Søgning på: tysk analyse. Resultater: 19361 til 19380 af 38620
-
Dansk mundtlig HF
ForumindlægHej! Jeg er 100% fjernstuderende, men hvordan forbereder jeg mig bedst på min mundtlige eksamen i dansk A? Sådan praktisk set? Jeg har nogle super analyseværktøjer på min PC, men hvad skal jeg ellers sætte mig ind i? Og så to spørgsmål omkring selve eksamen: Hvad menes der med en ken... -
H.C. Andersen hjælp
Forumindlæghar fået en opgave hvori der stod følgende; "bilioteket i den by hvor du bor har planlagt forskellige aktiviteter i anledning af H.C. Andersens 200 års fødselsdag. Bl.a. vil man udsende en folder hvor forskellige mennesker skriver om H.C. Andersen. Du er blevet opfordret til at skrive om h... -
brug af kilder
ForumindlægHej jeg er igang med dansk historie opgave (historie) og skal have inddraget nogle kilder, men hvordan gør jeg? relatere jeg bare til dem, for at underbygge det jeg har skrevet udfra min primære information ? Håber i kan hjælpe:) -
Vedrørende fremgangsmåde til AT-eksamen
ForumindlægEr lidt i tvivl vedrørende fremgangsmåden til AT-eksamen: Når jeg kommer ind forklarer jeg min problemformulering samt problemstillinger, hvorefter jeg siger min hovedkonklussion til problemformuleringen. Hvad så derefter? Skal jeg så fortælle om det, jeg har skrevet i min s... -
dansk dispostion?
ForumindlægJeg skal op i mundtlig dansk, og vi har fået at vide at vi må have dispositon med.. Hvordan skal jeg lave en dispositon over både digte,noveller,reklamer osv? -
mundtlig dansk eksame
Forumindlæghej alle sammen, jeg skal op i mundtlig dansk eksame. jeg har om reklamer. sp jeg har valgt reklamen smirnoff green apple twist. men kan ikke finde nogle oplysninger om den på dansk. hvis der er nogen af jer der har oplysninger om reklamen, eller opgaver. må i meget gerne sende eller skriv... -
Helpme plz
ForumindlægMan afgasser Colaen for at fjerne CO2. men hvad er procesens kemiske begrundelse?:( -
Filosofi eksamen
ForumindlægHej alle, Jeg skal selv til Filosofi C-niveau eksamen her d. 4., og ville derfor høre lidt om, hvordan sådan en eksamen forløber, osv. - Hvordan skal man strukturere sin eksamen? I vores undervisning har samtalen altid været meget løs? - Nogle gode råd ? På forhånd tak. -
Spørgsmål om mundtlig eksamen A-niveau
ForumindlægHvordan scorer man 13 på A-niveau mdt. eksamen, mat-linje? -
AT prøveeksamen Metoder
ForumindlægJeg skal op til At prøveeksamen og er lidt i tvivl om metoderne. (Naturvidenskabelig og hermaneutiske). Tænkte om der var nogen som kunne give mig en god kort forklaring på de to metoder ? -
HJÆLP!..DET HASTER
ForumindlægHejsa.. Er der nogle der kan give råd til at forberede sig bedst til mundtlig eksame i DANSK.. ér det en god ide at læse hele 3 års pensum igennem, selvom teksterne til eksamen er ulæste ?? -
Haster 24 eksamen, hjælp
ForumindlægNogen kan hjælpes på vej. Redgøre for hvordan man kan undersøge DNA`s opbygning. Inddrag hvordan man laver en sekvensanalyse. Tak -
Analysemodel?
ForumindlægEr der nogen der har en god analysemodel til religionstekster til eksamen!? -
Kosmetolog speciale. makeup gennem tiden...
ForumindlægEr halvvejs i min uddannelse til kosmetolog, og det er nu tid til at skrive speciale... Mit emne er Makeup, og jeg vil smadder gerne have noget med omkring makeup gennem tiden, mest udseensmæssigt, men også gerne lidt om indholdet i makeuppen... Jeg synes dog ikke at jeg kan finde nogle rigtige h... -
Råd og vejledning
ForumindlægHej alle Jeg står og skal psykologi eksamen imorgen og vil bare lige høre om der er nogen der har nogle gode råd. evt noget jeg skal huske hvis jeg trækker et bestem emne eller ligne. håber at få nogle besvarelser...:ø) -
Muntligt Dansk A
ForumindlægEr der nogen derunde der kan give et eksemple af en ukendt tekst og spørgsmålsformulering der kommer med? Vil bare prøve at "teste" mig selv og se hvor længe jeg er om at forberede noget, og igen hvor meget tid jeg bruger på at fremlægge det. -
Dansk eksame 9.klasse.:)
ForumindlægHej :) Jeg skal op til dansk mundtlig i overmorgen men er der nogen som vil forklarer mig hvordan jeg kan starte med at perpektiveringen? tak.. -
diskussion omkring holdninger til ægteskab i Pride and Predjudice
ForumindlægJeg har et diskussions spørgsmål, som lyder følgende; Diskutér de to holdninger Elisabeth og Charlotte har til ægteskabet og vurdér hvilken der stemmer overens med samfundets holdning, inddrag herunder vedlagt bilag. Jeg har vedhæftet mit forholdsvis korte bilag, og er nu nået så langt at ... -
Historie eksamen imorgen!!! hjælp
ForumindlægHej hej :) jeg sidder med min sidste eksamen lige nu, en 24-timers Historie A eksamen.. Der er meget forvirring i min klasse om hvor vidt man skal lave en synopsis eller en disposition, så hvis der er nogle der ved det må i meget gerne lige sige til.. tak tak -
Mundtlig Bio-eksamen???
ForumindlægHej alle! Jeg står i den herlige situation at jeg skal op i biologi på højt nivaeu (gym, efter den gamle reform) i næste uge, hmm Men jeg er bare ret meget i tvivl om hvordan det kommer til at foregå og især hvordan spørgsmålene er udformet?? Får man et overordnet emne at fortælle om, eller nogle...
