Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 19221 til 19240 af 34487
-
HASTER !
ForumindlægHej. Skal til eksamen i fysik B-niveau. Ville høre om nogen lå inde med nogle rigtig gode noter ? P l e a s e ! -
HJÆLP den afledede funktion!
ForumindlægHej alle sammen Plz help me, den er opgave er virkelig en dræber, jeg øver mig til eksamen! Man skal beregne den afledede funktion se dokumentet PLease Help På forhånd tak! -
Aeneas vs. homerske helte
ForumindlægHaster da jeg skal til eksamen senere i dag... Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde forskelle og ligheder mellem heltene Aeneas fra Vergils Aeneade og de homerske helte (Achilleus + Hector) -
HASTER MEGET :)
ForumindlægJeg skal til eksamen imorgen i engelsk og har trukket en tekst af Truman Capote "A Tree og Night" ! Men forstår ikke pointen i den .. Nogen som kan hjælpe? Please :) -
hvordan er det nu lige det er??
Forumindlæghvad tid siger man Herodot nedskrev illiaden? repetere mine notater til eksamen i morgen og har flere forskellige bud kan jeg se? arkaisk? klassisk? gemetrisk? -
Analysemodeller
ForumindlægNogle der har de forskellige analysemodeller til dansk?altså fremgangsmåden til sange, noveller osv. Har søgt herinde men fandt kun lidt, til modellerne. Håber nogle har dem, da jeg skal til eksamen i morgen: -
Hjælp
ForumindlægJeg skal til mediefags eksamen i morgen , er der nogen som kan fortælle mig noget om hvad jeg kan sige. Eller er der nogen som har nogen notater eller ligende eller modeller ? Tak. Thorbjørn F -
vækstmodeller hilfe
Forumindlæghey.. tænkte på om der var en der kunne fortælle lidt om det her emne , og hva der er godt at sige til eksamen, hvad går linære - eksponentiele - potensmodeller ud på. stille det på en eller anden måde op. ville være en stor hjælp for mig. h.Michael -
"HJÆLP" dokumentar analyse
Forumindlæghey jeg er list lost i hvilket fag jeg skal skrive mit problem ... Men jeg skal til Mediefags eksamen i morgen og er ikke sikker på hvad jeg skal og ikke skal sige ... Skal op i Kortfilm eller Dokumentarfilm. -
Kursskiftet 1949 - DK sikkerhedspolitik
ForumindlægHej sidder og skal op til SA eksamen. Men kan ik finde en tekst om DKs sikkerhedspolitiske skifte i 1949. Har prøvet at google det men gav ik rigtigt noget.. Så tænkte på om nogen kunne opridse det her? -
Rentesregning og eksponentiel vækst??
ForumindlægJeg skal i en af eksamens opgaverne " Gøre rede for den eksonentielle vækst og dens anvendelse i rentesregning", men jeg kan altså ikke lige se hvordan de to ting hænger sammen??? -
Oversætte/gerundium
ForumindlægHej.. er der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte dette her: De forenes i døden: Deres forhold er ikke godt: (her er jeg i tvivl om der skal bruges bien eller buena) Han er undertrykt af moderen: Tak.. Skal bruge det til i morgen.. eksamen -
FSA
ForumindlægHehe ikke noget med at misforstå overskriften. Men til DAnsk eksamen (FSA) Er der så nogen som ville fortælle(Nævne) hva for noget man kan komme op i? (altså alle genrer etc) -
Ord til FSA - Dansk
ForumindlægHej, jeg vil gerne have nogle rigtige seje ord jeg kan bruge til den mundtlige eksame. F.eks som ontopoietikum som betyder lydord.. Husk at fortælle hvad de betyder.. Kom gerne med mange! -
Kinetisk molokyleteori
ForumindlægHej Alle! Da jeg læser op til fysik eksamen er der noget jeg desværre er kommet i tvivl om, og ikke kan finde en sammenhæng mellem. Hvad er det nu Kinetisk molokyle teori er? MVH Gustav -
programmering
ForumindlægHej. Jeg sidder og øver mig til eksamen i programmering. jeg har lidt problemer med nogle opgaver i et eksamenssæt. jeg har vedhæftet opgaven. det drejer sig om opg. 5-8 på forhånd tak ! -
Abiotiske og biotiske faktorer
ForumindlægHej Jeg står og skal til eksamen i biologi på fredag, og er derfor kommet i tvivl om en ting. Jeg skal forklare hvad biotiske faktorer er i et vandløb Håber der er nogen som kan hjælpe den eksamensangste mig. -
Hvornår får man bedømmelse?
ForumindlægHej folkens Jeg har lige været til skriftlig eksamen i matematik A, d. 11/12. Er der nogle der ved hvornår man får sin karakter? Er det før eller efter nytår? -
Skal til eksamnen snart. Hjælp....
ForumindlægHej, jeg skal snart op til fysik eksamen, men er overhovedt ikke forbedret på at skulle op. Er der nogen der har nogle forsøg man kan bruge hvis man trækker: Syre/Baser, Magnetisme, eller salte og ioner.... x( -
bevis på B niveau
Forumindlægjeg skal til mundtlig eksamen på B niveau og ved egentlig ikke om det består i at lave beviser? hvordan ser toppunkts bevis for parabler ud?og beviset for parablens rødder?
