Søgning på: matematik fp9 2023 december. Resultater: 19361 til 19380 af 32822
-
PRIVATLÆRER søges!!
ForumindlægJeg har ekstremt meget brug for en professional privat lærer i kemi A og matematik b niveau.. (går i 2. G), Er der nogen der ved hvor jeg kan henvende mig, et firma el. noget.. Skal i øvrigt være i Haderslevpå forhånd tak...... -
Lektiehjælp
ForumindlægJeg har brug for hjælp til højniveau matematik i 3.g. At (pædagogisk) gennemgå beviser, opgaver emner og lignende. Jeg bor i nordsjælland og lyder det som noget du kan klare kan du henvende dig til min mail: og skrive nærmere om løn,tid og sted. -
uha uha det ser ikke godt ud :)
Forumindlæggod aften jeg skal til en matematik eksamen i morgen, også sidder jeg lige og regner nogle gamle opgaver som forberedelse til i morgen. der er en opgave hvor jeg skal bestemme en funktions nulpunkter?? er det der hvor den har vandrette tangenter eller?? håber der er en der kan hjælpe en sømand i ... -
HJÆLP
ForumindlægHåbet at nogen kan hjælpe med noget matematik, har brug for hjælp til opg 1 i PDF filen. Har brug for hjælp til opg. E, F, G... håber at nogen kan hjælp. På forhånd TAK -
eksamen
Forumindlæghej efter 10 klasse skal jeg på eud og i eksamen skal man op i dansk,matematik,engelsk,fysik kemi og 2 andre men skal jeg bruge for eksempel fysik senere i mit liv og for eksempel biologi skal jeg bruge det til noget -
Definitions og værdig mængde
ForumindlægHej jer alle kære venner og veninder. Jeg skal fremlægge i Matematik, og det skal være om definitions og værdigmængde. Jeg skal gøre rede for det. Ved ikke en dyt om det. Gå på HTX. Så være venlig en af jer og hurtig lægge et indlæg om det og forklare mig hvordan og osv osv. Mange tak i forvejen. -
tid-distance
Forumindlæghvor lang tid tager det at køre 14 km når hastigheden er 38 km/tJa undskyld, men det er altså lang tid siden jeg har haft matematik og jeg skulle gerne hjælpe min datter. -
Optagelsesprøve STX
ForumindlægKan i hjælpe mig, med at fortælle mig hvordan, en optagelsesprøve foregår. Jeg har selv valgt at tage en fordi, jeg ikke er uddannelsesparat. Har hørt at det var Matematik,engelsk,dansk,fysik-kemi man skulle op i. Er den svær????? Tak på forhånd ?? -
HJÆLP, Mat B-EKSAMEN
ForumindlægHej, alle. Jeg skal til eksamen i matematik B-niveau, og jeg er lidt i tvivl om, hvordan en GOD eksamen forløber. Har I nogle råd til, hvordan man kan gøre sin præstation til topkarakter? Hvad giver ekstra og hvad er dumt?? Håber I har tid til at dele jeres oplevelser med mig. KH Michelle -
Privatlærer søges.
ForumindlægHej!Jeg har ekstremt meget brug for en privat lærer i kemi A og matematik b niveau.. (går i 2. G), Er der nogen der ved hvor jeg kan henvende mig?Skal i øvrigt være i Haderslev/Krusåpå forhånd tak...... -
Eksamen Mat B - disposition
ForumindlægHej, alle. Jeg skal til eksamen i matematik B-niveau, og jeg er lidt i tvivl om, hvordan en GOD eksamen forløber. Har I nogle råd til, hvordan man kan gøre sin præstation til topkarakter? Hvad giver ekstra og hvad er dumt?? Håber I har tid til at dele jeres oplevelser med mig. KH Michelle -
bogen: eksamensopgaver..
Forumindlæghej er der ikke nogle er jer der har bogen Eksamensopgaver i Matematik.. Gymnasiet..jeg skal lave opgaverne : 1.209 5.098 5.105 5.112.. og er ikke helt sikker på dem.. :) skal nok skrive mere når jeg ved om der er nogle der har bogen og , eller om der er nogle der vil hjælpe mig :D -
Hjælp Ligning
ForumindlægEr der en der kan hjælpe mig med denne ligning? Er den sidte jeg mangler før jeg er færdig, og nu opgiver jeg den selv:(TF+TM-K = 14BK Matematik er desværre ikke min stærke side:(På forhånd takMVHHenrik -
Sekantens ligning?
ForumindlægEr i gang med en 2.g matematik aflevering som omhandler differentialregning, men er gået lidt kold da jeg ikke helt kan finde ud af hvad der menes med sekantens ligning! Har læst hele kapitlet igennem, men kan ikke komme frem til hvad det er! Nogen der gider forklare mig det? :) -
Opgaver
ForumindlægHey alle, har nogen matematik opgaver jeg ikke kan finde ud af, håber i kan hjælpe..(-3a-2b)2* (√8-√5)( √8+√5)?(Det er kvadratrodstegn ) *Det er et 2-tal som står i anden. -
tilbydning af mat c og b lektier hjælp i hele uge 24
Forumindlæghej alle jer som vil fin pusse jeres mat lige før eksamen. Har overstået eksamen i matematik B, så tilbyder lektier hjælp i den uge der kommer nu til en ret fornuftig pris. Det vil forgå i Århus. mail mig på [email protected] -
Det gyldne snit
ForumindlægHeey. Er der et sødt mennesker der vil redegøre for det gyldne snit og give mig et eksempel på et maleri hvor det gyldne snit er benyttet.? Jeg kan nemlig risikere at komme op i det gyldne snit i mundtlig matematik på mandag. -
Blækregning til eksamen?
ForumindlægHey alle. Nu skal jeg snart til eksamen i mundligt matematik (for første gang) Må man tage sine blækregninger med, altså dem der er rettet? Jeg tror ikke selv at man må, men det skader vel ikke at spørge ;D Hilsen Camilla -
trigonometri
Forumindlægskal op til mundtlig eksamen på hhx i matematik. og her er et af de spørgsmål, som jeg gerne vil have hjælp til. det lyder sådan her: Fortæl om betingelserne for, at man kan beregne en trekant, og i hvilke trekant-typer, man anvender henholdsvis sinus- og cosinus-relationerne. -
eksamen
Forumindlæger der nogen der har, eller ved hvor jeg kan finde eksamenssættet "2009 Maj - Matematik - STX A" ? jeg har været i i studienet, men der er kun besvarelserne. Jeg er ude efter selve opgaverne. tak på forhånd
