Søgning på: kemi c eksamen noter. Resultater: 19281 til 19300 af 107546
-
Bevis for Pythagoras' sætning
ForumindlægHej alle kloge mennesker :) Jeg sidder og skal bevise Pythagoras' sætning til min eksamen i matematik på B niveau. Jeg har brugt bevis to på denne side: http://www.matematiksider.dk/pythago/pyth.pdf Er der nogle, der kan forklare mig, hvorfor man siger x/b=b/c <=> x=b^2/c ? Der står, &q... -
andengradsligning i en brøk
ForumindlægHej jeg sidder og regner lidt Kemi-B niveau. Jeg stødte på den her andengradsligning, og jeg ka ikk løse den. ((A+2x)^2)/((B-x)(C-x))= D A,B,C,D er i opgaven bare tal. Er der nogen som kender nogle gode regler til behandling af sådan en andengradsligning i en brøk? et eksempel ville være al... -
hej jeg har et spørgsmål vedrørende studieretning
ForumindlægHej jeg har lige nu linjen Mat - a, kemi, b og fysik, b og jeg fik for et stykke tid siden af vide af en af mine venner at hvis jeg ville læse til odotologi i universitetet og ikke regnede med at få en snit på ca 10 i denne linje så kunne jeg vælge medifag linjen og få 10 i karakter der også d... -
Rygtet om Studieportalen..
ForumindlægHej :) Jeg var inde og tjekke min indbakke på studieportalen i en dansk time idag da min veninde sagde at det var snyd! Jeg spurgte om hvad var snyd og så svarede hun Stusieportalen og sammenlignede den med studienet.dk.. Jeg forsvarede selvfølgelig vores allesammens geniale og meget lærerige sid... -
Historie guf
ForumindlægJeg skal op i historie i morgen og har fået mine kilder i dag. Jeg har lavet nogle problemstillinger til mit emne ud fra mine kilder, men jeg vil bare gerne være sikker på, om de opfylder de taksonomiske niveauer. Mit emne er: Enevælde i Danmark. Mine problemstillinger: - Hvad var baggrunden for... -
Who, by Fay Weldon
ForumindlægHej.. Er der nogen der har opgave eller noter til novellen Who? som er skrevet af Fay Weldon.. Jeg ku godt bruge noget til inspiration, til eksamen imorgen:/ -
Dansk mundtlig afgangsprøve
Forumindlæghej alle er der nogen der ved om det er ok at have noter og sin analyse med til det valgte prøveoplæg til eksamen?? det haster please hjælp! -
Fay Weldon - weekend
ForumindlægJeg skal op til mundtlig eksamen nu her...Og jeg står og mangler lidt noter til novellen "Weekend" af Fay Weldon.Er der nogle, som kan hjælpe? -
Datalogi
ForumindlægHej skal op i datalogi på fredag. Har lidt svært ved Java script, er der nogen der har god noter til emenet. Hvordan foregår eksamen...? MVH Malika -
das verbotene Zimmer
ForumindlægHej allesammen, jeg sidder med teksten "das verbotene Zimmer" og skal op til eksamen i morgen i den. hvis i har læst om den ville det være en stor hjælp for mig at dele jeres noter. -
En der ved noget om salt? haster
ForumindlægHej. Jeg mangler seriøst en lille note til min eksamen, kan strøm gå igennem rent salt? -
Noget om Dantes guddommelige komedie??
ForumindlægEr der nogen der ligger med nogle rigtig gode noter om Dantes guddommelige komedie?? Skal til eksamen den 10. januar, så det haster virkelig!! Please, det ville være en huge hjælp.. -
Giver løn hjælp med Engelsk.!
ForumindlægHej, Jeg giver løn for det, håber der er nogen som vil hjælpe mig med Engelsk? Disposition og mine noter til eksamen. Jeg giver løn. Tak -
"Tea with the birds"
ForumindlægHar fået denne tekst opgivet til eksamen,hvis nogle har lavet en opgave eller har noter til denne novelle vil jeg være mig taknemmelig. -
Ekstern regnskab
ForumindlægHej. Er der nogen der har nogle gode noter/skema og andet til ekstern regnskab eksamen - Erhvervsøkonomi, HA ? -
Høj- eller lavrelief
ForumindlægHjææælp, skal til eksamen i morgen og bliver pludselig i tvivl.. Er der nogle som ved hvordan man definerer høj og lav relief..? Jeg kan ikke finde det i mine noter.. :( -
Ifigenia
ForumindlægHej Står og skal til eksamen i morgen, men har overhovedet ingen noter til Ifigenia i Aulis. Der skulle vel ikke være nogle der ligger inde med noget? Bare en smule:) -
SE HER!
ForumindlægHvorfor i alverden kan jeg ikke capy paste dette? https://www.studieportalen.dk/Papers/Files/o611.pdf Jeg skal bruge det til mine noter inden jeg skal til eksamen...... -
Engelsk B skriftlig
ForumindlægHvordan opnår man en højkarakter til den engelske skriftlige eksamen på STX B? Nogle der har nogle gode noter angående det skriftlige arbejde -
HJÆLPPP til kinesisk religion
ForumindlægJeg skal til eksamen snart og mangler noter til Kongfuzianismen og Daoismen :( Jeg kan slette ikke finde noget på nettet som jeg kan bruge.. nogen ideer ?
