Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 1921 til 1940 af 65692
-
Matematik karakter
ForumindlægHej Først: Det her gælder mat. gammel ordning. Jeg har haft matematik som 1-årigt A niveau. Ifølge reglerne tæller den skriftlige karakter jeg fik ved afslutning af B niveau 1/3 af den samlede karakter. Hvis nu jeg fik 10 ved eksamen i B niveau og 9 ved eks. i A. Bliver min samlede skriftlig... -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHar netop fået et brev fra mit gymnasium angående den mundtlige eksamen, hvor der skrives, at man må have alt med til både forberedelse og eksamination, således at der ikke kun må bruges specielt papir til eksaminationen. Har I fået noget at vide om det? Og hvad synes I om det? -
TI-89 til eksamen
ForumindlægJeg går i 3.g og skal her imorgen til matematik skriftlig. Jeg har til daglig brugt en TI-84, mens min lillebror har en TI-89. Jeg har hørt noget med at TI-89 kan udregne nogle bestemte opgaver som vi i 3.g plejer at svare på. Er der nogen som ved hvordan man bruger TI-89 til de opgaver 5 eller... -
Dumpe eksamen
ForumindlægJeg ved godt at mange af jer måske ikke kender til svaret, men hvor mange chancer er det man har på lærerseminariet i de 4 år hvis man dumper. Jeg dumpede forleden dag i matematik. -
HTX eller STX?
ForumindlægHej, jeg en pige i niende klasse med et karaktersnit på ca. 9,6. Jeg har valgt HTX som ungdomsuddannelse, men har været virkelig i tvivl. Jeg er meget selvstændig og elsker skriftlige opgaver frem for praktiske. Jeg tænker meget visuelt og kan lide at tegne, lave film, osv. - i det hele tage væ... -
KU jura 2010
ForumindlægHej alle sammen Bare af ren nysgerrighed: Er der nogen af jer, der regner med at starte på KU jura til september? Hvor sikker er I på at komme ind i forhold til jeres gennemsnit indtil videre? Og hvad er jeres forventninger til studiet? Hilsen Sarah =) -
mundtlig eksamen
ForumindlægHej.. For at bestå en mundtlig eksamen.. Skal man så bare fyrer den af giive den gas, komme ind på alt der indeholder emnet man har trukket. Man skal slet ikke være afslappende, man skal bare joke lidt fyrer den af sørge for at man kommer ind på emnet fra forskellige vinkler af.. Snakke konstan... -
Stx til hf
ForumindlægHej mennesker, ville gerne spørg om det er muligt at skifte fra stx til hf nu hvor jeg kun er i 1.g, og er godt træt Af stx, der skal lige siges at jeg ikke har taget en 10.klasse? Vil også spørg dem der har gjort det om det har været en fordel eller en ulempe for dem? Og tak på forhånd ;-) -
Fag til eksamen
ForumindlægHej, jeg går i 10. klasse og skal snart til eksamen. Jeg har valgt at gå kun op til mundtlig/skriftlig engelsk og mundtlig/skriftlig dansk. Jeg er egnet til det gymnasie jeg vil ind på. Jeg vil ikke op i matematik og tysk da jeg godt jeg forudse mine karakter, og jeg ved at det vil være de samm... -
Eksamen tirsdag!!
ForumindlægHej derude! Jeg skal op i skriftlig samfundsfag A (STX) på tirsdag. Er der nogen der har ideer til hvilke emner der kunne være relevante - hvilke der formentlig ville komme? På forhånd taaak! -
Afsluttende matematik eksamen B-niveau - sheiBe
ForumindlægJeg står lidt med hovedet i galgen, da jeg skal til matematik eksamen onsdag. Dette er på b-niveau, og jeg afslutter dermed faget. Jeg har dog just ikke gået hånd i hånd med faget igennem årene på gymnasiet, så jeg håber I vil være behjælpelige med lidt spørgsmål, jeg har. Har fået opgavet 16 spø... -
Karakterer for eksamen?
ForumindlægJeg skal op til skriftlig matematik eksamen på onsdag, og jeg vil gerne vide hvornår man får karakteren? Får man først at vide hvad karakteren er, når man får sit eksamensbevis? -
Matematik eksamenssæt !!
ForumindlægHeej derude.. :) Er der nogen af jeg der kan hjælpe mig med nogle matematik opgaver ? :( jeg sidder virkelig fast i nogen af dem!! opgaver finden på følgende link: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF09/Eksamen/Eksamensopgaver/Stx/090812_opgave_matA_stx.ashx Det er opgave: Opgave 8 opg... -
Karakterer til eksamen - hurtig hjælp (mediefag)
ForumindlægHej. Skal op i mediefagseksamen her om lidt, og forstår ikke helt, hvordan karaktererne forløber. Det er sådan, at jeg skal op med min gruppe og forsvare vores produktion og derefter en individuel eksamen kun med mig. Vil det sige, at jeg får 3 karakterer - fordi jeg både bedømmes for produktio... -
hhx / stx
ForumindlægHej, jeg er utrolig meget i tvivl om hvor jeg vil hen efter 10. klasse. Mine karakterer har ikke været super gode det her år, og vil gerne enten på hhx eller stx.. Jeg har hørt STX skulle være fyldt med hippier, og HHX skulle være fyldt med snobbede personer.. jeg kan godt lide fagene der er på H... -
StX eller 10??
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg går i 9, kl og vil virkelig gerne på STX efter folkeskolen! Men jeg ved ikke, om mine karaktere kan klare det.. Jeg har mange 7-taller og nogle få 10 taller, samt lidt 4-taller!! Kan man godt komme ind på STX med ca, tre 4-taller? Jeg vil ikke på 10, efter folkeskolen, da j... -
STX eller HF ?
ForumindlægHej jeg går i 10.klasse på efterskole og er lige blevet 18 år. Jeg har søgt på stx efter sommerferien men nu er jeg i tvivl om det var det rigtige valg. På mine ønsker af stx har jeg valgt en naturvidenskabelig linje - vil gerne være noget inde for "læge verdenen". Men der er allere... -
STX eller HHX :/ ??!
ForumindlægJeg står i et dilemma. Jeg går på HHX, og skal skifte studieretning men jeg finder ikke rigtig nogle af de andre retninger interresante og så tilbød min studievejleder mig at flytte til STX.. Problemet er at jeg ikke ved om jeg har de samme muligheder for en videreuddannelse på STX som på HHX? Je... -
AT Freud 2010
ForumindlægHej Alle sammen :-) I AT i 2010 har jeg tænkt mig at skrive om Freud i forhold til hvad man ved om bevidstheden i dag... Her er fagkombinationen biologi (omkring bevidsthed) og psykologi (Freuds psykoanalyse). Jeg har ret svært ved, hvordan jeg lige skal dreje emnet og få lavet nogle problemformu... -
Fodnoter i kolonner i Word 2010?
ForumindlægHej med Jer. Jeg håber der er et klogt hoved derude der kan hjælpe mig lidt her. Jeg er ved at skrive opgave, og jeg har en hel del fodnoter i mit dokument. Faktisk så mange at det fylder alt for meget imo, og jeg tænkte man derfor kunne få dem organiseret i kolonner for at spare lidt plads. ...
