Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 19321 til 19340 af 134825
-
Bestem t, så vektorerne á og b´ er ortogonale.
ForumindlægDa jeg har været fraværende fra nogen matematiktimer, har jeg valgt at øve mig på vektorer, og jeg har nedenstående opgave, jeg ikke kan finde ud af: Nogen, som kan hjælpe? -
udeblivelse fra mundtlige eksamen
ForumindlægJeg studerer på erhvervsakademiet i esbjerg, som finansøkonom. Jeg har søgt ind på Syddansk universitet efter sommer, da uddannelsen som finansøkonom ikke lige var mig. Jeg mangler den sidste eksamen, men kan ikke finde engagementet frem, da jeg alligvel skal på Uni i september måned. Jeg vil hø... -
Eksamens oplæg til bacheloreksamen
ForumindlægHej Jeg skal til min bachelor eksamen og læser til socialrådgiver. Jeg mangler ideer til hvad jeg kan tale om til eksamen. Jeg skriver om mødet mellem sindslidende og socialrådgivere og har inddraget Goffman stigma, Øjvind Larsen, Foucault og Røkeness og Hanssen. Nogle der har en ide til hvad... -
Dansk eksamen i formiddag.
ForumindlægHej derude (: Jeg står og skal til eksamen nu i dansk mundtlig 10.klasses niaveu. Jeg har brugt flere dage på kort at beskrive hvad disse ting er: 1. Naturalisme 2. Realisme. (Er det ikke bare når et billede er realistisk?) Jeg har godt forstået hvad impressionisme er, men disse to kan jeg virkel... -
NgB eksamen imorgen, HASTER!!!
ForumindlægHej.. Jeg har været oppe og trække et spørgsmål idag om befolkningsudvikling i I-lande og U-lande. Jeg har fået 5 bilag med, hvor de fleste af bilagene skal inddrages til eksamen. Jeg sidder her og har læst alt om det + bilagene.. Men er blevet helt i tvivl om hvordan eksamen egentlig kommer ti... -
Mundtlig eksamen - forberedelse?
ForumindlægJeg skal op til mdt. eksamen i år, og er lidt nervøs, da jeg ikke rigtigt ved, hvordan eksamen kommer til at forløbe. Hvad kan man gøre for at forberede sig - udover at læse pensum samt at få styr på nøgletal? Del jeres råd og erfaringer. Med venlig hilsen - og på forhånd mange tak. -
eksamen: Fransk revolution - opbygning?
ForumindlægJeg skal imorgen til eksamen i historie(24 timers) og har idag trukket emnet "Borgerlige revolutioner -den franske revolution" det udleverede materiale indeholder ingen kilder, men derimod læsestof omkring republikken og det jakobinske diktatur 1792-94. mit spørgsmål er altså hvordan ... -
Finansøkonom 6 timers eksamen
ForumindlægVille høre om der var nogen der ligger inde med finansøkonomseksamen.. altså 6 timers eksamen fra første år (jura, statistik, erhvervsøkonomi og globaløkonomi)... altså opgaver/løsninger m.v som de kan undvære. vi snakker om 2009, 2010, 2011 eller 2012 eksamen, da jeg skal bruge det til inspi... -
Mundtlig eksamen A-niveau.
ForumindlægKære alle. Jeg tænkte på at oprette et indlæg vedr. dansk eksamen på A-niveau. Hvis folk har erfaringer fra deres eksaminer, er de velkommen til at fortælle om dem. De andre som skal til mundtlig eksamen, kan stille spørgsmål i, hvad de er i tvivl om, og hvordan de har tænkt sig at forberede ... -
Eksamen synopsis/gammel synopsis
ForumindlægJeg skal til samfundsfagseksamen i morgen, og har lige været oppe og trække mit område. Jeg trak området "økonomi". Tidligere på året, lavede vi en aflevering/synopsis som handlede, næsten som det - de udleverede ark til eksamen handler om, og så tænkte jeg på om jeg godt måtte brug... -
Mundtlig fysik eksamen
ForumindlægHej! Jeg ska snart op til fysik eksamen, men jeg kan virkelig ikke komme vidre med min forberdelse... Er der mon nogle kloge hoveder der kan hjælpe? Jeg kan ikke finde ud af hvilke forsøg man kan lave hvis man trækker disse emner: Det periodiske system Atomets opbygning Kerneenergi ... -
Dansk eksamen folkeskolen
ForumindlægHej jeg skal snart op i Dansk eksamen i folkeskolens sidste eksamener, og jeg har trukket Hc Andersen. Nogen der har nogen fif/råd til hvilke tekster,der er bedst at bruge i forhold til HC andersen, og er der nogen der har nogen specielle generelle råd til Dansk eksamen:) på forhånd mange tak H... -
fremmedhed og ensomhed- dansk eksame
ForumindlægHej allesammen ;-) jeg skal snart op i dansk mundtlig eksamen og har trukket emnet/temaet - fremmedhed og ensomhed Jeg skal finde en tekst,sang, reklame, mm som omhandler fremmedhed og ensomhed. Er der nogen af jer, som har læst, set, hørt noget, hvor temaet har været fremmedhed og ensomhed ?... -
Nv eksamen forberedelse
ForumindlægHej derude. Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg kan foreberede mig til nv eksamen, som er her på tirsdag. Den overodnede emne er olie og olieudvindning. Jeg har valgt at tage udgangspunkt i de to fag biologi og naturgeografi. Jeg føler slet ikke at jeg har styr på hvad jeg skal sige t... -
Hjælp til programmering c eksamen på HTX
ForumindlægHej. Jeg står og skal op til en programmering c eksamen, men da vi kun har fået at vide at den forløber 24 min. Vi har lavet et program med tilhørende journal. Jeg vil egentlig bare gerne vide hvordan det kommer til at forløbe inde til eksamen. Mvh Mads -
Disposition til Mundtlige Eksamen
ForumindlægHalløj derude! Jeg sidder og er i gang med at forberede mig til eksamen. Jeg kan dog ikke finde et eneste eksempel på en disposistion til den mundtlige eksamen i matematik, og da jeg fungere meget visuelt er det lidt et problem for mig. Så hvis der er nogen derude der ved hvor man kan finde såd... -
hjælp til Dansk synopse til Eksamen - Reklamefilm
ForumindlægHej. Jeg skal til mundtlig dansk eksamen om ca. 1 måned, og jeg har ingen ide om hvordan jeg skal sætte synopsen op og hvad jeg kan snakke om. Eksamen varer ca. 10 min. Nogen der kan hjælpe mig eller evt. har et eksempel på hvordan det skal se ud? - har googlet en del, men finder intet godt... -
Halvt år VUC/ Sidste eksamen
ForumindlægHej folkens...jeg ville rigtige gerne have nogen meninger og råd vedrørende min situation. Det er sådan, at jeg desværre er kommet ned på en rigtig dårlig snit (3,8)....Jeg har en sidste eksamen den 21.06.2016..Nu ved jeg så ikke, om jeg skal tage et halvt år på VUC, hvor jeg supplere nogle enkel... -
Bestem konstanterne a, b, c og d således, at funktionen j bliver kontinuert og differentiabel i punkterne A og B
ForumindlægHar fået til opgave at bestemme konstanterne a, b, c og d, sådan så funktion j bliver kontinuert og differentiabel i punkterne A og B. (funktion og grafen er vedlagt som .JPG) Punkterne A og B er givet ved: A=(1;j(1)) og B=(3,j(3)) tror ikke jeg helt forstår spørgsmålet. -
"Hvem har tisset på din sukkermad" på engelsk?
ForumindlægHejsa Er der mon nogen, som ved hvordan man siger "Hvem har tisset på din sukkermad" på engelsk? Tak på forhånd
