Søgning på: socialrådgiver opgaver. Resultater: 19241 til 19260 af 141659
-
Afleveringsopgave i fysik, hurtigløb.
ForumindlægHej.Jeg sidder lige med en fysikopgave, som jeg rigtig gerne vil have hjælp til. På forhånd mange, mange tak.Hurtigløb.Ved de olympiske lege i Seoul 1988 løb canadieren Ben Johnson 100 meter på 9,83.a. Som jeg har regnet. Bestemmelse af gennemsnitsfarten for Ben Johnsons løb.Analyser af videoopta... -
Er denne forskrift forkert?
Forumindlæg(se vedhæftet billede) Jeg kan på min graf se, at der står: 16,17 exp(-0,0032x) Skal dette læses som, at 16,17 = b Og at -0,0032 = a? For det giver ingen mening for mig, når jeg så senere skal beregne en halvveringskonstant i forbindelse med denne forskrift... -
Nemt! - globale kulstofskredsløb
ForumindlægHvilke processer har betydning for stigningen i atmosfærens CO2-indhold?Afbrændning af fossile brændstoffer (X)Netto C-optagelse i grønne planterJordrespiration (X)Fældning af skov (X)Fra hav til atmosfæren (X)Fra atmosfæren til havUdvinding af fossile brændstofferTransport med vandløbDem der stå... -
Terminsprøve
ForumindlægHej Hvad var det man skulle gøre i dette års terminsprøve? Message in a bottle hvad var det man skulle gøre? Hilsen Adis -
Vandstråle - Fart og impuls
ForumindlægEksamensopgaver (94/97) s.31-32: Vandstråle.a) Hvor meget vand strømmer ned i bægeret pr sekund?b) Beregn med hvilken fart vandet rammer bægerglassets bund.a) m/t = 0,4kg / 3,5s = 0,115 kg/s(m og t aflæst fra graf over masse son funktion af tiden).b)Den har jeg probs med.Ifølge denne side skal je... -
Vil du hjælpe mig med at rette?
ForumindlægJeg er simpelthen forfærdelig til spansk efter 3 år, og jeg har brug for hjælp til at få rettet denne tekst. Den er på 257 ord og omhandler er resumé af en film og lidt information om stoffer. Det må meget gerne være uddybet lidt (hvis du har tiden), så jeg kan lære af mine fejl ;) Jeg skal aflev... -
Cyanobakterier/blågrønalger
ForumindlægHej\n\nEr der nogen som kan forklare mig hvorfor netop blågrønalger ofte dominerer i sensommerens algeopblomstring?\n\nMVH\n\nMartin -
Hjælp
ForumindlægHeey Allesammen.. Er der en der kan hjælpe mig med mit selvvalgt matematik projekt? Emne Rejsen til egypten.. Der er noget der skal laves om.. Hvis der er lige en der kan rette den for mig -
kemi 2004
ForumindlægJeg skal bruge eksamensættet fra august 2004 i kemi. Den ligger ikke inde på uvm så jeg spørger om der en der har den... -
Diskustionsstil med udgangspunkt i Jørgen I. Jensens kronik Det lineære menneske
ForumindlægHey!Jeg ville bare gerne lige spørge om nogen er klar over hvad han HELT præcist mener med "det lineære menneske" og om det var muligt at man kunne få tips hen ad vejen med at få den kigget igennem af en "prof"?! -
Polynomier
ForumindlægHej, jeg har problemer med at løse disse to ogaver, håber der er nogen, der vil hjælpe mig. 1) Faktorisér polynomiet: p(x)= x6-18x4-25x3+74x2+190x+168 og angiv antallet af rødder. Bestem derefter rødderne. 2) løs denne ligning: 4x3 + 2x2- 4x+7=0 er der muligvis en skjult 2.gradsligning i den, som... -
Forslag: Screenshot
ForumindlægJeg har tænkt på om det ikke var en idé, hvis man kunne oploade et billede eller lign. i forbindelse med et indlæg. Det kunne i mange tilfælde være en stor fordel? -
Ekspontielle funktioner
ForumindlægHejsa hvordan udfylder man skemaet for denne aftagende ekpontielle funktionx -2 -1 0 1 2 5 1 -
Y = K
ForumindlægEr der nogen kloge hoveder der kan hjælpe mig...Reaktionen N2(g) + 3H2 (g) <-> 2NH3(g) starter ikke før reaktanterne kommer i kontakt med katalysatorpillernes overflade i reaktionsbeholderen.Hvordan er størrelsesforholdet mellem Y og K følgende steder i procesanlægget:- i reaktionsbeholdere... -
Afleveringsproblemer med biolæren:(
ForumindlægHejsa,Håber der er en der kan hjælpe mig med mit kæmpe problem. Har en lære i bio. som har givet mig kun dårlige karaktere lige fra 03 - 8, og det ligemeget hvor rigtigt de er.Så jeg tænkte på om det bare mig eller om det er læren der ikke kan lide mig:( derfor vil jeg gerne lave denne aflerverin... -
eksamens aug-sep 2005
Forumindlæghey..jeg vil bare hører om der er nogen der har besvarelsen af eksamenssættet aug-sep 2005? tak -
Terminsprøven
ForumindlægEr der ikke en eller anden der gider at smide et link til terminsprøven 2005 for 2.g B-niveau herind på tråden? -
H.C Andersens Land, Perspektiveringen
ForumindlægHej, jeg har til eksamen i Dansk, trukket Danmark/Danskhed og valgt digtet H. C Andersens Land af Benny Andersen, jeg har problemer med at finde en god perspektivering. Nogen der kan hjælpe? Tak :D Astrid -
Matematik
ForumindlægEr der nogen søde mennesker der kan hjælpe mig med min mat? altså jeg har lavet den bare om i kan rette den? det haster plzzz -
Det forsømte forår
ForumindlægHey..skal skrive en anmeldelse af filmen det forsømte forår...men det er et stykke tid siden jeg har setfilmen såhar lige et par spørgsmål:Den sorte hånd..hvordan er det de finder på det..??..altså har snakket med min mor om filmen..hun mener at det er havmanden der introducerer dem for den..??.....
