Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19281 til 19300 af 60879
-
matematiksæt c stx/htx
ForumindlægHej Ved I hvor man kan hente opgavesæt på c niveau i matematik, som man kan øve sig på. Helst gratis. Hvis I kender nogle gode hjemmesider med opgaver, må I meget gerne skrive. På forhånd tak -
Serviceøkonom udd.
ForumindlægJeg skal skrive min hovedopgave på min serviceøkonom uddannelse indenfor sport og event. Min spørgsmål er såmænd bare, om der er nogen som har en idé til, hvad jeg kan skrive om???? Jeg er bedst til at skrive noget om event, men indenfor sport interesserer jeg mig mest for fodbold! Opgaven ska... -
HAR BRUG FOR HJÆLP
ForumindlægHej jeg skal til årsprøve i matematik, vil derfor gerne være forberedt. Har i gode tricks eller evt. en portalen hvor man kan øve sig. Gerne en gratis øve side. :))) - Det VIRKELIG vigttigt for mig at bestå. MVH. Sofia... -
Biologi terminsprøve!!
ForumindlægHejsa. Hvad er det man høst sandsynlig vil komme op til i biologi terminsprøve? altså hvilket typer af emner? der er 5 opgaver i alt, hvor ma skal lave mindst 4 af dem. Jeg tænker vel at det er forskellige emner helt fra 1.g og op til 3.g, hvilket er ret obvious, men jeg har en eller anden forne... -
Forholdsord kendes ved?
ForumindlægUdsagnsordet (Verbum) er sætningens vigtigste led. Det siger, hvad man - gør, oplever, er og bliver MEN; Jeg vil gerne høre om det er muligt at finde udsagnsord i sætninger ved blot mentalt at sætte "to" foran samtlige ords navneforme. eks: .. she was still sleeping when he woke up (t... -
Årskarakter
ForumindlægHej. Lige et hurtigt spørgsmål. Jeg går på HTX. Hvis jeg skal op i et fag ( lad os sige matematik ) tæller min årskarakter hvis jeg alligevel skal op i det? Foreksempel. Hvis jeg får 02 i matematik skriftligt, men skal op i det alligvel, tæller den 02'er for noget? Eller tæller den karakte... -
Retteark fra skr. samfundsfag 2007
ForumindlægEr der nogen der ved hvor præcis på Undervisningsministeriets hjemmeside man kan finde det retteark som udgives efter eleverne har fået deres skriftlige karaktere? Det er et ark som gennemgår opgaven og giver kommentarer til fx hyppige fejl begået ved dette års STX skriftlig samfundsfags eksamen.... -
Er Matematik B bestået?
ForumindlægJeg står i denne situation, at jeg ikke er særlig skarp til matematik, men vil bare gerne have svar på om Matematk B er bestået, da jeg gerne vil søge et uddannelse, som kræver mat b bestået. Har fået i årskarakter: 4 i mundtlig, 02 i skriftlig. Fik 00 til skriftlig eksamen. -
Afskaf idræt
ForumindlægEr der nogen der deler min holdning om at idræt burde afskaffes som obligatorisk fag i gym.? Hvorfor? Hvorfor ikke? -
PC-ordbøger download
ForumindlægEr der nogen, der ved, om der findes et download på nettet, hvor man kan hente en Engelsk-Dansk og en Dansk-Engelsk ordbog? Jeg skal bruge dem til eksamen, så det skal være en udgave, der ikke kræver netadgang (deraf download)! Håber meget, nogen kan hjælpe. Der fulgte nemlig ikke CD-rom med ... -
Har brug for jeres hjælp med enkeltfag
ForumindlægI sommers blev jeg næsten færdig med hf på gymnasiet. Men efter at jeg ikke har kunnet klare/gennemføre Matematik B, har jeg af den grund valgt at erstatte det med samfundsfag B ved at læse enkeltfag på VUC for at få en fuld HF. Kan jeg så få overført karakterer i de andre fag fra gymnasiet. End... -
tyrkisk oversættelse
Forumindlæghej den skrift på tyrkisk vil i oversæte til mig sanirsam away i´m tak på fohånd -
Københavns åbne gymnasium!
ForumindlægLidt ironisk måske - På Københavns "Åbne" Gymnasium er frafaldsprocenten på 54%. Godt og vel hver anden fuldfører altså ikke. Det studser jeg lidt over, så ville høre om nogle har gode forklaringer på det? Er det et dårligt gymnasium, eller er de elever der går der bare ikke-egnede? -
Litterær artikel
ForumindlægSkal man skrive et resumé i en litterær artikel eller kan man nøjes med direkte, at lave analysen/fortolkningen? -
eksamensprojekt som tværfagligt ??
ForumindlægJeg skal op til eksamen i matematik og engelsk og det skal være et tværfagligt emne. Jeg tror jeg vil hen af med nogen annuitet i matematik og så fremlægger det på engelsk, men jeg har ingen idé om hvad mit emne skal handle om som sådan. Er der nogen der har en evt. idé til et tværfagligt emne me... -
hvis man har dumpet nogle fag
Forumindlæghej jeg har dumpet tre fag hvad gør jeg så? jeg skal søge ind til vidergående uddannelse men alle min fag skal være bestået . er der noget jeg kan gør i somme ferien? evt tage somme skole eller sådan? -
Cambridge Institute
ForumindlægHej, jeg overvejer at tag et engelsk kursus på Cambridge Institute over 6 uger 2 gange om ugen. til 2.500 kr nogle der kan anbefale det eller ikke ? -
Hvordan bliver jeg bedre?
ForumindlægJeg har aldrig været rigtig god til engelsk. Det startede i folkeskolen, hvor jeg kom bag ud og fik udviklet en angst for at kommunikere (skrift/tale) på engelsk. Jeg var bange for at tale og skrive på engelsk igennem flere år. Jeg overkom min frygt efter to udenlandske studieophold (i Tyskland ... -
Eksemen i fysik B
ForumindlægHej igen allesammen! Jeg har meget svært ved at følge med i fysik timerne, og jeg ved ikke hvordan man forbreder sig til fysik eksame. Der er sikkert nogle her der har haft fysik B som enkeltfag, Hf, gider i lige forklare mig hvad er det relevante kort sagt hvordan skal jeg læse op til eksamen?? ... -
Studentereksamen maj-juni 2004
ForumindlægHejsa, jeg afslutter matematik i år, og er igang med at regne eksamens-opgaver. Håber derfor at nogle har opgave 2004-8-2, så jeg kan få rettet min opgave.
