Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 19301 til 19320 af 48880
  • Oversættelse af exhort

    Forumindlæg
    Har lige slået "exhort" på i en ordbog. Ordbogen fortæller mig at det betyder "formane/tilskynde", men hvad betyder dette?
  • arbejdsstyrken

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg ville bare lige spørge herinde om der er nogle som har et løsningsforslag til; hvorledes arbejdsstyrken kan forøges her i Danmark? Håber at hører fra jer :)
  • Projektuge - Kulturmøder

    Forumindlæg
    Hey studieportalen, vi har projektuge og jeg har ingen ide om hvad jeg skal skrive om. Overemnet er kulturmøder, nogen der har nogen ider hvad jeg kan skrive om?
  • Engelsk fejlsætning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg håber på lidt hjælp til denne her fejlsætning: She is often afraid of her husband would leave her some day. Jeg har rettet den til: She is often afraid that her husband will leave her some day. Eller: She is often afraid of her husband leaving some day. Ved ikke ...
  • Elektronisk Eksamen 2006

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Kunne godt bruge noget hurtigt response på, hvad navnet på den elektroniske eksamen i engelsk år 2006 var? Kan ikke finde det nogensteder! På forhånd tak.
  • Ligninger i Word - skrifttype "Euclid"

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil vide, hvordan jeg kan få min skrifttype til at være Euclid og ikke den som word vælger for mig som er Cambria math. Jeg bruger word 2010. På forhånd tak
  • Eldiagram

    Forumindlæg
    Hej Jeg har vedhæftet et billede af et eldiagram, og jeg skal udregne strømmene IAB, IBE, ICD og IEF. Jeg ved at spændingen er 10 V og at R1 = 3 ohm og at R2 = 4 ohm. Kan mine resultater passe: IAB = 5,83333 A IEF = 5,83333 A IBE = 3,33333 A ICD = 2,5 A
  • SSO - Hvor meget Sekundært lit. er nødvendigt ?

    Forumindlæg
    Hej jeg ved, tror jeg, alt hvad jeg skal om Fluernes Herre som jeg skriver SSO om og kan gå i dybden med karaktererne og alt det, min viden kommer hovedsagligt udfra http://www.gerenser.com/lotf/ og forummet cre8thoughts har en masse kreativt stof http://cre8thoughts.com/index.php?showforum=1 ...
  • Søers dannelse

    Forumindlæg
    Hej folkens. Vi er 2 gymnasie piger, der har et problem: Hvordan bliver en sø dannet? Vi har googlet det og kigget i leksikoner, men ingen af delene er brugbare. Håber på snarlig hjælp. På forhånd tak.
  • Hjælp sso

    Forumindlæg
    Hej alle... jeg skal skrive sso om velfærdsstaten ud fra økonomisk syns punkt... er der nogen der har nogle gode imputs?
  • Hvad menes der med denne tekst, er det alvorligt eller intetsigende

    Forumindlæg
    Er det muligt at få sit overarbejde udbetalt akut, da det drejer sig om min svigermor i Thailand der skal have en operation.
  • 2 sætninger...kom nu plz-

    Forumindlæg
    kan man godt sige det: Disarray parents would like to reduce the power of advertising today. In favors of their children. på forhånd takkkk..
  • Kort tekst - haster

    Forumindlæg
    Nogle som har en 10 minutters tid til at rette en kort tekst på spansk? kan sende den over mail.
  • Hjælp til stammen

    Forumindlæg
    Hej :) Nogle der kan sige mig om stammen af det spanske ord lideres er lid eller lider? Mvh Maya
  • Analyse af Glæden ved sko

    Forumindlæg
    Søger en analyse eller hjælp til analyse af Maj-Britt Willumsens essay "Glæden ved sko".. Helst hurtigst muligt :) Mvh Jeanne
  • Dan Turéll hurtigt spørgsmål

    Forumindlæg
    Hejsa(-: LIge et hurtigt spørgsmål til Dan Turéll Er det ikke noget med at Dan Turéll skrev provokerende ting, som først blev udgivet efter en bestemt tidsperiode?((-
  • Tysk Synopse hjælp

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til eksamen i tysk mundtlig, og har valgt temaet Berlin Murens Fald. Jeg har skrevet en masse, men tænkte om der ikke var en der kunne hjælpe mig med at rette fejl og oversætte noget af det? ;) Warum habe ich dieses Thema gewählt? - Diese Thema habe ich gewählt, weil ic...
  • analyse af en tekst

    Forumindlæg
    jeg skal analysere en tekst,men ved ikke rigtig hvordan man gøre det
  • Hjælp til aflevering.

    Forumindlæg
    Hejsa. Har denne aflevering, hvor jeg er lidt usikker på nogle ting, som jeg i afleveringen har understreget. Ville være guld værd hvis et tysk-geni ville kigge på de steder (og meget gerne også se om der er andet).
  • Tysk på internettet..?

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, som kender nogen sider, hvor der er video'er om tysk grammatik osv. ? PÅ forhånd tak