Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 19201 til 19220 af 39386
-
Andengradsfunktioner. (Parrablen)
ForumindlægHey har lige brug for hjælp til denne sidste opgave i min aflevering:P Find Diskriminanten, nulpunkttet og toppunkttet. :) opgaven: X2 + 10x + 26 = 0 tror at diskriminantten er -4 håber der er en der kan hjælpe. :D -
Adjektivernes blandet bøjning
ForumindlægHejsa, :) Jeg skal aflevere en tysk aflevering med adjektivernes blandet bøjning. Sætningerne skal oversættes hvilet var nemt nok. Det er det med at analysere og brugt de rigtige sætningsled, som jeg er mere usikker på. Det er nemlig en stor del af opgaven. Er der en venlig sjæl der vil kigge... -
Audi
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en længere tysk aflevering om Audi. Elemeneter som eksempelvis historie, nyheder o.l.Jeg har googlet den og kigget på Audis egen hjemmeside, men det er mest tidslinie oplysninger hvis i forstår. Har nogle af jer et godt link, eller evt. en sammenhængende tekst om dette liggen... -
Spansk rettelse
ForumindlægHar skrevt aflevering om spanien som multikuturel - som har været et eksamenssæt. Synes det har været meget svært at formuler sig, så ville være rart hvis én ville kigge igennem for fejl :) Skriv endelig så sender jeg den i en besked :) På forhånd tak -
Fransk: Le, les eller des cheveux?
Forumindlæghej. jeg er igang med at skrive en aflevering. der skal beskrives et billede. Jeg skrive sige: "hendes hår er langt og lyst" jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvad der skal stå foran "hår" -
Analyse af novellen Sita af Lene Bagger
ForumindlægHej,Jeg sidder og skal lave en dansk aflevering med en analyse af novellen Sita, som er skrevet af Lene Bagger. Hvis nogen ligger inde med noget om den må i meget gerne sende det til min mail: [email protected] -
Hjælp til udregning
ForumindlægHej Jeg har en aflevering om halveringstid, men jeg er gået helt i stå, ved udregningen af hvor mange % der henfalder om året. Jeg bruger denne formel: 1*(1+r)^28,78=½, men hvad skal jeg gøre med den? André -
Molins model
ForumindlægHåber virkelig nogle kan hjælpe mig, ska afl en aflevering i morgen og skal svare om følgende:- Gengiv Molins modeljeg kan næppe finde noget om det? Så håber virkelig der er nogle der kan evt skrive et par sætninger om modellen.. tusind tak på forhånd -
Differentialkvotient **HASTER!!**
ForumindlægJeg er er gået helt i stå med denne opgave, og har forsøgt at lave den uden held.. Bestem en ligning for den tangent, der står vinkelret på linjen med ligningen 2y + x - 4 = 0 Det er til en aflevering idag!! -
Reducér samt forkort!
ForumindlægHar aflevering til i morgen, og har to opgaver der driller :) Håber nogen kan hjælpe :).. Reducer: (2a-b)(2a+b)-4(a+3b)^2+4b(6a-1) Forkort: (x^2-xy)/(xy-y^2) -
Kontrolplader
ForumindlægHejJeg har et lille problev i forhold til min biologi aflevering. Jeg forstr ikke helt hvad en kontrolplade er. Hvordan den præcis laves og hvorfor der vil komme kolonier på kontrolpladerne?Er der nogen som kan hjælpe mig.På forhånd tak -
Lektie støtte til afsætning
ForumindlægMin søn, som går på HHX 3 år, har brug for noget lektie støtte til afsætning. han er kommet 4 snart 5 afleveringer bagud. Vi bor i Trørød (tæt på Nærum) -
HJÆLP!
ForumindlægHar aflevering til i morgen, og har to opgaver der driller :) Håber nogen kan hjælpe :).. Reducer: (2a-b)(2a+b)-4(a+3b)^2+4b(6a-1) Forkort: (x^2-xy)/(xy-y^2) -
En konflikt Danmark har deltaget i?
ForumindlægHej, jeg er i gang med en aflevering i samfundsfag. Et af spørgsmålene lyder "Nævn en konflikt Danmark har deltaget i, og forklar hvorfor Danmark har deltaget i denne konflikt?" Er der nogle der kan hjælpe med dette spørgsmål? :D -
Tegn det grafiske billede af ligningen i et koordinatsystem som det viste
ForumindlægHej jeg har en mat aflevering for og er gået i stå ved det her spørgersmål: Tegn det grafiske billede af ligningen på et koordinat system som det viste. Ved virkelig ikke hvordan jeg skal lave den, bare skriv hvise har brug for info ved ikke hvad der skal bruges så... Mange tak på forhånd til... -
eksamen sæt 2002 og 2003
Forumindlæghej jeg er igang med mine sidste afleveringer, da jeg snart bliver student:)Er der nogen der har resultaterne til eksamensættet(sommer) for STX(studenteksamen) 1-årigt A niveau, Hvis i har dem vil ikk være søde og sende resultaterne til mig :)? -
Hjælp hurtigt
ForumindlægHej jeg har en aflevering der skal laves inden for 30 min. Det er om potenser: a) x^6*y^6*x^-3/x^2*y^2 b) (a^-1*b)^2*4√3^5*√3 -
Spørgsmål
ForumindlægJeg er ved at lave en aflevering og et af spørgsmålene lyder sådan:A votre avis, pourquoi Mademoiselle renvoie-t-elle Lucette?Hvad betyder dette? Efter hvilken mening sender Mademoiselle Lucette tilbage? -
kemisk ligevægt B
ForumindlægJeg sidder fast i en aflevering.. 1. Hvorledes indgår et fast stof i ligevægtskonstanten? 2. Hvorledes indgår en ren væske i ligevægtskonstanten? 3. Hvorledes indgår en ion i en vandig opløsning i ligevægtskonstanten? tak på forhånd :) -
hvad skal en stil indeholde?
ForumindlægHeej , jeg skal til engelsk A skriftlig imorgen og jeg ville høre om der er nogle som har en oversigt over hvilke elementer/punkter (som genre, synsvinkel, tema osv osv) en aflevering på A skal indeholde? Håber nogle kan hjælpe :) UM
