Søgning på: fysik a 2012. Resultater: 19281 til 19300 af 153574
-
Energi?
ForumindlægHej,til fysik mudligt skal vi blandt andet svare på "Omsætning mellem forskellige energiformer" men hvad kan ínkluderes her og hvad menes der -
Henfaldsrække eller henfaldsserie? (meget vigtigt!)
ForumindlægJeg skal op til fysik eksamen imorgen, og er kommet i tvivl: er en henfaldsrække og henfaldsserie det samme? Og hvordan vil i beskrive rækken/serien? Svar modtages med kyshånd. -
Blive god
ForumindlægHvordan kan man dygtiggøre sig i fag som kemi og fysik. Hvilke teknikker anbefalder i , hvis man gerne vil opnå de høje karakterer -
Titrering
ForumindlægHej Skal op i fysik/kemi i morgen, men er kommet i tvivl på nedenstående spørgsmål: Hvor meget base skal der til for at neutralisere syre? På forhånd tak :-) -
Forsøgsopstilling?
ForumindlægHey... Er der nogen der kender et godt program man kan downloade til computeren, hvor man kan lave opstillinger af forsøg? til fysik brug... -
HJÆLP - PRIVATLÆRER
ForumindlægHej alle, jeg er ikke den skarpeste til matematik, fysik eller kemi.. Er der nogle som ved hvor man kan finde en privatlærer nærheden af Køge som kan undeervise i disse 3 fag? -
Lys
ForumindlægHej Hvis jeg ikke vælger og fortælle om fotonteorien og polarisation til prøven i fysik trækker det så ned? ALtså er det nogle vigtige punkter, som jeg absolut bør have med? Tak -
AFLEVERING!
ForumindlægHej Allesammen. Er der nogle der vil hjælpe mig med min aflevering i fysik. Mangler konklusion og fremgangsmåde. Er der nogle som er friske :) -
Hvad er kemi???
Forumindlægi min fysik rapport står der i indledning : Hvorfor Kemi - Hvad er kemi? Hvordan skal jeg stille det op... Hvordan ville i forklarer det.. -
Gaslovene tryk
ForumindlægHej.. I årsprøve i fysik er jeg lidt i tvivl omkring hvordan kan man forklare gaslovene "tryk"? altså skal man snakke ud fra sin rapport eller fra bogen? -
Tabelværdi for olivenolies iodtal
ForumindlægJeg har desværre mistet min databog for fysik/kemi, og har derfor ikke tabelværdien for olivenolies iodtal, er der nogen der kan hjælpe med den? -
Atomer
ForumindlægHej jeg skal op i prøve eksamen i Fysik/Kemi, men jeg ved ikke hvilke forsøg jeg kan lave med atomer :( kan I hæjlpe mig ?????? På forhånd Tak :) -
magnetisering
Forumindlæghej.. håber i kan hjælpe mig. sidder og laver fysik rapport, men der er li et par ting jeg ikke ved hvad er ? hvad er en permanent magnet ? og hvad er Ferromagnetiske matrialer ? -
Satellitter?
ForumindlægLidt hjælp til noget fysik? Hvordan dækker satellitterne hele jorden? Hvordan "sendes" signalerne fra satellit til satellit? Tak.. -
Elektromagnetisme teori?
ForumindlægSkal op til fysik eksame 9. klasse nu her snart, så er jeg forvirret omkring elektromagnetisme teori? hvad kan man sige om elektromagnetisme egentlig? på forhånd tak.. -
Test sider !!
ForumindlægHej! Er der nogle som kender nogle sider hvor man kan teste sig selv i fysik samt kemi ? (1.g niveau) -
Need fast !
ForumindlægHej, må man gerne have regnede opgavesæt i fysik med til eksamen i dag - FRA studieportalen ( som man ikke selv har lavet )? svar hurtigt tak ! :) -
Atomer Hjææææææælp
Forumindlægjeg skal op i Fysik/kemi imorgen, Der er mange emner vi kan komme op i, men har i nogle forsøg jeg kan lave hvis jeg kommer op i atomer? -
Eksamen
ForumindlægHEj ! Jeg har læst min fysik bog, men mener ikke jeg er parat :( . Nogen som kunne give en hjemmeside, hvor man kan øve sig? PS. Går kun i folkeskole! -
Teori bag nyttevirkning ?
ForumindlægKunne virkelig godt bruge noget ordentligt teori bag nyttevirkning, for jeg synes ikke vores fysik bog beskriver det godt nok til jeg kan skrive det i en rapport.
