Søgning på: socialrådgiver opgaver. Resultater: 19261 til 19280 af 141659
-
Flamenco
ForumindlægEt meget lille oplæg om Flamenco -
scan!
ForumindlægNogle der ved hvordan jeg får vist det jeg har scannet her på siden?? -
Nogle der kan hjælpe mig hurtigt?? Tak :)
ForumindlægI en artikelserie i Berlingske Tidende om HT (Hovedstatens Trafikselskab) kunne man den 31. juli 1987 læse følgende: "Erfaringen viser, at hver gang taksterne stiger med 10%, mister vi 3% af kunderne," oplyser HT's økonomichef Jens Møller.Kunderne flygter fra HT. Derfor mangler der ... -
Rettelse af fransk stil med dansk oversættelse
ForumindlægJeg har skrevet en stil omkring en bog der hed Banlieues. Hvis der er nogle der kunne rette fejl i den franske del, ville jeg blive lykkelig!! Jeg har den danske oversættelse med, så i kan forstå mig. Jeg har også lavet paranteser hvor jeg er i tvivl? På forhånd tak. A: Banlieues er en b... -
eksamens sæt fra 2003
ForumindlægHej..Mit spørgsmål er, om der er nogen der ved et sted hvor man kan finde eksamens sættet fra 2003 matematik B, evt. også svarene. Jeg er ved at gøre mig klar til skriftelig eksamen og skal derfor bruge dette sæt som repititions sæt.Hilsen T.Fuglsang -
Eng-Eksa
ForumindlægHej derude. Jeg skal afslutte STX med engelsk som sidste eksamen. Jeg tænker på, hvordan man skal gribe eksamenen an? Endvidere tænker jeg på, om der er nogen, der kan henvise en til analysemodel, som eventuel de har brugt eller som egner sig til en engelsk eksamen. Jeg håber meget på svar, da je... -
polynomier
ForumindlægHej, jeg har lidt problemer med en opgave.Dividér 3x^3+11x^2+9x-4 med 3x+2, og opstil divisionsligningen.Hvis der var en person der gad at hjælpe!? -
engelsk b hjælp
ForumindlægWrite an analytical essay (700-1000 words) in which you analyse an interpret Anna Metcalfe's short story "Number Three". Your essay must include the following points: - the setting - a characterisation of Miss Coral - the relationship between Miss Coral and Mr James - the main ... -
Hjælp
ForumindlægComment on the following statement from text3 " spending time online is essential for young people to pick up the social and technical skills they need to be competent citizens in the digital age." Mvh. Noor -
"Vædderen" - Pointen?
ForumindlægHey.Er i gang med en analyse af "Vædderen" af Cecil Bødker. Er næsten færdig, men sidder nu og spekulerer over hvad pointen kunne være?! - Er der nogle som kan hjælpe?Helene -
Overblik over litteraturperioder
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig et kort overblik over de forskellige litteraturperioder, så jeg kunne have dem på skrift. Det ville virkelig hjælpe mig meget :) -
kraftvektorer
Forumindlæghej Det er givet, at vinklen er 30 grade og F er 6 kN. Bestem størrelsen af den resulterende kraft og dennes retning målt positiv med uret i forhold til x-aksen.. hjælp -
Rom = Problemformulering + Konklusion.
ForumindlægHey, sexede mennesker. Jeg sidder lidt i en kattepine. Jeg har en synopsis som jeg er lidt bagud med. Den skal afleveres i morgen og jeg mangler problemformulering + konklusion. Jeg ved godt at det er meningen at man helst skal starte med problemformuleringen. Hehe. .. men det blev det ikke rigti... -
diff.kvo.
ForumindlægHalløjsa! Er der nogen der lige kan hjælpe mig lidt: Bestem en ligning for den tangent, der er parallel med 3y+27=9x ??? Please. -
Funktion
ForumindlægHej alle..:) Om en differentiabel funktion f oplyses at det approksimerende førstegradspolynomium for f i talllet 2 er bestemt ved p(x)=-1/2x+4 bestem f(2) og f´(2) En funktion g er bestemt ved g(x)=v(15-3x) Gør rede for at også funktionen g har p(x) som approksimerende førstegradspolynomiu... -
Rette?
ForumindlægNogen som vil kigge denne rapport om vands specifikke varmekapacitet igennem for forståelses fejl Her er linket: http://peecee.dk/?id=9799 -
SIMPEL BRØKREGNING!
Forumindlægjeg har brug for hjælp til en simpel brøkopgave. 1/3 + 2/3 + 1/4 + 3/4 + 2/5 og 2/6 + 1/3 + 3/6 + 1/3 + 1/4 -
Det radikale venstre
ForumindlægHej er der nogen der har haft eller skrevet om Det radikale venstre???..? -
Terminsprøve
ForumindlægHej, jeg ville bare spørger, om det kan være rigtigt, at terminsprøverne er baseret på eksamensprøverne fra sidste år? Tak på forhånd. -
HASTER.. HJÆLP
ForumindlægHej alle sammen.. Ville spørge om der er nogen der har oploadet eksamssættet fra d. 30 maj 2007 i mat. Den hedder STX071-MAB. Er der nogen der ville søde og oplaode den hurtigst muligst tak. Og hvis den er oplaodet, er der ikke nogen der kan fortælle mig hvor og hvordan jeg skal finde den. Altså...
