Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 19381 til 19400 af 39386
-
Foreninger, striden mellem DAI-klubberne og DIF.
ForumindlægJeg har et spørgsmål i en idræts afl. der hedder: inddrag striden mellem DIA-klubberne og DIF. Hvad menes der? Afleveringen skal afleveres på mandag d. 6/3 2017 Takker på forhånd for svar :) -
Fysik - intertimoment & kinetisk energi.
ForumindlægHej studieportalen :-) Er kommet til den sidste opgave i min aflevering, og kan ikke komme videre. nogle som vil hjælpe mig lidt videre, eller evt. hjælpe mig over skype/msn? :-) mvh. Henrik0102 (opgaven er vedhæftet, som et billede) -
resultatopg. og balance
ForumindlægHej. Jeg er igang med en aflevering i økonomi, men er dog ikke helt sikker på hvor rigtigt det er. Er der en venlig sjæl, der vil kigge det igennem og hjælpe med rettelser? Jeg har vedhæftet opgavebeskrivelsen. Jeg kan sende selve opgaven på mail :) -
Mangler opgave om US Immigration
ForumindlægJeg står lige og mangler en HHX-A aflevering om US Immigration.. Det er en opgave på 4 timer som handler om US Immigration.. Opgaven er fra omkring 2006.. Håber nogen har noget jeg evt. kan bruge.. på forhånd tak! -
Stamfunktion og ubestemt integral
ForumindlægHej... Jeg sidder og er helt lost i en aflevering. "Bestem ∫(ex+3x7-3)dx" Jeg ved det burde være simpelt, men jeg har simpelthen stirret mig blind på det.. Er der noget der kan forklare mig hvordan jeg skal gøre og hvordan jeg stiller det op? -
Hjæælp... Analyse af Hanif Kureishis 'Kroppen'
ForumindlægHey alle studerende. Jeg har til mit andet individuelle værk læst Kroppen af Hanif Kureishi. Skal foretage en analyse og fortolkning samt perspektivering af værket. Er der nogen som eventuelt har skrevet en aflevering om denne bog?? Har virkelig brug for lidt starthjælp og inspiration. På forhånd... -
Spørgsmål - Bio A
ForumindlægHej.. Jeg har nogle spørgsmål angående en biologi aflevering, der handler om blandt andet kvælstof. Er det sådan at jeg kan snakke med en om opgaverne herinde, vil jeg meget gerne bede om mail så jeg kan sende de spørgsmål jeg har :) På forhånd tak -
Politiske synspunkter
ForumindlægHej alle sammen. Skal lave en aflevering, og en af spørgsmålene i den er at man skal undersøge hvilke politiske partiers synspunkter der kommer til udtryk i 4 forskellige udkast af artikler... Er der nogle der har meget tjek på partierne, og har lyst til at se på det, må de meget gerne skrive? P... -
Rettelse af 300 ord(fylder ½ side)
ForumindlægJeg får 4 eller 7 i mine skriftlige afleveringer, MEN denne gang ønsker jeg en bedre karakter, fordi min lærer skal give en samlet vurdering af i løbet af året og af denne opgave og give mig en karakter... Please nogen der gider at kigge på det? -
PLS RET MIN TYSKE TEKST
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg har finpudset så meget, som muligst. Da den her aflevering spiller en rolle i vores årskarakterer, ville det virkelig, virkelig glæde mig hvis nogle tog sig tiden og ville rette den! Tro på god karma. PLS HJÆLP I DAG -
4.grads parabel
ForumindlægHar fået en aflevering for, heldigvis kun med få problemer, men en opgave ved jeg simpelthen ikke hvordan jeg skal gribe an.: Find forskriften for et fjerdegradspolynomium der har rødderne 1, 2, 3 og 4, og som i 0 har værdien 5. Håber der er en der vil lede mig på sporet :) tak -
Gennemlæsning af novelle analyse?
ForumindlægGod aften :) .. Nogen der kunne fristes til at peppe sådan en torsdag aften op med en gennemlæsning af en dansk aflevering i form af en novelleanalyse? Med henblik på komma- og sprogligefejl, samt påvisning af afsnit der bør finpudses? .. -
Hjælp til 2 opgaver..
ForumindlægHej jeg har en aflevering til i morgen og jeg har lidt svært ved disse to opgaver: http://a491.ac-images.myspacecdn.com/images01/6/l_815bee734bc2cbe6c88e748ff44ea742.jpg og http://a222.ac-images.myspacecdn.com/images01/5/l_901f70481674af62974c9ad68b605f45.jpg Er der nogen af jer der har nogle... -
Postmodern
ForumindlægEr der nogen der kunne tænke sig, at hjælpe mig med at kigge på en engelsk aflevering om postmodernisme? Evt, kigge om det indholdsmæssigt er okay. (måske nogend er ahr noget mere at tilføje om postmodernisme eller rettelser?) -
HÆLP!!!
ForumindlægMin aflevering, som er gemt på Microsoft word åbner ik'? Der kommer en box frem, hvor der skal vælges unicode tyrkish, og jeg ved ikke hvad... Jeg er 200 % sikker på, at jeg har gemt den, og nu er det bare noget pis! Hvad skal jeg gøre :o( -
Metoder
Forumindlægjeg Prøver igen hvordan analyser man et billed på engelsk (hjemmeside, kan ikke finde nogen) ? og hvordan skal man skrive et metode afsnit (i en engelsk aflevering) altså hvordan man finder frem til den fortolkning man nu har ? hvilke tekniker jeg har bruugt Taak -
HJÆLP i krise!
ForumindlægMin aflevering, som er gemt på Microsoft word åbner ik'? Der kommer en box frem, hvor der skal vælges unicode tyrkish, og jeg ved ikke hvad... Jeg er 200 % sikker på, at jeg har gemt den, og nu er det bare noget pis! Hvad skal jeg gøre? :o( -
En hastende brug for hjælp
Forumindlæghej alle søde mennekser!! jeg har virkelig brug for hjælp. Skal aflevere en aflevering i tysk her inden kl. 24.00 nhar skrevet næsten 15 linjer, og det eneste jeg ville bede om er om nogen svt. ville være så søde at rette den? :) På forhånd tusind tak -
hjælp til engelsk
Forumindlægen der kan kigge min engelsk aflevering igennem for grammatiske fejl. der er tale om 1½v side sådan cirka, da det er en afgørende opgave for mine karakter - er jeg villig til at gøre dette mod betaling -
Reducér
ForumindlægHey sidder og skal lave aflevering til i morgen og håber nogle kunne hjælpe mig lidt med det =) Reducér de Opskrevne udtryk mest muligt: p=4m-((2m+n)-(4m-7n)+(2m-8n)) q=22x-((10x-5y)-(7x+4y) (x-9y)) på forhånd Tak ^^
