Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 19381 til 19400 af 65601
-
Studieområde eksamen HTX - Hvordan foregår det?
ForumindlægHej SP Håber nogle (tidligere) HTX-studerende kan hjælpe her: For knap 2 måneder siden afleverede jeg min SO2-portfolio, hvor de forskellige supplerende arbejder og SO-forløb, jeg har været i gennem, indgår, med dokumentation for, hvordan jeg har opnået de overfaglige(SO)-mål. I overmorgen skal... -
Mediefag B Eksamen HJÆLP
ForumindlægHey jeg skal op i mediefag B eksamen her på fredag og er for at være ærlig. rigtig blank. Har lavet en produktion sammen med min gruppe jeg skal analysere, men filmen er bare ikke blevet som vi ville have den til at være. og nu er jeg den eneste der har trukket medie eksamen så de andre vil i... -
KEMI B eksamens hjælp
ForumindlægSpørgsmålet lyder: "Udvælg mindst en stofklasse (en anden end ester) og gør rede for syntese af denne type molekyler. mit svar er: en funktionel gruppe er en karakteristisk kemis struktur som giver et molekyle dets egenskaber. Amin: de inderholder nitrogen. Men skelner mellem primære, sekun... -
Dansk A Eksamen, idag! Samtaler.
ForumindlægHej ppl. Dansk A eksamen hf, idag handlede om samtaler. Hvad synes om det? Er der en der evt. gider at kigge min opgave igennem og... jeg er så nervøs, for jeg havde lidt tekniske problemer, min opg. blev slettet og til sidst havde jeg 2 / 1 time tilbage... det var nederen. Hvis jeg sender den..... -
MAT A-niveau! SKR. EKSAMEN i morgen..
Forumindlæghej -held og lykke med mat skr. eksamen i morgen til jer alle..lad os bede for at det må gå godt;) -
Matematik 9 klasses niveau. Vigtigt hjælp!!!
ForumindlægHvor mange kvadratmeter er husets grundareal med terrasse? Længde af hus: 1,80 m Længde med terrasse: 2,40 m Bredde: 1,47 m Højde: 2,10 m Mange tak til den der hjælper. Har et til spg. Hvor mange skridt har bo gået? Bo går med en skridttæller, han har en skridtlængde på 80 cm. Han går 2 km... -
Er disse problemstillinger fyldestgørende nok for AT-eksamen?
ForumindlægJeg skal til AT-eksamen på fredag og er begyndt mit arbejde med emnet. Jeg lavede synopsis i april og føler jeg har godt styr på det hele da jeg pludselig så på opgave formuleringen som lyder: Du skal undersøge og diskutere en sag, hvor iscenesættelse og/eller overvågning med brug af moderne tek... -
Hvornår lukkes en tråd?
ForumindlægHvilke kriterier benytter SP, når det besluttes at lukke en tråd? https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=359314 Spørgeren i dette link forbereder sig til sin eksamen og jeg kan ikke se at det er snyd. -
Fransk eksamen A-niveau
ForumindlægJeg skal op i Fransk A i morgen og ville høre om der var en venlig sjæl som gad at rette grammatikken i mit oplæg: La Guerre Présentation : Je vais commencer par une petite introduction à la Seconde Guerre Mondiale. La Seconde Guerre Mondiale était un conflit militaire. France a été divi... -
Eksamen - udlede henfaldsloven
ForumindlægHej Nogen der kan hjælpe mig med at udlede henfaldsloven? og evt. forklare mig sammenhængen mellem henfaldsloven og A=k*N på forhånd tak -
Cos, Sin & Tan - Matematik Hjælp bedes tak.
ForumindlægJaa som mit emne indikerer, vil jeg meget gerne be' om grundig hjælp til min matematik aflevering (kun 4 opgaver), vi har lige beskæftiget os med sin, cos og tangens, og har allerede fået en aflevering for :(.. - Jeg er desværre lidt på bar bund mht. alle 4 opgaver. Link til uploaded fil; ... -
dumpet ?
ForumindlægFor at komme ind på it-ingeniør uddannelsen: Matematik på A-niveau med en gennemsnitskarakter af standpunkts- og eksamenskarakterer på mindst 02 efter 7-skalaen. Årskarakter: 4 i mundtlig og 02 i skriftlig Eksamen: 02 i mundtlig og 00 i skriftlig Jeg har min sidste eksamen på mand... -
Tysk--->>> Eksamen
ForumindlægHejsa..Da jeg skal op i tysk på torsdag ville jeg hører om, der er nogle som har nogle guldkorn/noter til følgende tekster?!Die GeigeEin Anruf von SebastianDie zwei GesselenLiebe zwischen Ost und West??Håber der er nogle venlige sjæle, som kan hjælpe mig!!!! -
Dansk eksamen. Erna og Ewan. Vurdering.
ForumindlægHej, er der nogen der vil læse min stil igennem, og sige evt en karakter? Jeg får 4 og 7 normalt. Tak på forhånd x) -
Mat A HTX - skriftelig eksamen
ForumindlægAndre end mig som føler mig helt og aldeles taget bagfra? Hvis nogen er stærke til det er de velkommen til at ligge ud! Mangler inspiration! -
eksamen stx engelsk a-niveau
ForumindlægHej Jeg vil høre om man kun kommer op i tekster af forfatter man har haft nogle andre tekster om i undervisningen? eller er det andre forfatter der også har noget med det emne at gøre?.. -
En super god hjælpeside til eksamen i religion
Forumindlæghttp://www.viby-gym.dk/ -
Gode forsøg til fysik/kemi eksamen!
ForumindlægHej! Jeg skal op i fysik her i overmorgen.. Og disse ting kan vi komme op i: Fysik: • Magnetisme • Elektromagnetisme • Induktion • Vekselstrøm • Transformation • Ioniserende stråling • Kerneenergi Kemi: • Ioner • Syre og baser • Neutralisation &bu... -
Emne ved eksamen i skriftlig samfundsfag?
ForumindlægHejsa. Jeg skal op i samfundsfag på A-niveau her om uges tid og sad i den forbindelse lige og overvejede hvilke emner i tror, der er stor mulighed for, at der vil blive lavet opgaver for? -
Må man anvende citater i engelsk eksamen?
ForumindlægJeg skal op i engelsk og har emnet “Michael Jackson”. Må man godt nævne citater fra hans sange fx “Billie Jean is not my lover”? Vær sød kun at svar, hvis du ved det. Tak på forhånd!
