Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 19301 til 19320 af 36437
-
analyse
ForumindlægEr der ikke nogen, som har været op Der gider poste deres analyse til en eksamen Hvad skal man starte med, slutte med? Hvis man fx kom op i Odyseens 6 sang? -
iliaden
Forumindlæglige i øjebliket læser jeg til old eksamen og er lige i gang med iliaden og ville have forklaret hvad do ut des! princippet er ? er det noget for noget eller hvad mange tak -
reklameanalyse
ForumindlægHvis man trækker en reklameanalyse op til sin dansk-eksame(folkeskole), er det bedst at starte med hvad en reklame i det hele taget er? Og så komme ind på overskrivet, jounalisten osv. ? -
etgensnedarvning
ForumindlægHej alle .. Jeg er ved at læse til bio eksamen og kan ikke rigtig huske hvad etgensnedarvning er? Nogen som kunne hjælpe :) ? /Hilo -
plast
Forumindlæghej er der nogle kan hjælpe mig jeg skal til fysik eksam på mandag, men jeg end ikke i skide om fysik er der nogle gide fortæler mig lidt om plast som affal -
dante og vergil
ForumindlægHej. Skal til eksamen i old og har lidt svært ved at perspektivere vergils æneiden med dantes "den guddommelige komedie"? -
Intra- og intermolekylære bindinger
ForumindlægHey, skal til eksamen mandag og har glemt hvad Intra- og intermolekylære bindinger er? Nogen der kan hjælpe med en forklaring? Mvh Cw -
et rimedigt eller et prosadigt?
ForumindlægJeg skal til eksammen imorgen (9klasse). Problemet er virkelig dum på digte. Så her kommer det: Hvordan ser man forskel på rimedigt og et rimedigt eller et prosadigt? Tak på forhånd. -
Gode engelske vendinger
ForumindlægEr der nogen har nogen gode engelske vendinger som kan bruges til eksamen? Hvordan siger man: "Jeg har trukket et uddrag af..." på engelsk? -
Transport af fedt i blodet?
ForumindlægVi skal kunne til eksamen: Transport af fedt (polære/upolære molekyler) i blodet. Nogen der kan hjælpe mig med hvordan dette spørgsmål skal besvares? -
mitose/meiose
ForumindlægJeg har vist lidt en fornemmelse for hvad det går ud på, sådan i helt store træk.. Men til eksamen; hvordan skal man så beskrive forløbet? Er der nogle der, kortfattet, kan give et bud? -
Indekstal
ForumindlægHi jeg skal op til eksamen på tirsdag og har nogle problemer med indekstal Kan du forklarer mig hvad indekstal er og hvordan det bruges? -
Fysik-noter
ForumindlægEr der nogen der har fysik-noter til fysik på C niveau? Jeg skal op til 24-timers eksamen på mandag, nogen der ved hvordan det foregår? -
Potensvækst
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen snart og et af mine spørgsmål lyder: "Gør rede for Potensvækst" Hvad menes der med det? -
Ifigenia
ForumindlægHej Står og skal til eksamen i morgen, men har overhovedet ingen noter til Ifigenia i Aulis. Der skulle vel ikke være nogle der ligger inde med noget? Bare en smule:) -
Vektorprodukt
ForumindlægEr der nogen, der har lavet rapport over skalarproduktet? Jeg skal op til eksamen om nogle dage, og jeg kan simpelthen ikke finde min rapport! -
Hjælp!
ForumindlægJeg skal til eksamen i fransk og bogen L'etranger af Camus er blandt andet opgivet. Er der nogle, der har nogle guldkorn til denne? Helst på dansk. -
Samfundsfag
ForumindlægNogle der har nogle guldkorn til eksamen i samfundsfag A niveau,i følgende emner? -kriminalitet -international politik - politik og EU - Økonomi! På forhånd tak -
SE HER!
ForumindlægHvorfor i alverden kan jeg ikke capy paste dette? https://www.studieportalen.dk/Papers/Files/o611.pdf Jeg skal bruge det til mine noter inden jeg skal til eksamen...... -
Betalingsbalancen? Haster!
ForumindlægHej. jeg læser om politik og økonomi til eksamen i øjeblikket, og vil høre om nogen kan forklare mig hvad betalingsbalancen er? på forhånd mange tak. Mvh, Louise
