Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 19301 til 19320 af 179352
-
HAR I NOGENSINDE VÆRET OP TIL EKSAMER?
Forumindlæg... hvordan gik det i 9. klasse? havde i en strategi , altså ved at øve tingene osv.`? -
ENGELSK MUNDTLIG EKSAMEN! HJÆLP
ForumindlægHey, jeg har brug for hjælp. Jeg ved ikke hvilket emne jeg vil tage til min engelsk disposition.. Jeg tænkte på at tage noget svært også håbe på at trække noget nemt. Jeg har nemt ved: being young og love Men svært ved: Australien og Racisme Hvilke underemner kan man f.eks tage til Aus. eller ra... -
Mundtlig engelsk eksamen
ForumindlægIdag klokken 9:20 skal jeg oppe i mundtlig engelsk, er super nervøs. Og med i det er der, at vi skal snakke om et tema som vi selv har valgt i 5 minutter. Jeg har valgt at fortælle om min bror, men det rummer kun 2-3 minutter - dvs. jeg har et problem. Er der måske nogen, som kan give mig nogle ... -
Psykologi c eksamen ?
ForumindlægHej Alle Jeg tænker på når jeg får min case og skal analyser den på de 48 min., hvad skal jeg gøre med disse psykologiske teorier ? 1.) Adfærdspsykologi 2.) Psykoanalysen 3.) kognitiv psykologi 4.) kritisk psykologi 5.) eksistentiel psykologi 6.) postmoderne psykologi Altså skal jeg fortælle hv... -
spansk eksamen mundtlig
ForumindlægHej Hvad skal man sige om en tekst man trækker 24-timer før ?? Hvis nu jeg trækker en tekst om vold, skal jeg så forklarer væsentlige temaer og kort hvad der sker, og så bagefter perspektivere til den tekst vi i skolen har læst om vold? eller hvordan -
Historie eksamen - problemstillinger
ForumindlægHej Alle Er der en der kan hjælpe med at kigge på mine problemstillinger? Jeg har trukket Vestens Verdens herredømme (koloniseringen, industrialiseringen og Imperialisme). Jeg har fået udleveret 13 kilder hvoraf nogle er tabeller og statistiker mens andre er taler og en enkelt trakt med kongen af... -
Eksamen i old - gennemgået tekststykke?
ForumindlægHej! Jeg sidder og skal i gang med at læse op på old, men er kommer i tvivl om en ting: Man trækker 1-1½ side af en "kendt tekst" - hvis vi siger, at det er Odysséen, vil det så sige, at jeg kun kan komme op i det tekststykker, vi har gennemgået i timerne, eller vil det bare sig... -
HJÆÆLP! Eksamen imorgen. Om atomer og lys
Forumindlægjeg skal mundtlig præsentere af emnet Bohrs atommodel skal også tale om FOTONER, ENERGINIVEAUDIAGRAM, EMISSION og ABSORBTION endvidere ønskes en omtale af RØDFORSYNING AD LYS FRA STJERNER håber I kan hjælpe mig. DET HASTER!! :) m.v. hilsen Rita -
SOS EKSAMEN I MORGEN!!!! EU!!!!
ForumindlægNogle der har en ide til en problemformulering til EU jeg tænker noget med demokratisk underskud i forhold til EU?? -
Dansk mundtlig eksamen - HJÆLP!
ForumindlægHej Alle! Jeg har trukket fordybelsesområdet Kim Fupz, og har valgt han novelle “fællesgrav”. Jeg tænkte på hvad i kommer til at tænke på når i hører ordet fællesgrav, og hvad i tænker? Titlen MÅ jo have en betydning, så skriv ALLTT hvad i har! Tusind tak på forhånd! -
hjælp til idræt folkeskole-eksamen
ForumindlægHej, Min gruppe og jeg har trukket fordybelsesområderne "Kropsbasis" og "Boldspil og boldbasis", og vi sidder godt fast. Vi har søgt frem og tilbage på internettet, men har ingen ide om, hvad vi skal lave til vores praktiske del. Vores tema er samarbejder, og det må helst ger... -
fysik b eksamen
ForumindlægTil den mundtlige fysikeksamen på STX skal man både omskrive formler eller bare forklar hvad de handler om? -
dansk - eksamen - identitet
ForumindlægHej :) Om en uge skal jeg aflevere 9.klasses, dansk synopsis og jeg har trukket emnet "Identitet udtrykt i tekster" Jeg har valgt at arbejde med eventyre "Den grimme ælling" , men har svært ved at analysere den. Er der nogen der kan hjælpe mig med at analysere "Den grim... -
Hvilken genre skal man vælge til eksamen?
ForumindlægHej portalen Jeg sidder her og undre mig om der er nogle genre i dansk der er nemmere og skrive, og få en bedre karakter i. Ved godt man skal skrive i det man er god til, men har i oplevet genre der er nemmere at skrive end andre? :) -
Reducér udtrykket a^2+b^2-a(a+b)
ForumindlægNogle der kan hjælpe med at reducére dette :-)? -
Dansk mundlig eksamen
ForumindlægJeg skal op til dansk eksamen om 9 dage, og det er et stykke tid siden, at jeg sidst var til dansk eksamen. Sidst var i 10.klasse, og niveauet er jo lidt højere i 3g (forhåbentligt). Så ville hører: Efter man har trukket teksten og sidder inde i forberedelsesrummet, om det er en god ide og lave e... -
Historie eksamen problemstilling
ForumindlægHeeeej :-) Til historie eksamen får man jo udleveret nogle forskellige tekster, som man skal stille nogle spørgsmål til og besvarer, altså problemstillinger. Mit spørgsmål vedører så selve eksiminationen: Skal man til eksamen efter at have præsenteret sine tekster også præsentere sin pro... -
Historie Eksamen; Kilder til korstogene. hjælp!
ForumindlægHej Jeg har lige trukket "korstogene" eller rettere sagt "Kulturmødet i middelalderen". Jeg har fået udleveret 12 forskellige tekster. Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal gribe det an? Derudover skal man finde noget ekstra materiale til eksamen. Nogle der kan give mig nogl... -
Areal udtryk ved a (integralregning)
ForumindlægHej, Jeg er i gang med den vedhæftede opgave, hvor jeg sidder fast i opgave b. Jeg tænker, det er noget med dt bestemte integral, men jeg kan ikke helt se, hvordan man kan udtrykket arealet ved a? -
indekstal
ForumindlægHej alle sammen Jeg har lidt brug for hjælp til nedenstående opgave Jeg har lavet lidt af den, jeg skulle beregne indekstallet for år 2011 og det har jeg gjort på følgende måde: I = aarets værdi/begyndelsesværdi * 100 Jeg har lagt tallen ind: 54842/61224 * 100 = 89,58] Jeg har lidt proble...
