeg skal snart op i fysik og tænkte på hvordan strukturen på en fremlæggelse med evt. energi og effekt kunne se ud? -Ane -
help
ForumindlægHej kan er der nogen som kan hjælpe med nogle fysik opgaver? opgavrne er vedhæftet -
hjæælp fysiiik!!!
ForumindlægHej allesammen kan i hjælpe med en fysik opgave. Opgaven er vedhæftet. På forhånd tak for hjælpen:D! -
hvad for en metode skal jeg bruge?
ForumindlægJeg skriver i fysik og har lavet et forsøg om flyvemaskinens opdrift. hvad for en metode er det? -
Download af kompendier
ForumindlægHej Hvordan downloder man kompendier? fx https://www.studieportalen.dk/kompendier/fysik/formelsamling -
Gode kemi Bøger
ForumindlægEr der nogle venlige sjæle, der vil fortælle mig, om nogle gode fysik/kemi Bøger for folkeskolen. -
Fejl ved down
ForumindlægEn lang række af fysik kompendierne kan ikke downloades (en fejl opstår) -
Betegnelsen E_kin = E_pot
ForumindlægJeg skal bruge det til et fysik projekt, hvor der skal forklares hvad E_kin = E_pot betyder? -
hvad er massen af en kubikmeter luft?
ForumindlægJeg har en opgave i fysik som jeg ikke kan finde svaret på. Hvad er massen af en kubikmeter luft? -
eksamen
Forumindlæghej jeg skal op til fysik eksamen hvilke punkter synes i at jeg skal have med? svaret haster! tak på forhånd! :) -
Forsøg med det periodiske system?
ForumindlægHvis der er nogle der kan et forsøg man kan lave til en fysik eksamen så venligst skriv det... -
planeternes bevægelse
Forumindlæghvad kan man sige hvis man skulle fortælle om planeternes bevægelse og sløjfebevægelse til en årsprøve i fysik? -
metode
ForumindlægHej, jeg tænkte på hvilke muligheder og begrænsninger den hypotetiske deduktive metode har i fysik? På forhånd tak -
EKSAMEN :O hjælp miig :'/
ForumindlægHej, jeg ville spørge om hvordan en fysik eksamen på B-niveau foregår? håber der vil være nogen der fortæller mig det -
jorden uden atmosfære
Forumindlæghvad ville der ske hvis jorden ikke havde en atmosfære? hvis man skal svare sådan med henblik på fysik. hvis I forstår.
