Søgning på: fysik a 2012. Resultater: 19361 til 19380 af 153574
  • perspektivering..

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som har nogle ideer til, hvad jeg kan perspektivere mit emne til? Fx. til i dag? Jeg har om Atombomben og fagkombinationen er: fysik og samfundsfag.
  • Brydning og refleksion

    Forumindlæg
    Hej igen! Er der en super klog menneske her, der kan forklare hvad brydning, spejling og interfrens er, med egne ord! Fysik er ikke noget for mig, hehe. Hjælp plese! På forhånd tak!
  • Privatlærer

    Forumindlæg
    Heej,. Jeg går på HTX på 1 år, har problemer i Matematik,Kemi og fysik. Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en privatlærer?
  • Privatlærer

    Forumindlæg
    Jeg går på HTX på 1 år, har problemer i Matematik,Kemi og fysik. Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en privatlærer?
  • privatlærer

    Forumindlæg
    Jeg går på HTX på 1 år, har problemer i Matematik,Kemi og fysik. Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en privatlærer?
  • Damn AT - er forvirret

    Forumindlæg
    Skal op imorgen.. sidder fast ved metoder i fysik.. har om universets udvidelse Hvilke metode og teori? Hvordan er det man kommer ind på metoder til fremlæggelsen?
  • formler

    Forumindlæg
    Står og skal op til fysik eksamen FSA, men er meget i tvivl om det med at skrive formler og det er jo det vigtigste... Så nogle der har en "opskrift" for hvordan man skriver formler med alt det der med ioner og det...
  • Lystes og frkevens

    Forumindlæg
    Hej fysikere Jeg skal aflerverer den opgave men ved ikke hvordan jeg kommer til løsningen,håber der nogen vil hjælpe
  • FSA 2008 - hvad kan man komme op i?

    Forumindlæg
    Goddag. Jeg skal til FSA fysik på torsdag, og jeg er nu gået i gang med at læse. Men nu sidder jeg og tænker på, hvad det er man kan komme op i?
  • Hjælp til syrer og baser eksamen haster.

    Forumindlæg
    Hej.. Skal til fysik/kemi mundtlig 9. klasse på tirsdag og ved stadig ikke hvordan man fremstiller et salt og base.? Hvordan stiller man det op i et forsøg? nogle ideer?(: på forhånd tak.
  • Elektrolyse

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til Fysik/Kemi eksamen på Tirsdag. Og jeg undrer mig over hvilke forsøg jeg egentlig kan lave hvis jeg trækker elektrolyse.
  • Forsøg til eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som har nogle gode idéer til forsøg til: - navngivning af kemiske forbindelser - ioner og salte - induktion (fysik) .. Bare nogle gode enkle forøg :)
  • Ved du dette?

    Forumindlæg
    Nogen som ved hvad jeg kan fortælle om Streginstrumenter og blæsere, toner under emnet lys, til fysik eksamen?
  • Dispositioner FSA mundtlig

    Forumindlæg
    Kunne godt bruge dispositioner til følgende emner i fysik: Magnetisme Elektromagnetisme Induktion Velkselstrøm El-energi Transformation Højspænding På forhånd tak. :D Det ville glæde mig meget.
  • Hjælp atomkræftværker og alternativ energiproduktion

    Forumindlæg
    Heej :) Skal op i fysik på fredag, men ved ikke rigtig så meget om atomkræftværker og alternativ energiproduktion.. Nogen som ved noget om det? På forhånd taak :D
  • Hjælp - Eksamen i morgen!

    Forumindlæg
    I morgen skal jeg op til fysik eksamen. Jeg har trukket elektrisk energi i hjemmet og skal opstille et energiregnskab. Hvordan kan jeg bedst muligt opstille dette?
  • Haster!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går i 8 og skal i morgen op i fysik. jeg trak "El lære" og aner ikke hvordan jeg skal lave forsøg og alt der der?? Please hjælp mig!!
  • Hvad er nyttevirkningen i et kulkraftværk?

    Forumindlæg
    Jeg har fået stillet spørgsmålet: Hvad er nyttevirkningen i et kulkraftværk i forbindelse med en fysik opgave.. Er der nogle der har en idé om, hvad svaret på dette kunne være? Mange tak på forhånd :)
  • Varmefylde eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle jeg skal til prøve eksame i fysik og skal op i varmefylde. Har I nogle ideer til hvad man kan sige til en 25minutters fremlæggelse?
  • olie, hjælp!

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i 10 klasse på mandag i fysik og kemi. Jeg skal op i olie, men hved ikke hvilke forsøg jeg skal lave til det, nogen der kunne hjælpe? (: