Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 19241 til 19260 af 60468
-
Jordemoder - 9,4 i snit, for at komme ind?
ForumindlægKan det virkelig passe? At jordemoder uddannelse, kræver så meget i snit?På forhånd tak! -
9 Klasse elev meget interesseret i matematik. Leder efter bøger eller lign.
ForumindlægHej allesammen jeg er en 9 Klasses elev, som er meget interesseret i Matematik. Jeg er ikke noget mastermind, så derfor vil jeg stadig gerne finde nogle bøger, der kan træne og opvarme min hjerne. Jeg vil gerne sørge for at jeg har alt på plads - Før jeg begynder at læse bøger som er svære. Dvs. ... -
Usikker
ForumindlægI dag var jeg til matematikterminsprøven og i går var jeg til danskterminsprøven. Jeg synes det gik nogenlunde i går, men ikke særlig godt i dag til matematik. Jeg kunne ikke rigtig finde ud af lidt for mange af opgaverne, og sad og tænkte og blev ked af det, da jeg gerne vil være god til matema... -
Karakter i 10kl. - Gymnasiet
ForumindlægEr det i et acceptabelt niveau for at komme på STX? - Efter jeres mening :) Dansk skriftligt: 4 Dansk mundtligt: 7 Matematik skriftligt: 7 Matematik mundtligt: 7 Fysik: 7 Engelsk mundtligt: 7 Engelsk skriftligt: 4 - Gennemsnit: 6,14 -
gennemsnit?
ForumindlægNu er det jeg går og bliver lidt forvirret. Det omkring karakter beregning. Jeg har fået at vide at jeg skal oppe i alle mine skriftlige fag, dvs. Dansk, Engelsk, Spansk, International øk, og Afsætning. Har 5 A fag. Det mit 3 år. Det jeg vil spørger om, er når man skal gange hele sin gennemsnit... -
Dumpet matematik mundtligt
ForumindlægHej Det er sådan at jeg har søgt på en videregående uddannelse, og her valgte jeg at søge ind som bygningskonstruktør. Jeg kan se at de 2 fag man skal have er engelsk C og mat C. Engelsk C bestod jeg med et 12-tal, men jeg dumpede mundtlig matematik, men fik 4 skriftligt, så jeg bestod faget med... -
Idiom
ForumindlægHe, jeg skal til engelsk skriftlig eksamen i morgen og er lige kommet i tvivl om man må bruge idiomer, altså idiomatiske udtryk i sin stil. JEg kender mange gode, men trækker det ikke ned når min stil en gang skal rettes af censoren: for eksempel idiomer som følgende: ”a fool and his money are ... -
Mundtlig Dansk - Prøveeksamen
ForumindlægYo whats up people of the world! Var til mundlig dansk prøve eksamen idag. 4 tal fik jeg. Ved ikke hvad jeg skal føle? Dum eller klog. Men faktisk tager jeg det ikke så tungt. Jeg ved jeg er bedre. Det var bare teksten der var ret tricky. Alle jer der har fået dårlige karakter, og føler sig h... -
ISMER - Hjælp søges !
ForumindlægJeg er igang med min 24-timers eksamen i historie. Og har om Brud-Kontinuitet. 1776-1914 - revolutioner- ismer. - Hvorfor lige 1776? - Hvilke revolutioner? Tænkes der ikkke på den franske og den industrielle? Hvilke ismer? - Imperialisme?- Kapitalisme? - Marxisme? Eller er jeg helt galt på den? -
Det gyldne snit (TREKANT)
ForumindlægHej alle, jeg har fået dette spørgsmål, som jeg ikke kan finde ud af til den mundtlige eksamen i mat på B: Konstruer det gyldne snit ud fra en retvinklet trekant og bevis at dette netop har forholdet √5+1/2. Nogle der kan hjælpe? -
Journalist
ForumindlægHejsa :) Jeg står her, og skal vælge, 15. marts, hvilken ungdomsuddannelse jeg skal have. Jeg føler mig bedst tilpas på højere handelsgymnasiet, og regner da også med at valget falder derpå. Jeg har altid været god til dansk, og de sprogligere fag hvorimod matematik aldrig har været min stærke ... -
Hej alle :) ku godt bruge noget hjælp her
ForumindlægJeg fik spørgsmålet: ifølge en opgørelse stiger det årlige antal af nye lungekræfttilfælde blandt kvinder i Danmark med 1,3 % om året efter 2010. I 2010 var der 2038 nye tilfælde af lungekræft blandt kvinder i Danmark. a) Indfør passende variable, og optil en model, der beskriver udviklingen i... -
Gymnasievalg(linje)
ForumindlægHej til næste år vil jeg på gymnasiet. jeg er gået hen i et kæmpe dillema. jeg er god til samfundsfag og vil gerne have det på A niveau, men så skal man have matematik på B niveau, det er et lille problem da jeg ikke ligefrem er arkimedes. jeg ville bare vide når linjen er en international sa... -
Den nye reform
ForumindlægSom bekendt har regeringen lavet en ny reform for gymnasielever. Her er det blevet vedtaget at biologi, geografi og kemi skal lægges sammen til en eksamen. Jeg skal snart til den eksamen og vil gerne høre fra nogen der allerede har været inde. Hvordan forgår det og er der nogle ting der er vigtig... -
Er jeg bestået?
ForumindlægHej.. Jeg skal til at søge ind på en videregående uddannelse, som kræver "Engelsk B". Jeg bestod STX i sommeren 2005, hvor jeg havde "Engelsk A" og fik følgende karakterer: Engelsk A skriftlig: Årskarakter = 7 og Eksamenskarakter = 7 Engelsk A mundtlig: Årskarakter = 6 og Eksa... -
Hvad kræver det?
ForumindlægHej allesammen! Jeg overvejer at tage Billedkunst C som valgfag på HTX, men hvad kræver det for at få gode karakterer? Jeg har tidligere tegnet meget, men i 6. klasse begyndte jeg at illustrere på computeren istedet, så jeg har ikke tegnet seriøst i lang tid. Bedømmes karakteren på analyse-... -
ER HTX FOR SVÆRT FOR MIG, DA JEG ER DÅRLIG TIL DE NATURVIDENSKABELIGE FAG!!! HJÆLP DET HASTER!!
ForumindlægHej. Jeg er en dreng på 14 år. Jeg går i 9.klasse, og efter 9.klasse vil jeg gå på HTX, da jeg har en stor interesse for de naturvidenskabelige fag! Problemet er bare at jeg ikke er så god til fagene, Matematik, Fysik og Kemi. Skal vælge Mat og Fysik "A" og Kemi "B" på HTX k... -
Hjælp det haster
ForumindlægHej er der nogle, der kan hjælpe mig den 12/6 efter jeg har trukket nr. til tysk eksamen? Eller hvis jeg bare kan sende dig det, jeg har tænkt mig at sige, så du lige kan rette det? -
offentlige sektor !
Forumindlæghej ja, her sidder jeg og forbereder mig til samf eksamen om 2 dage.... går i 1g men altså... er lidt i tvivl om hvordan man kan forklare hvad den offentlige sektor er... hvordan kan man forklare det , så man hverken siger for meget eller lidt ? og er det relevant a snakke om fx helle thorni... -
haster.. terminsprøve.
ForumindlægHej, nogen der ved om man også får et hæfte med forskellige emner til terminsprøven i engelsk? Altså som fx. novelle, essay osv. som man også gør i dansk?
