Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 19261 til 19280 af 36437
  • integralregning

    Forumindlæg
    er der nogen, som kan hjælpe mig med opg. g : http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/UDEN_2002-8-5.pdf
  • Hvad skal jeg bruge min perspektivtekster til?

    Forumindlæg
    Vores lærer har skrevet de perspektivtekster vi har gennemgået i timen på vores pensum. Skal man referere til dem til eksamen, eller hvad? Hvad skal de bruges til? Jeg er på reformen!!
  • Opgavesæt

    Forumindlæg
    Til information: Så er opgavesættene fra i dag kommet ind på uvm: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07gammel.htm?menuid=1505060
  • svar-standart

    Forumindlæg
    er der nogen der har været til 3-årigt a-niveauu matematik-eksamen idag uden hjælpemidlder standart forsøg, og som muligvis har lagt sine svar ud? :)
  • procentpoint og procent

    Forumindlæg
    hej der står i min eksamspøregsmål at hvad er forskellen på procentpoint og procent håber får svar hurtigst muligt for har eksam snrt tak på forhånd
  • Biologi 2006

    Forumindlæg
    Nogle der ligger inde med opgaver fra eksamenssættet 2006? Altså dét sæt der blev givet til eksamen sidste år?? På forhånd tak!
  • nettoprimærproduktion

    Forumindlæg
    Så er det biologi eksamen i morgen:-( spændende... nogen der har styr på hvilken betydning pH og vind har for nettoprmærproduktionens størrelse? jeg har selv styr på de øvrige faktorer
  • Forberedelse til MUNDTLIG Historie ?

    Forumindlæg
    Hej er det nogle herinde der har nogle gode råd til hvordan man skal gribe en historie eksamen an?? Efter gammel ordning.. Hvad er især vigtigt at huske?
  • Need fast !

    Forumindlæg
    Hej, må man gerne have regnede opgavesæt i fysik med til eksamen i dag - FRA studieportalen ( som man ikke selv har lavet )? svar hurtigt tak ! :)
  • differentialkvotient

    Forumindlæg
    god aften:) er der nogle der kan give mig en overskuelig definition på differentialkvotient? det er til mundtlig eksamen b-niveau...
  • Høj- eller lavrelief

    Forumindlæg
    Hjææælp, skal til eksamen i morgen og bliver pludselig i tvivl.. Er der nogle som ved hvordan man definerer høj og lav relief..? Jeg kan ikke finde det i mine noter.. :(
  • Svar til Matematikeksamen 3-årigt A-niveau?

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil bare høre, om der er nogle kloge hoveder, som har facit til den skriftlige matematik eksamen for 3-årigt højniveau? Ville være rart at få en forestillíng om hvor man ligger..
  • Haster!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen... Læser old til eksamen og er pludselig blevet i tvivl om, hvad eet 'epos' er?! Kan nogen hjælpe? Mvh Mads
  • sekularisering

    Forumindlæg
    er det når stat og rigion er sammenhængende eller adskilt...? har brugt udtrykket 50/50 i alle mine noter... men går vist ikke at lave fejl i det i morgen til eksamen ;)
  • HJÆLPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksammen i Mat Onsdag. MEN jeg kan ikk bevise annuitets formlen Plezzzzzzzzzzzzzz Helppppppppp
  • Analyseringer????

    Forumindlæg
    Heeej.. Er der nogle der ved om man må tage analyseskemaer med ind til eksamen? Altså analyse til eventyr, novelle, digt osvv...?
  • forskel mellem forsk. opfattelser

    Forumindlæg
    Jeg er ikke helt sikker på hvad forskellen er på livsopfattelse menneskeopfattelse og virkelighedsopfattelse Nogen der kan hjælpe, her på falderebet til rel. eksamen i morgen? ;)
  • notater til reaktionskinetik og/eller elektrokemi?

    Forumindlæg
    nogle som ligger inde med notater til reaktionskinetik og/eller elektrokemi. skal snart til eksamen i kemi på højt niveau, så ville være alletiders med lidt hjælp.
  • Hej!

    Forumindlæg
    Nogen der har været til eksamen i Religion Der kommer komme med gode tips- til dem der IKKE har været op! Evt samt din karakter
  • Moderne determinister, hvem??

    Forumindlæg
    Hej,jeg ville bare høre om I kunne huske nogle af de mere moderne determinister? Står nemlig og skal bruge det til en eksamen i morgen :-) Håber der er en der kan hjælpe!