Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

diskussion omkring holdninger til ægteskab i Pride and Predjudice

14. december 2016 af loove (Slettet)

Jeg har et diskussions spørgsmål, som lyder følgende; 

Diskutér de to holdninger Elisabeth og Charlotte har til ægteskabet og vurdér hvilken der stemmer overens med samfundets holdning, inddrag herunder vedlagt bilag. 

Jeg har vedhæftet mit forholdsvis korte bilag, og er nu nået så langt at have redegjort for de 2 kvinders synspunkter, men nu er jeg gået i stå. Jeg har svært ved at se hvordan jeg skal komme videre ind i diskssionen nu? hvad skal jeg overhovedet sætte op mod hinanden? uden at det bliver redegørende... 

Håber at i har en ide... 

Vedhæftet fil: Woman's place-2.pdf

Brugbart svar (0)

Svar #1
15. december 2016 af navneterperry (Slettet)

Hvis deres meninger er meget eksplicitte (altså står sort på hvidt, og ikke læses frem til mellem linjerne), og modsatrettede, er det jo svært at få det til at ligne en analyse fremfor en redegørelse. Hvis du lægger det op du har skrevet om denne del, så vil jeg gerne lige kigge på hvad du kunne omformulere, hvis det er :)


Svar #2
15. december 2016 af loove (Slettet)

Jeg har indtil videre skrevet det, som jeg vedhæfter i et dokument :-) Mange tak fordi du gider hjælpe

Den som hedder noget med britannia er det bilag, som jeg før har vedhøftet. 


Skriv et svar til: diskussion omkring holdninger til ægteskab i Pride and Predjudice

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.